FvD

Nu kan ik het toch niet laten om er een theorietje in te gooien. Stel dat er tich nieuwe verkiezingen komen, inmiddels zijn er meerdere partijen zoals Fool Proof ook aangeeft die op dezelfde golflengte zitten. Zou dit een 1 tweetje kunnen zijn om pieter Omtzigt te betrekken bij Thierry Baudet zijn partij of die van van Haga? Hoeveel zetels zou Pieter ook alweer in zijn eentje krijgen volgens de media? Uit me hoofd dacht ik 20. Meerdere partijen creeeren met dezelfde doelstellingen? Dat zou prachtig zijn. Het is maar theorie.
 
In het najaar, nadat het verkiezingsbedrog in Amerika deze zomer is uitgekomen en we ook hier kritisch zijn gaan kijken naar de verkiezingsuitslag.

Mike
 
Nou doe ik een duit in het zakje, maar ik denk dat het toch niet waar is.
Stel dat dit vooropgezet plan is en Van Haga zo meer zetels binnen kan slepen omdat diegene die Thierry niet begrijpen, nu wel op Van Haga gaan stemmen. En stel dat uiteindelijk de partijen dan toch weer samen komen.
Maar zoals ik al zei, zal dit wel niet waar zijn, want ik vind dit eigenlijk verraad aan Thierry.

Dorothé
 
Het is mogelijk. Sluit echter ook niet uit dat Van Haga achter de schermen onder druk is gezet. Of misschien was hij altijd al een mol, zoals Otten.

Mike
 
Misschien is het voor anderen heel moeilijk om de strategie van Thierry te ondersteunen en loopt het steeds daarop spaak. Trump had diezelfde strategie.
Moet je dan trouw blijven aan je strategie of aan de mensen in je partij? Ik denk wel trouw blijven aan je strategie. Alleen kun je als kleine partij minder bewerkstelligen en dat is natuurlijk ook wel een overweging waard.
Al dat in opspraak komen van Thierry heeft een doel en dat is strijden voor de vrijheid.
Ik zal sowieso Thierry en zijn gedachtegoed blijven ondersteunen, want hij is de oprichter van de partij en dus de (uit)drager van het gedachtegoed.

Dorothé
 
We weten het niet wat er kan gebeuren. Ik durf mijn visie of analyses met optimisme hier niet teveel meer te delen. Kijkende naar de laatste media berichten over Omtzigt zou het zomaar een signaal kunnen zijn. Of het echt verraad is naar Thierry? Of zou het hard werken kunnen zijn om FVD groter te maken in de kamer? Of in elk geval de doelstellingen/filosofie van FVD. Naar mijn idee past Omtzigt niet binnen het linkse partij kartel. De berichten dat hij wil breken met cda ennu weer het nieuws dat naar buiten komt dat Rutte geen rekening houd met de gezondheid van Omtzigt zijn wellicht goede signalen. Het grootste verraad komt van links. Dat is wel duidelijk.

nee Mike, ik mis jullie en het forum teveel.
 
Misschien is het voor anderen heel moeilijk om de strategie van Thierry te ondersteunen en loopt het steeds daarop spaak. Trump had diezelfde strategie.
Moet je dan trouw blijven aan je strategie of aan de mensen in je partij? Ik denk wel trouw blijven aan je strategie. Alleen kun je als kleine partij minder bewerkstelligen en dat is natuurlijk ook wel een overweging waard.
Al dat in opspraak komen van Thierry heeft een doel en dat is strijden voor de vrijheid.
Ik zal sowieso Thierry en zijn gedachtegoed blijven ondersteunen, want hij is de oprichter van de partij en dus de (uit)drager van het gedachtegoed.

Dorothé
Ik denk ook trouw aan de strategie. Hopelijk zien de mensen die trouw zijn aan van Haga en Thierry ook de strategie.
 
TB vaart een koers die voor WvH schijnbaar onnavolgbaar is.

Ik geloof 99,9 % in de oprechtheid van Wybren hoe hij met de C maatregelen omgaat en dit aan de kaak stelt in de kamer. Zijn laatste gesprek bij café Weltshmerz hoor ik hem soms zelfs wat naïef goedgelovig zijn en vraag ik me af of hij de werkelijke agenda achter de plandemie door heeft. TB heeft dit volgens mij wel door. Hier kon nog wel eens de breuk aan ten grondslag liggen.
 
Ik dacht dat hij extra zo naïef deed om niet de indruk te wekken dat hij een complotdenker is. Maar het kan natuurlijk zijn dat hij echt zo naïef is.

Dorothé
 
Dus Hiddema blijft, goed zo! Geeft hij hier een strategie bloot? Steeds meer 'afsplitsingen' en dus MEER zeggingskracht in de Kamer? Irregular warfare.

Mike
 
Hoeveel voormalig VVD-functionarissen zitten nog in een FvD-functie? Afsplitsing is zeer besmettelijk in deze groep. Wel iets om rekening mee te houden.
 
Dus Hiddema blijft, goed zo! Geeft hij hier een strategie bloot? Steeds meer 'afsplitsingen' en dus MEER zeggingskracht in de Kamer? Irregular warfare.

Mike
Ja, precies dit idd. Verspreiden en op die manier meer dezelfde doelstellingen in de kamer onder verschillende partijen. Ik denk nog steeds dat dat de opzet ook is geweest met JA21. En laten we eerlijk zijn, ook hun hebben zetels gehaald met de verkiezingen. Als nu Pieter Omtzigt ook een eigen partij begint of aansluit bij 1 van de anderen zou het toch eens haalbaar kunnen worden dat er betere mensen Nederland kunnen besturen. Is het niet nu met mogelijke nieuwe verkiezingen dan wellicht over 4 jaar.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.324
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan