Gezondheid

En met Jeroen eens. Beter geen koffie ivm mineralenroof. Schijnt wel de galblaas aan te zetten tot legen maar daar zijn ook andere middelen voor die beter geschikt zijn,
 
  • Leuk
Waarderingen: muis
wat zou je aanraden?
Naast vloeibare voeding natuurlijk met voldoende vetten wat meer zuren in combinatie met vet? Leverreiniging? Geen idee natuurlijk wat je zelf al hebt ondernomen. Je kunt ook nog denken aan kruiden en probiotica. Tijdelijk galbladder nemen van Ancestral geeft wellicht ook verlichting.
 
Ik ken geen krachtigere aanduwer van de galblaas dan botervet. Volvette zuivel, met name rauwe melk, zou wel eens de oplossing kunnen zijn!

Mike
 
  • Leuk
Waarderingen: muis
Die laatste nog niet geprobeerd 👍
Als je galbladder wil proberen, ik heb nog een hele pot staan. Daarvan kan ik wel een paar toe sturen als je wil om te proberen. Let wel op met de dosering want je kan ook snel diarree van krijgen. Stuur maar bericht als je ze wil proberen.

Heb ook gelezen dat vet met Citroën vaak werkt. Olijfolie in dit geval. Maar zou dat niet als enige olie gebruiken als vet bron natuurlijk. Zoals hieronder idd melk en boter. Maar ging ervan uit dat je dat al doet eerlijk gezegd. Als dat niet zo is dan is dat zeker aan te raden.
 
  • Leuk
Waarderingen: muis
Hey Binc, wat toevallig, ik vroeg me juist van afgelopen weekend af hoe het met jou is.

Allen: Ik raak juist verstopt van rauw melk. Daarentegen met de zelfgemaakte kefir van RAUW POWER starter van die zelfde melk gemaakt geen probleem.
 
Hey Binc, wat toevallig, ik vroeg me juist van afgelopen weekend af hoe het met jou is.

Allen: Ik raak juist verstopt van rauw melk. Daarentegen met de zelfgemaakte kefir van RAUW POWER starter van die zelfde melk gemaakt geen probleem.
Oh wat leuk. Heb heel vaak aan jou gedacht. Hier gaat het redelijk. En bij jou? Hoe is het met je dochter?


Wellicht werkt het beter omdat kefir minder suikers heeft dan melk en zuurder is? Geen idee wat de verklaring daarvoor is. Anders gewoon afwisselen ofzo op een dag?
 
Oh wat leuk. Heb heel vaak aan jou gedacht. Hier gaat het redelijk. En bij jou? Hoe is het met je dochter?


Wellicht werkt het beter omdat kefir minder suikers heeft dan melk en zuurder is? Geen idee wat de verklaring daarvoor is. Anders gewoon afwisselen ofzo op een dag?
Nou ik snap het wel, geen goede eiwitvertering.

Hier gaat best en met Marieke in de grote lijn ook goed. We rijden nu trouwens paard in Ermelo.
 
Oh oké. Dacht dat je met je bericht hoopte dat iemand met je mee ging denken maar je was er zelf al uit. Kefir is natuurlijk gefermenteerd dus zal er mee te maken hebben. Dacht steeds gezien te hebben dat jij dat zelf maakt en niet goed valt ofzo dat je nu rauw power neemt.

Fijn dat het goed gaat. Ja volgens mij had je vorige keer gezegd dat jullie naar Ermelo zouden gaan. Leuk daar?
 
Ik wil nogmaals de aandacht vestigen op extra ENZYMEN. Is in ieder geval te proberen.
In meer dan 12 jaar is dat het enige supplement dat mij AANWIJSBAAR goed heeft geholpen.
 
  • Leuk
Waarderingen: muis

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.285
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan