Globalisten & Cultureel Marxisme

Mijn favoriet, roquefort10 en alle andere triples.trappisten.
Hier in de ph. SMB pilsen.Geen heineken bocht.
Maar pas op met alcohol, een gelegaliseerde harddrug, net zoals suiker en medicijnen.
Ik heb hier genoeg buitenlanders in de ph gezien die zich dood hebben gedronken.
 
Mijn favoriet, roquefort10 en alle andere triples.trappisten.
Hier in de ph. SMB pilsen.Geen heineken bocht.
Maar pas op met alcohol, een gelegaliseerde harddrug, net zoals suiker en medicijnen.
Ik heb hier genoeg buitenlanders in de ph gezien die zich dood hebben gedronken.
Domme vraag misschien maar wat is ph Frank?
 
Ph. staat voor de Philippines.
Overigens wist marcos, ardern NZ als zijn idool te beschouwen.Dan weet je wel hoe laat het is.Stond op ABS.CBN.ph.ACAP.
Ook deze BBB en klimaatactivist volgt het WEF patroon evenals zijn voorgangers.
Het is hier levensgevaarlijk om een tegenstander te zijn tegen het kartel.Speciaal voor een buitenlander.
Als ik mij hier (in de Ph,) zou uitspreken, ben je in no time persona non grata, of verzelfmoord of opgesloten.
Advocaten, rechters, activisten gaan zomaar dood door moord, zelfmoord, ongelukken, etc.
Toch hebben we een goede vereniging van o.m. artsen.https://cdcph.org/
Het goede nieuws is vrijwel niemand meer een extra spuitje wil hebben.
Het volk is er wel klaar mee.Daarnaast ongelofijke inflatie.
 
Het is hier levensgevaarlijk om een tegenstander te zijn tegen het kartel.
Pfff, heftig hoor allemaal. Heb je wel gelijkgestemden bij wie je je wel kunt uitspreken?

En dan zeker hulde voor deze artsen die zich uitspreken!!! Die zijn hun leven dan niet zeker.....
 
Helaas niet,
Ik heb hier wel een groepje NL'rs die zich laten injecteren om maar op reis te kunnen, maar hebben totaal geen idee wat zich op de achtergrond speelt.Mensen die netfflix kijken en WC. voetbal of verstappen.
Deze mede NL'rs zijn op zich lieve mensen maar hebben geen idee wat er op de achtergrond gaande is.
Ik probeer via speldeprikjes de mensen zich hiervan bewust te maken.
Het is dan ook voor mij moeilijk om te communiceren met deze mensen.Ik moet me altijd inhouden.
Het meest aanstootgevende is dat ze niks meer willen horen over covid of de ukraine opdat hun levens automatischs doorgaan.
Het word nu steeds duidelijker dat ze een grote fout hebben begaan , maar voordat je je fouten toegeeft zal nog een heel verhaal worden.
 


Je moet er wel boos op zijn. Heel erg boos. Hen moet op niet mis te verstane wijze te kennen gegeven worden dat de samenleving vandalisme van cultureel erfgoed niet tolereert middels snelrecht en hoge straffen.

#NoAmnesty

Mike
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.158
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan