FvD

Hier mijn recensie over de aftrap van de Vrijheidskaravaan op het Malieveld:

De opkomst was minimaal 1000, mogelijk zelfs 2000. Voor een eerste keer met wisselend weer (het begon met regen, maar daarna brak de zon meermaals door en werd het zelfs warm) en een vooraankondiging van Thierry slechts 2 dagen tevoren een uitstekend resultaat. Het publiek was zeer divers, van jong tot oud, van blank tot zwart, er zaten zelfs moslims tussen. Opvallend was de grote hoeveelheid gele paraplu's, een teken dat menige 'wappie' de weg naar FvD heeft gevonden is ook dat De Andere Krant en Gezond Verstand werden uitgedeeld en het 'wappielied' Leef van Andre Hazes Jr. aan het eind werd gedraaid, compleet met polonaise vanuit het publiek. Willem Engel, Morry Krispijn en Anna Zeven waren overigens eveneens aanwezig.

Ik zie de MSM framing al voor mij: aangeslagen Thierry Baudet zoekt wanhopig aansluiting met kansloze wappies en slaat nog extremere boodschap aan. Duidelijk was nl. dat Thierry en andere sprekers vanmiddag zich niet meer in hoefdsn te houden, want de verkiezingen zijn voorbij en de meest gematigde politici hebben de partij verlaten. Er werd zelfs openlijk gesproken over de corona-hoax! Het filmpje van Jan Bennink (Superjan) loog er ook niet om. Ook werd de Haagse politiek 'poppenkast' genoemd en maakte Thierry maar weer eens duidelijk dat hij een brede maatschappelijke beweging voorstaat. Er gaat en heuse crypto aan komen, de Forum coin, alsmede eigen scholen. Ik.zie mogelijkheden voor mij als docent!

Ook werd ik bevestigd in het vermoeden dat het vertrek van meer gematigden binnen de partij wel eens een bewuste tactiek zou kunnen zijn. Er kan nu een scherpere toon worden aangeslagen, waardoor de snel groeiende groep 'wappies' steeds vaker de weg naar deze FvD-rally:s zullen weten te vinden en zo, net als bij de demo's nu, niet meer te handhaven aantallen zullen bereiken van 10.000+,. Daarnaast worden de Eerste en Tweede Kamer nu bevolkt door splinterpartijen die op hoofdlijnen gewoon het FvD-programma meestemmen. FvD werd eem 'incubator' genoemd, een bakermat van een brede beweging met meerdere gezichten en subidentiteiten. Thierry zei zelfs dat hij en Wybren nog steeds bevriend zijn en dat hij van Wybren de verzekering heeft gekregen dat hij het FvD-programma zal blijven steunen.

Kortom, goed nieuws allemaal. De sfeer was top en optimisme voerde de boventoon. Probeer de karavaan als,het even kan mee te pakken als hij bij jou in de buurt komt, het is de moeite waard!

Mike
 
Hij legt de lafheid en verraderlijkheid van de Nederlander perfect bloot!

Mike
Helaas zijn "Nederlanders" vergeten waar ze grotendeels vandaan komen.
Veel van de laffe mensen van tegenwoordig stammen af van verraders en systeemslaven van vroeger.

Het is de hele reden dat mensen van "Boven de rivieren" (De oorspronkelijke Friese landen) onbewust vaak nog een hekel hebben aan mensen van "Onder de rivieren", (Van oudsher de gevallen landen geleid door Frankische verraders)
 
Helaas zijn "Nederlanders" vergeten waar ze grotendeels vandaan komen.
Veel van de laffe mensen van tegenwoordig stammen af van verraders en systeemslaven van vroeger.

Het is de hele reden dat mensen van "Boven de rivieren" (De oorspronkelijke Friese landen) onbewust vaak nog een hekel hebben aan mensen van "Onder de rivieren", (Van oudsher de gevallen landen geleid door Frankische verraders)
Pas op he, ik kom van onder de rivieren, wij Nijmegenaren zijn altijd strijdbare Batavieren gebleven!

Mike
 
Hé, de Limburgers zijn nog zuidelijker en hebben nog bourgondischere haren. Hier wordt echt het leven gevierd.

Dorothé
 
Haha en zo maak je strijdlustigheid los!
Het belangrijkste is ook dat mensen gewoon weer weten WIE ze zijn. WIE hun voorouders waren, en welke beslommeringen ze hebben doorgemaakt. :)
 
FvD heeft toestemming gevraagd en gekregen om met zijn karavaan te demonstreren.

Maar anderen die toestemming vroegen kregen het niet en geen toestemming vragen was zowiezo illegaal. How come?
 
Twee redenen:

Het is een manifestatie, geen demonstratie.

Men gaat (nog) een politieke bijeenkomst uit elkaar slaan.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.962
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan