Globalisten & Cultureel Marxisme

Ik lees een voorstelling van het resultaat als het gestopt is. Het hoe en wie ontbreekt nog steeds. Laat maar, te ingewikkeld kennelijk.
Nog steeds niet duidelijk dus ?? En zo iemand durft dan in een ander topic te posten : paplepel of pollepel.

Denk dat voor jou een infuus nodig is.
 
Nog steeds niet duidelijk dus ?? En zo iemand durft dan in een ander topic te posten : paplepel of pollepel.

Denk dat voor jou een infuus nodig is.
Denk dat jij binnenkort een infuus nodig heb met je stomme gelul! Altijd het laatste woord en je weet alles beter🤮 misselijke vent ben je bah🤮
 
Nog steeds niet duidelijk dus ?? En zo iemand durft dan in een ander topic te posten : paplepel of pollepel.

Denk dat voor jou een infuus nodig is.
De vraag die ik vanaf het begin stelde, is gewoon nog steeds niet beantwoord. Je reacties waren alleen maar teksten, die op het forum te vinden waren. Dus als je er de hele tijd omheen blijft draaien, dan komt de vraag terug. Maar het is wel duidelijk dat je het niet weet, of niet goed kunt lezen.
 
Best wel zielig om een trol account te maken na hier twee jaar actief te zijn geweest. Boos weglopen na een beetje tegenwind. Een jaar geleden schreef Ragnar nog dit:

FE9C5352-7057-4D9E-923A-E31F7D7743C7.jpeg
 
Ik vermoed dat hij weer drinkt. Overigens is de drank enkel een versterker van onderliggende, niet opgeloste negativiteit in de persoon zelf, daar weet ik inmiddels alles van. De drank de schuld geven zou de persoon ontslaan van alle cerantwoordelijkheid, maar uit eigen ervaring kan ik wel zeggen dat de meest felle, stekende woorden die ik ooit heb gezegd en geschreven altijd onder invloed van alcohol waren. Bill Wilson (AA): all of our troubles are of our own making.

Mike
 
Alcohol heb ik altijd al duivels gevonden. Vroeger toen ik nog voetbalde (15 jaar geleden mee gestopt) ging het vanaf de volwassen leeftijd bij velen vooral om bier drinken na de wedstrijd. Ze werden altijd heel vervelend als er een paar flessen Heineken naar binnen waren gegaan. "Wat gebeurt er met ze?" vroeg ik me wel eens af. "Zo wil ik niet zijn" dacht ik toen. Misschien dat ik daarom nooit een druppel alcohol heb gedronken. Het heeft wellicht mijn ogen geopend op dat gebied.
 
Je hebt niets gemist, Edwin, dat weet ik nou ook. Een natural.high is echt het allerbeste wat er is!

Mike
 
Nou, ik drink nog ff een lekker biertje.
Hier marcos op de APEC.trudeau en arden ook aanwezig.
Een soort WEF meeting na de G20.
In de achterkamertjes zonder hoernalisten zal wel weer het een en ander besproken worden.
 
Ik heb het afgelopen jaar bijna geen alcohol gedronken, want bij mij werkt de alcohol niet meer, ik krijg dat vrolijke aangeschoten gevoel er niet meer van, ik krijg in plaats daarvan een sloom en moe gevoel🥴

Ik snap er niks van. Dus het heeft weinig zin voor mij om te drinken.
 
Alcohol heb ik altijd al duivels gevonden. Vroeger toen ik nog voetbalde (15 jaar geleden mee gestopt) ging het vanaf de volwassen leeftijd bij velen vooral om bier drinken na de wedstrijd. Ze werden altijd heel vervelend als er een paar flessen Heineken naar binnen waren gegaan. "Wat gebeurt er met ze?" vroeg ik me wel eens af. "Zo wil ik niet zijn" dacht ik toen. Misschien dat ik daarom nooit een druppel alcohol heb gedronken. Het heeft wellicht mijn ogen geopend op dat gebied.
Nu ja, met Heineken in je lijf is dat wel te verstaan, daar zou ik ook vervelend van worden. :ROFLMAO:
:ROFLMAO:
 
Ik heb het afgelopen jaar bijna geen alcohol gedronken, want bij mij werkt de alcohol niet meer, ik krijg dat vrolijke aangeschoten gevoel er niet meer van, ik krijg in plaats daarvan een sloom en moe gevoel🥴

Ik snap er niks van. Dus het heeft weinig zin voor mij om te drinken.
Ik snap niet eens waarom ik ooit aan alcohol ben begonnen.
 
Frank, geniet van je biertje. Niemand hoeft jou te vertellen dat dit verkeerd is, we maken allemaal onze eigen keuzes.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Uiteraard. maar bier en Heineken gaan niet door dezelfde deur.
En al helemaal niet samen als lekker. Ieder natuurlijk zijn eigen ding. Maar wel eens wat ambachtelijke bieren geprobeerd? Waarschijnlijk ben ik verwend met een buurman die zelf bier brouwt. Dat vind ik op zijn tijd echt een delicatesse
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.887
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan