Globalisten & Cultureel Marxisme

Sinterklaas komt blijkbaar met het vliegtuig dit jaar volgens boosch linksch Nederlandsch Klimaatpipo's op Twittert.

De grappen daarentegen zijn wel leuk.





 
Ok, maar als dit hetgeen is dat nodig is om ze de ogen te openen is het zo. De vaccins zijn een aanval op de kinderen, maar hier kwamen ze er nog mee weg voor de zogezegde gezondheid ed en het feit dat men kinderen veronderstel ik niet echt zag huilen en ´omgekocht´ werden met ditjes en datjes. Maar nu, massale huilpartijen, misschien worden ze nu wel wat wakkerder door dit wansmakelijk gedoe.
 
Ok, maar als dit hetgeen is dat nodig is om ze de ogen te openen is het zo. De vaccins zijn een aanval op de kinderen, maar hier kwamen ze er nog mee weg voor de zogezegde gezondheid ed en het feit dat men kinderen veronderstel ik niet echt zag huilen en ´omgekocht´ werden met ditjes en datjes. Maar nu, massale huilpartijen, misschien worden ze nu wel wat wakkerder door dit wansmakelijk gedoe.
Hierdoor wakker worden? Ik zou niet weten hoe?

1. hun kinderen kijken nog tv
2. ze hebben niet door hoe de spelletjes werken, dat verandert een slecht tv script niet
3. ze worden hooguit boos over het sinterklaasverhaal van dit jaar, sussen de kids, kopen nog een extra cadeautje wat ze niet meer kunnen betalen en slapen verder.
 
Hierdoor wakker worden? Ik zou niet weten hoe?

1. hun kinderen kijken nog tv
2. ze hebben niet door hoe de spelletjes werken, dat verandert een slecht tv script niet
3. ze worden hooguit boos over het sinterklaasverhaal van dit jaar, sussen de kids, kopen nog een extra cadeautje wat ze niet meer kunnen betalen en slapen verder.
Deze woorden gebruik ik :

als
misschien

De ene heeft al meer nodig dan de andere om wakker te worden, zoniet was iedereeen al lang wakker.
Een voor een, en uiteindelijk een massale afgrond, scare event.
 
  • Leuk
Waarderingen: Surv
Deze woorden gebruik ik :

als
misschien

De ene heeft al meer nodig dan de andere om wakker te worden, zoniet was iedereeen al lang wakker.
Een voor een, en uiteindelijk een massale afgrond, scare event.
Je kan zo de politiek of media in met die woordkeuzes 😂
 
Je kan zo de politiek of media in met die woordkeuzes 😂
Misschien wel ja, maar ik wil hiermee ook duidelijk maken dat er een verschil is tusen iets lezen (of vluchtig lezen) zonder er echt aandacht aan te besteden wat je gelezen hebt en dan te reageren op datgeen dat je denkt gelezen te hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: Luz
Deze woorden gebruik ik :

als
misschien

De ene heeft al meer nodig dan de andere om wakker te worden, zoniet was iedereeen al lang wakker.
Een voor een, en uiteindelijk een massale afgrond, scare event.
Hoe stopt deze shitshow dan,als ze massaal wakker worden aan een massale afgrond?
 
Welke? En hoe stopt het dan?
Ben nog aan het voorkauwen voor je zodat je enkel nog maar hoeft door te slikken. Welke keuzes heb je als je aan een afgrond staat ? Moet je dat echt vragen ?

Een tipje ? Zet een stapje vooruit en zie waar je belandt.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.916
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan