FvD

Great Reset? Build Back Better? Daar hebben we het liever niet over:



Mike

'We gaan niet over elk boek een debat voeren'. Gaat totaal voorbij aan de invloed van het WEF of wil de invloed bewust op de achtergrond houden. Totale miskenning van het belang van dit ene boek.

Hoe vaak wordt er overigens een debat aangevraagd naar aanleiding van een boek?
 
 
Of Vera Bergkamp een sleeper is weet ik niet, maar het lijkt idd wel of Thierry haar heeft ingepakt. Stiekem zijn rechtse mannen toch wel heel aantrekkelijk voor linkse vrouwen. Logisch, want ze hebben elke mannelijkheid bij hun eigen mannen er volledig uit geramd.

Mike
 
In deze video bespreekt Thierry over het opzetten van een eigen soort community/zuil waarbij Forum-leden kunnen handelen met elkaar, de forumcoin, forumscholen, woningbouwvereniging etc... Heel interessant gesprek.

Kevin
 
In deze video bespreekt Thierry over het opzetten van een eigen soort community/zuil waarbij Forum-leden kunnen handelen met elkaar, de forumcoin, forumscholen, woningbouwvereniging etc... Heel interessant gesprek.

Kevin

Helemaal goed dit, ik heb er zin in!

Mike
 
Uit het filmpje blijkt dat Thierry in de loop der jaren veel heeft bijgeleerd. De ietwat naieve romanticus heeft plaatsgemaakt voor een realist met een gezond wantrouwen en een ijzeren vastberadenheid om die brede maatschappelijke beweging neer te zetten. Hij is volledig op de hoogte van de valse trucs en de nietsontziende achterliggende mentaliteit van zijn tegenstanders.

Eerlijk gezegd had ik al niet zo veel met de m.i. veel te correcte Van Haga, maar hij sprak wel bijna evenveel stemmers aan als Baudet, getuigde de voorkeursstemmen. Compromisloosheid past kennelijk niet bij de doorsnee Nederlander en dus ook FvD-stemmer. Toch is dit de enige weg, want de tegenstander accepteert ook geen middenweg. Baudet heeft dit door en dit geeft mij hoop en vertrouwen in zijn visie en leiderschap.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.441
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan