FvD

@sprout, in 2014 koos ik openlijk de kant van de Palestijnen tegen Israel. Er dreigt nu een nieuwe Gaza-oorlog en dan zal Israel weer als een beest tekeer gaan, incl. het gebruik van illegale wapens als witte fosfor, spijkerbommen en zelfs napalm, we weten hoe dat zal gaan. Ook de beelden van vooral jonge Israelische kolonisten die jij hebt gepost laten weinig aan de verbeelding over als het gaat om oorlogszuchtigheid van de kant van Israel. In reactie op recente raketaanvallen van Hamas is al een compleet gebouw van 13 verdiepingen met de grond gelijk gemaakt, daar zaten heus niet allemaal Hamasstrijders in.

Tegelijkertijd erken ik nu wel wat ik 7 jaar geleden niet deed: Hamas verschuilt zich wel degelijk onder burgers, in woonwijken, ziekenhuizen, scholen, etc. Ze verplaatsen zich ook via ambulances. Dit doen ze omdat ze laf zijn en omdat het goede PR is, want dan kan Israel worden beticht van oorlogsmisdaden. Hamas offert probleemloos de eigen bevolking op als het hen uitkomt. Bovendien zijn die arabieren ook geen lievertjes, we hebben ook al beelden gezien van joden die uit auto's getrokken worden en gemolesteerd.

Waar de tweet van Charlie Kirk over gaat is dat dit allemaal niet voorkwam onder Trump. We zien nu onder Biden precies terug wat onder Obama gebeurde: Amerika verleende directe steun aan Iran en aan de Palestijnen, waardoor terrorisme en geweld in het complete midden-oosten kon oplaaien via diverse splintergroeperingen gesteund door Iran, zoals bijv. Hezbollah in Libanon, de houthi's in Jemen en ook Hamas. We zien ook de heropleving van ISIS in Syrie en je kunt wachten op nieuwe aanvallen van de Taliban in Afghanistan.

Wat we toen niet konden zien in 2014 onder Obama kunnen we nu wel zien na 4 jaar Trump en nu Biiden in slechts 100 dagen: vrede in het midden-oosten is wel degelijk mogelijk en Israel kan hier een hoofdrol in spelen. De NWO wil echter de lont weer in het kruidvat en dit gebeurt middels directe steun aan Iran en de UNHCR. Israel is niet de agressor hier, het verdedigt zich tegen door het Biden/Obama-regime geinstigeerd terrorisme. Daar gaat deze tweet over en Thierry retweet deze boodschap m.i. dus terecht. Maar kijk eens hoeveel woorden ik nu al kwijt ben om zoveel nuances te beschrijven, dat kan onmogelijk in 280 karakters op Twitter, dus jij en ieder ander kan hier in lezen wat je wil.

Een andere nuance is dat het Netanyahu ook na 4 verkiezingen maar niet lukt om een coalitie te vormen en dat hij al vele jaren beschuldigd wordt van corruptie. En dat is alleen nog maar de agenda van voor COVID, daar komt nu nog de massale vaccinatiecampagne met het bijbehorende medische apartheidssysteem bij. Netanyahu is zo'n Deep State puppet die z'n langste tijd allang gehad heeft maar die ondanks de overschreden houdbaarheidsdatum nog even agressief de NWO-agenda doordrukt. Een oorlog ter afleiding van zijn misdaden tegen zijn eigen volk zou hem perfect uitkomen.

Volgens mij is Thierry van dit alles op de hoogte, de tweet van Charlie Kirk gaat echter over het verlangen naar Trump als vredesstichter tegenover de oorlogspolitiek van Biden. Niets mis mee, als je het mij vraagt.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Deze zomer nog. Het begint met Arizona en daarna volgen meerdere staten. Het nieuws zal een wereldwijde schokgolf veroorzaken en er zullen vraagtekens gezet worden bij menige andere verkiezing, waaronder die van NL. Vandaar mijn verwachting dat we nieuwe verkiezingen zullen hebben in het najaar.

Mike
Ja, nieuwe verkiezingen is niet onwaarschijnlijk. Wanneer daar durf ik geen uitspraak over te doen. Ook niet over de verkiezingen in Amerika. We hebben nu al te aan gezien dat het anders kan gaan dan gedacht.
 
Dat denk ik niet. De eerste gedachte die ik kreeg is dat op lokaal/regionaal niveau de slappe en zwakke rechts-progressievelingen de wijk nemen, zodat FvD kan uitgroeien naar een echt rechts-conservatieve partij. Het is ook een nieuwe zuivering binnen de partij.

Mike
 
Teken aub deze petitie van CitizenGO, gericht aan FvD:


Mike
 
Ik weet het niet Mike. E zijn er meer vertrokken binnen de gemeentes. Eerder al. Toen dacht ik ook al dat ze met deze tactiek bezig waren. Dus niet alleen in de kamer. Ik snap je punt over slappe mannen. Over de vrouwen die weg gingen bij FVD en Ja21 werden werd ook zo gedacht. Ik vraag me af of we de partij hiermee niet tekort doen. In die zin dat ze verraders waren. Hier een link van eerder opgestapte FVD leden. Hoe het zat met de zetels weet ik niet. Heb er toen wel naar gekeken maar was toch wek veel en ingewikkeld om uit te zoeken. Volgens mij heeft Nanninga haar zetel destijds meegenomen.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zie dat ik een verkeerde link bij me vorige bericht had geplaatst. Hoop gedoe vanaf de telefoon telkens. Niet goed gekopieerd. Nu gecorrigeerd. Voir wat betreft Nanninga, volgens mij is zij wel gewoon onder FVD doorgegaan in Amsterdam.
 
Zo is er na het afsplitsen van Eprahim, afgezien van Thierry, niemand meer over van het partijbestuur ten tijde van de Ja21-hype.

Ik ben wel benieuwd wat de volgende hype rond FvD wordt die de media creëert en of dat weer tot afsplitsing leidt. Of zou driemaal scheepsrecht zijn?
 
Zo is er na het afsplitsen van Eprahim, afgezien van Thierry, niemand meer over van het partijbestuur ten tijde van de Ja21-hype.

Ik ben wel benieuwd wat de volgende hype rond FvD wordt die de media creëert en of dat weer tot afsplitsing leidt. Of zou driemaal scheepsrecht zijn?
Ik denk dat dit niet alleen de media is. Indirect natuurlijk wel. Diegenen die nu het forum verlaten hebben zijn gevallen in de val van politieke correctheid. Natuurlijk zat iedereen (media en politiek) op die poster en werd Van Haga ter verantwoording geroepen en hij koos de weg van deugdzaamheid.

Dorothé
 
Ik was bij FvD op het Malieveld. Goede sfeer en ook zeer interessant! Straks meer, ben nu op de terugweg naar huis.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.775
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan