Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Komt waarschijnlijk door te hoge dosering pyridoxine HCl in je B complex; (heb ik ook gehad)Gisteren had ik (alleen steeds aan mijn linkerbeen en ,s-avonds) ook een rot gevoel. Is niet voor het eerst. Bij mij heeft het te maken met schildklier. Weet ik zeker.
Slik uiteraard vit B complex enz enz enz.
Zitten helemaal in het vegetarisme/veganisme/klimaat, blablabla.is jullie bekend of ekoplaza nog steeds een "veilige" winkel is, ik dacht dat UDEA leverancier is
Maar is het nog wel echt biologisch, voor vlees heb ik mijn adressen, groente moet ik wel aanvullen.Zitten helemaal in het vegetarisme/veganisme/klimaat, blablabla.
Mike
Sven Kramer (schaatser) had een aantal jaren geleden problemen met de coordinatie van zijn benen tijdens trainingen en na neurologisch onderzoek bleek te hoge B6 (de foute) in zijn supplement de oorzaak. 'Toevallig' las ik hierover een artikel en relateerde dit aan het dode gevoel (en prikkelingen) dat(die) ik had (niet met schaatsen hoor) in mijn linkerbeen. Overgestapt op P5P en 't ging langzamerhand weg. Ik zou 't potje maar niet opmaken; het wordt nl. steeds erger naarmate je langer gebruikt.Fred, ik zal me hier in (pyridoxaal 5 fosfaat) gaan verdiepen d.w.z. zodra mijn huidige supplement op is deze andere proberen. Hoe kwam jij erachter? toeval?
Van pyridoxaal-5-fosfaat wordt mijn lijf erg onrustig.Sven Kramer (schaatser) had een aantal jaren geleden problemen met de coordinatie van zijn benen tijdens trainingen en na neurologisch onderzoek bleek te hoge B6 (de foute) in zijn supplement de oorzaak. 'Toevallig' las ik hierover een artikel en relateerde dit aan het dode gevoel (en prikkelingen) dat(die) ik had (niet met schaatsen hoor) in mijn linkerbeen. Overgestapt op P5P en 't ging langzamerhand weg. Ik zou 't potje maar niet opmaken; het wordt nl. steeds erger naarmate je langer gebruikt.
Over e.e.a. is genoeg te vinden op internet.
Maar is het nog wel echt biologisch, voor vlees heb ik mijn adressen, groente moet ik wel aanvullen.
ik ga altijd naar zorgboerderij Thedingsweert. Maar in mk tijd, liepen ze allemaal braaf met die dingen op, max zoveel mensen in groentehok (schuurtje naast de winkel) en max zoveel in winkel, dus die volgen gewoon. Ze zijn bang. Misschien toch maar eens andere groenteleverancier opzoekenIs er bij jou in de buurt een boer waar je groente kan kopen?