Gefermenteerde levertraan, levertraan/boterolie mix of skate liver oil?

Ja ik heb het in huis, prima mineralen supplement. Kelp en gist, ik doe het samen met de infused in de smoothie.
 
Iemand nog een mening over dit artikel van een 'zekere' Dr Roel?

http://niburu.co/index.php?option=com_content&view=article&id=12389:en-jij-dacht-altijd-dat-smoothies-heel-goed-voor-je-waren&catid=17:gezondheid&Itemid=30
 
Tanja, ik hoor je vandaag nog zeggen 'Eten moet lekker zijn en smaken, ook om het goed te kunnen verteren'. Ik rijm dat niet met die smoothie :)
 
Hahaha, ja ik vind mijn smoothie nog lekker met een vissig luchtje. Ik hou van gefermenteerd, inclusief de levertraan, die hap ik met smaak van de lepel. Mijn kinderen eten de smoothie ook, al gaan er wel wat kruiden plus ananas of bessen doorheen die het nóg lekkerder maken.
 
Over de smoothies, ja die eet je het beste met een lepel, niet wegklokken. Ik maak van geweekte noten wat granola en strooi die erover, zo wordt er toch gekauwd.
 
Goed dat je jou manier van smoothie eten nog even hier ter sprake brengt. De meesten van deze forum zullen dit wel weten, maar toch... En van die granola een zeer goed idee.

En in een groene smoothie eerst even tuffen en een half uurtje laten staan.
 
Vroeger nam ik ook wel eens een groene smoothie maar daar deed ik mijn darmen geen plezier mee ook niet als ik er een klodder in spuugde.
 
Groene smoothies, daar moest ik altijd meteen van naar de toilet rennen zodra het mijn maag bereikte. Ik zou er ook niet meer aan moeten denken om dat weg te drinken ?
 
Hoe is het woord levertraan eigenlijk ontstaan? Ik kan me er wel een beeld bij oproepen, waarbij ik een lever zie waar olie uit druppelt als een vorm van een traan.

Een groene smoothie kan je trouwens net zo lekker of vies (smerig) maken als je zelf wilt. Veelal wordt het ook in combinatie met fruit gedaan. Ik wil er wel bij zeggen, dat ik zelf absoluut ook géén voorstander ben van deze meestal slecht verteerbare geblenderde groene drap in de vorm van rauwe groene (blad)groenten als spinazie, boerenkool etc.

Ik heb in mijn inmiddels gepasseerde smoothie tijd wel eens een 'gifgroene' smoothie gemaakt op basis van fruit met toevoeging van (geconcentreerde)chlorofyl. Was niets mis mee :)
 
Heb ik ook gemaakt Ben. Maar echt lekker glad kreeg ik het niet hoor. Er bleven altijd van die vieze vezels en dikke drab in achter. Smelt op de tong in combinatie met broodnodige rust op de pot! ??

 
Ik ben van plan om de blue ice royal weer eens in te gaan nemen. Maar slik nu ivm met MS al extra vit d hooggedoseerd. Mag dit dan nog icm met bir? Hoe zit het trouwens net de omega drie in bir?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.476
Berichten
503.988
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan