FvD

Wat als er al die tijd FvD-mollen binnen de VVD zaten en dit een plan is om met allerlei splinterpartijen de Kamer te bevolken? Ere wie ere toekomt, volgens mij was het Binc die dit als eerste opperde over Nanninga en Eerdmans. Als deze theorie klopt dan zou Eppinga en misschien zelfs ook wel Otten gewoon OK zijn!

Mike
 
Onze posts hebben elkaar gekruist, Binc. Ja, jij kwam al met deze theorie en ik geloofde er niets van. Maar nu schuif ik toch aanzienlijk meer in deze denkrichting op!

Mike
 
Ja ik zie het nu ook. Nu hoef ik echt niet met de eer te strijken. Het is wel fijn dat er nu een stukje geloof ontstaat in de mensen die als het echt DE strategie is heel hard hun best doen om een doel te bereiken om die linkse partij kartels uit te schakelen. Wie weet hoeveel meer er achter de schermen hieraan mee doen zonder dat wij daar weet van hebben maar mogelijk later naar buiten komt.
 
Want waarom wil het CDA Omtzigt zo graag binnen houden? Ze weten denk ik wel dat ze zelf verloren zijn als hij het CDA verlaat. Hij word steeds onder druk gezet.
 
Het zijn idd behoorlijk wat afsplitsingen inmiddels:

Kevin

Ja precies. En Willem Engel nu ook in de politiek en Volt. En wat gaat er nog komen?
Zo blijven er toch mooi steeds minder zetels over voor de grote partijen. Althans, waarschijnlijk is dat het doel.
 
Volt is George Soros, dus die tellen niet mee. Bij1 en BBB ook niet. Het gaat om een alternatief rechts blok dat op belangrijke dossiers en moties hetzelfde stemt. DENK verrast met hun stemgedrag ook steeds meer in positieve zin!

Mike
 
Volt is George Soros, dus die tellen niet mee. Bij1 en BBB ook niet. Het gaat om een alternatief rechts blok dat op belangrijke dossiers en moties hetzelfde stemt. DENK verrast met hun stemgedrag ook steeds meer in positieve zin!

Mike
Oh oké. Ik dacht dat Volt 1 van de partijen was uit de groep met mensen van Willem Engel. Ja, Denk is idd erg verrassend bezig. Wie weet wat daar nog staat te gebeuren voor wat betreft samenwerking met FVD. Wat is nu de verwachting voir wat betreft de formatie? Worden het nieuwe verkiezingen of komt er toch een nieuw kabinet? Voorziet FVD soms toch nieuwe verkiezingen nu deze actie wellicht idd met splitsing te maken heeft met als doel Eem hoger doel bereiken? Of word het toch pas over 4 jaar? In dat laatste geval kunnen ze nog heel veel laten zien in de kamer.
 
Na aanklikken krijg ik in beeld onderstaande tekst door jou geschreven.
Is dat de post waar je naar refereert? Wat heeft dat te maken met FVD? Of verwijs je daar niet naar?

In het najaar, nadat het verkiezingsbedrog in Amerika deze zomer is uitgekomen en we ook hier kritisch zijn gaan kijken naar de verkiezingsuitslag.
 
Was n.a.v. deze woorden van jou:

Voorziet FVD soms toch nieuwe verkiezingen nu deze actie wellicht idd met splitsing te maken heeft met als doel Eem hoger doel bereiken? Of word het toch pas over 4 jaar? In dat laatste geval kunnen ze nog heel veel laten zien in de kamer.

Mike
 
Ik denk dat ik het al snap. Je bedoeld nieuwe verkiezingen in het najaar. En na het zomer reces? Ik dacht dat je doelde op de partij Volt dus kon de link niet leggen
 
We kruisen elkaar weer. Het kwartje viel al geloof ik. Nu ben ik eerlijk gezegd niet meer zo een voorstander om vast te pinnen op data of momenten dat iets gaat gebeuren. Soms kun je dingen beter voor jezelf houden en niet wereldkundig maken. Maar het zou kunnen in het najaar. Ik durf er niet aan vast te houden.
 
Wel hangt er duidelijk iets in de licht en staat er iets te gebeuren. Niet voor niks is er nu weer roering binnen FVD. Net als jij hoop ik ook op nieuwe verkiezingen. Momenteel is het allemaal 1 grote poppenkast. Wat mij wel logisch lijkt is dat Omtzigt in het najaar best wel hersteld zou kunnen zijn van zijn burn-out. Over Trump, de fraude zou toch al meermalen eerder naar buiten zijn gekomen? Waarom denk je nu het najaar? April was ook al genoemd tijdens Pasen.
 
Deze zomer nog. Het begint met Arizona en daarna volgen meerdere staten. Het nieuws zal een wereldwijde schokgolf veroorzaken en er zullen vraagtekens gezet worden bij menige andere verkiezing, waaronder die van NL. Vandaar mijn verwachting dat we nieuwe verkiezingen zullen hebben in het najaar.

Mike
 
Thierry, hoeveel militaire steun krijgt Israël jaarlijks??
Juist ja... 😑

More recently, in fiscal year 2019, the US provided $3.8 billion in foreign military aid to Israel. Israel also benefits from about $8 billion of loan guarantees. Almost all US aid to Israel is now in the form of military assistance, while in the past it also received significant economic assistance.

Baudet retweet onderstaande tweet:

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.182
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan