(financiële) toestand in de wereld

Als black hats winnen:
Dat is het eenvoudig: nog maar met 1 partij onderhandelen: WEF. Niet over de prijs, maar of men zijn huis mag behouden en wat men daarvoor moet doen. Behouden = unhappy (100k-150k milieuinvestering en dus weer lenen). Niet behouden (meteen of via langere weg = vorige optie): UBI en CBDC en naar hun zeggen 'happy'. Maar ook: veel aanbod (uitzetting) wegens geldgebrek en Blackrock dweilt de huizen op voor een prikkie.

Als white hats winnen: hoe goed systeem en plan ze ook hebben er is voor jaren schade aangericht aan voedselproductie, voedselketens, economie. Als economische wetten van vraag en aanbod nog gelden en niemand zich kan veroorloven iets te kopen (zoals Zathras ook zegt ... geldgebrek) ... veel aanbod > prijs keldert. Onbekend wat voor geldsysteem white hats komen en wat voor 'waardering' alles zal (huizen, pensioenen .. as dat nog bestaat, etc.) krijgen.

Hopelijk is er nog plaats onder de bruggen ... wordt druk. Denk dat ik mijn slaapzak er alvast neerleg om een plekkie te reserveren. Ook handig voor de jaarlijkse vrijmarkt.

Mijn take: Als de goede winnen is er voor ons geld in overvloed, ongekend zelfs. EO van Trump 21 december 2018 Pedofielen verliezen geld en bezittingen, bakken met geld gaan vrijkomen
 
Ja zelf dacht ik dat de huizenmarkt flink gaat klappen en veel huizen “onder water” komen te staan. Dat ze dus eerder vooor het oprapen liggen dan niet te betalen.
 
Mijn take: Als de goede winnen is er voor ons geld in overvloed, ongekend zelfs. EO van Trump 21 december 2018 Pedofielen verliezen geld en bezittingen, bakken met geld gaan vrijkomen
Dat zou heel mooi zijn en bijdragen in oplossingen. Een grote operatie die niet 1-2-3 klaar is (en dat hopelijk al wel is).

Fabrieken (en bakkers etc.) gesloten vanwege hoge energieprijzen en brandstofprijzen zijn binnen maand opstarttijd wel weer draaiend mits er voldoende grondstoffen en onderdelen beschikbaar zijn. Shengzhen Province heeft (metaal)fabrieken gesloten? Rusland (lees: Europese Commissie) heeft energie afgesloten. Met één muisklik gaan tarieven weer naar normaal, nog een muisklik heropent pijplijnen (of Groningse gasbel ... huishoudens gratis gas!) Het zijn politieke beslissingen geen economische.

Er werd/wordt veel gesloopt. Als voor 'Marshall-plan2022' voorraden en grondstoffen zijn achtergehouden (zou onderdeel moeten zijn van een goed plan) ... kan het meevallen. De preppers hebben niet genoeg voor de hele bevolking voor langere tijd.

Een vriend van mij woont in Flevopolder. Een boer (niet per definitie alle boeren) daar zei "oogst opgegeven ... viel niet tegenaan de bewateren." Dat is niet met een muisklik terug. De rand van de afgrond is er ... en nu zien hoeveel mensen wakker worden gedurende de lange koude winter met potentieel vrij lege schappen en QR-verplichting om eten te mogen kopen of vulling te krijgen van de Roverheid.

Oktober ... kom maar op met de mokerslagen der waarheden en de koude winter. Ik heb afgelopen winter geoefend... buiten een Duits bos in een metalen koekblik (auto) met dikke winterslaapzak bij 4°C.

Het laatste weekoverzicht met Willen Engel is wel goed: ze moeten nu alles uit de kast halen om paniek te veroorzaken om hun plannen door te drukken .... en dat bovenop Red October .. misschien is de 'shockwave over de planeet' wel een optelsom van al dit soort dingen.
 
Dat zou heel mooi zijn en bijdragen in oplossingen. Een grote operatie die niet 1-2-3 klaar is (en dat hopelijk al wel is).

Fabrieken (en bakkers etc.) gesloten vanwege hoge energieprijzen en brandstofprijzen zijn binnen maand opstarttijd wel weer draaiend mits er voldoende grondstoffen en onderdelen beschikbaar zijn. Shengzhen Province heeft (metaal)fabrieken gesloten? Rusland (lees: Europese Commissie) heeft energie afgesloten. Met één muisklik gaan tarieven weer naar normaal, nog een muisklik heropent pijplijnen (of Groningse gasbel ... huishoudens gratis gas!) Het zijn politieke beslissingen geen economische.

Er werd/wordt veel gesloopt. Als voor 'Marshall-plan2022' voorraden en grondstoffen zijn achtergehouden (zou onderdeel moeten zijn van een goed plan) ... kan het meevallen. De preppers hebben niet genoeg voor de hele bevolking voor langere tijd.

Een vriend van mij woont in Flevopolder. Een boer (niet per definitie alle boeren) daar zei "oogst opgegeven ... viel niet tegenaan de bewateren." Dat is niet met een muisklik terug. De rand van de afgrond is er ... en nu zien hoeveel mensen wakker worden gedurende de lange koude winter met potentieel vrij lege schappen en QR-verplichting om eten te mogen kopen of vulling te krijgen van de Roverheid.

Oktober ... kom maar op met de mokerslagen der waarheden en de koude winter. Ik heb afgelopen winter geoefend... buiten een Duits bos in een metalen koekblik (auto) met dikke winterslaapzak bij 4°C.

Het laatste weekoverzicht met Willen Engel is wel goed: ze moeten nu alles uit de kast halen om paniek te veroorzaken om hun plannen door te drukken .... en dat bovenop Red October .. misschien is de 'shockwave over de planeet' wel een optelsom van al dit soort dingen.
Zie artikel van vandaag
 
38.627 weergaven 8 sep. 2022 Met Ab Flipse bespreken we de volgende financiële zaken:
- Energieprijzen rijzen de pan uit, en de koopkracht gaat achteruit. De directeur van Netbeheer NL verwacht dit jaar één miljoen huishoudens te moeten afsluiten.
-Macro-econoom Edin Mujagic heeft de gevolgen van inflatie aan den lijve ondervonden.
 
38.627 weergaven 8 sep. 2022 Met Ab Flipse bespreken we de volgende financiële zaken:
- Energieprijzen rijzen de pan uit, en de koopkracht gaat achteruit. De directeur van Netbeheer NL verwacht dit jaar één miljoen huishoudens te moeten afsluiten.
-Macro-econoom Edin Mujagic heeft de gevolgen van inflatie aan den lijve ondervonden.



Ik vraag me af wanneer de bejaarden gecoördineerd actie gaan voeren.

Met 30 naar binnen bij de supermarkt en 25 die weglopen zonder te betalen.?

Als het lukt, gratis voer, als ze opgepakt worden gratis koffie en koek op het bureau.
 
Hier past ie beter denk ik:
 
Vorige week heb ik deze documentaire gezien. Deze jongen heeft door zijn verleden veel schulden. Maar doordat er wordt verwacht dat hij deze schulden allemaal tegelijk terugbetaalt, wat niet lukt, komen er steeds weer verhogingen bij. Hij komt er dus nooit vanaf.

De voorgaande documentaires over deze straatbendes die onder andere in Den Haag actief zijn heb ik ook gezien. Hij was geen lieverdje en is dat misschien nog steeds niet, maar hij probeert er wat van te maken en dat wordt dan onmogelijk gemaakt.

 
Door de satanisten (en onszelf, precies zoals Rutte recentelijk aangaf) wordt ons alles onmogelijk gemaakt om zoals dat in de bijbel staat te kunnen floreren en de wereld zonder schaarste met goed stewardship te beheren. Er staan alleen wat satanisten, elites, koningshuizen en globalisten in de weg. Bovenwereld (banken, Belastingdiensten, etc.) of onderwereld (bendes, allemaal terug te herleiden naar en o.l.v. de Zwarte Paus) het maakt niet uit. Hetzelfde principe, allemaal geplanned, je ontkomt er in je eentje niet aan.
 
38.627 weergaven 8 sep. 2022 Met Ab Flipse bespreken we de volgende financiële zaken:
- Energieprijzen rijzen de pan uit, en de koopkracht gaat achteruit. De directeur van Netbeheer NL verwacht dit jaar één miljoen huishoudens te moeten afsluiten.
-Macro-econoom Edin Mujagic heeft de gevolgen van inflatie aan den lijve ondervonden.


Onderaan artikel;
Flipse zei verder dat de goudstandaard terugkomt. “Het eerste land dat die gaat invoeren, is Rusland. Rusland heeft 15 jaar lang zijn goudvoorraad vergroot, China ook, India ook. Landen gaan goud koppelen aan hun valuta. Zelfs Nederland is in Zeist bezig met een goudkluis.”

De Nederlandsche Bank heeft een complete munt klaarliggen – niemand weet dat – die zowel digitaal als fysiek uitgegeven kan worden, aldus Flipse. "Alleen met dit kabinet gaat dat niet gebeuren"
 
Onderstaande video had ik bij topic Viruswaarheid geplaatst maar past hier ook/beter:

Op ±17:30 heeft Wolff het over de cbdc tracker, zo kun je zien in welke delen van de wereld ze hiermee bezig zijn:


Of deze:
 
Goudprijs gaat niet goed qua wat die waard is.
Misschien een goed moment om te kopen?
In 2012 was de goudprijs 43, nu 14,45.
Ik weet even niet wat de eenheden zijn waar ze mee rekenen, maar gaat even om de verschillen door de tijd heen.
 
Goudprijs gaat niet goed qua wat die waard is.
Misschien een goed moment om te kopen?
In 2012 was de goudprijs 43, nu 14,45.
Ik weet even niet wat de eenheden zijn waar ze mee rekenen, maar gaat even om de verschillen door de tijd heen.

In 2012 was de goudprijs op het maximum zo'n € 44.300 per kilo.
Nu is het € 54.592 per kilo.


Schermafbeelding 2022-09-24 om 21.22.12.png

 
In 2012 was de goudprijs op het maximum zo'n € 44.300 per kilo.
Nu is het € 54.592 per kilo.


Bekijk bijlage 15479


Ja de euro is vooral een probleem.
Waarschijnlijk is dat andere overzicht waar ik het over had goud t.o.v. de dollar.
De dollar is vrij hard momenteel.

Dit is het plaatje waar ik mijn info aan ontleen

1664047831501.png
 
Is die grafiek van Yahoo niet van papieren goudhandel?

In dollar per kg is het ook alleen maar gestegen.

F88E01F4-E436-4D45-BE1F-D7941200FD51.png
 
Ja de euro is vooral een probleem.
Waarschijnlijk is dat andere overzicht waar ik het over had goud t.o.v. de dollar.
De dollar is vrij hard momenteel.

Dit is het plaatje waar ik mijn info aan ontleen

Bekijk bijlage 15480
Man, man, man dit is Gold, maw Barrick Gold Corporation een bedrijf genoteerd aan de NYSE. Hou je maar bij Bitcoin Lievergezond, of nee ook niet, goud is beter maar niet Gold.
:ROFLMAO:
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.981
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan