(financiële) toestand in de wereld

Heb je net een huis gekocht van €400.000, is dat huis straks nog maar €150.000 waard😂😂😂😂 domme mensen ook!
Het maakt me niet uit hoe Flipse van -2,5% van 4 ton naar 1,5 ton gaat... het is wel lachend sneu :ROFLMAO: . En vergeet niet: als die waardedaling een feit is (de aanpassing woz-belsting volgt uiteraard pas na 10 jaar) zegt Huisjesmelker Hugo .. ik confisceer dat huis voor een familie importen uit Afrika of voormalig parlementsleden uit Ukraine doe hun Porsche graag droog parkeren. Wij kopen u uit voor een vergoeding van 10% ... €15.000 ... om uw sociale woning over 15 jaar in te richten (onderop de lijst helaas).

De tsunami aan 🔨 slagen komt eraan. Jammer geen icoon van een leeglopende zeepbel of 🎈
 
Het maakt me niet uit hoe Flipse van -2,5% van 4 ton naar 1,5 ton gaat... het is wel lachend sneu :ROFLMAO: . En vergeet niet: als die waardedaling een feit is (de aanpassing woz-belsting volgt uiteraard pas na 10 jaar) zegt Huisjesmelker Hugo .. ik confisceer dat huis voor een familie importen uit Afrika of voormalig parlementsleden uit Ukraine doe hun Porsche graag droog parkeren. Wij kopen u uit voor een vergoeding van 10% ... €15.000 ... om uw sociale woning over 15 jaar in te richten (onderop de lijst helaas).

De tsunami aan 🔨 slagen komt eraan. Jammer geen icoon van een leeglopende zeepbel of 🎈
Ja precies dat ja😂
 
Het maakt me niet uit hoe Flipse van -2,5% van 4 ton naar 1,5 ton gaat... het is wel lachend sneu :ROFLMAO: . En vergeet niet: als die waardedaling een feit is (de aanpassing woz-belsting volgt uiteraard pas na 10 jaar) zegt Huisjesmelker Hugo .. ik confisceer dat huis voor een familie importen uit Afrika of voormalig parlementsleden uit Ukraine doe hun Porsche graag droog parkeren. Wij kopen u uit voor een vergoeding van 10% ... €15.000 ... om uw sociale woning over 15 jaar in te richten (onderop de lijst helaas).

De tsunami aan 🔨 slagen komt eraan. Jammer geen icoon van een leeglopende zeepbel of 🎈
1297507510.jpeg
Zoiets 🤣🤣🤣🤣
 
De btw op zilveren munten is sinds kort verhoogd van 7% naar 19% als gevolg van een wetswijziging in Duitsland. Door deze wetswijziging veranderen ook de prijzen van zilveren munten in Nederland, omdat handelaren deze om fiscale reden via Duitsland inkopen.


Mike
 
Olaf Ephraim (BVNL) wil dat Klaas Knot, president van De Nederlandsche Bank (DNB), naar de Tweede Kamer komt om tekst en uitleg te geven over de nieuwe financiële crisis die in rap tempo op Europa afkoerst.

Zou het helpen?
Klaas Knot = USA Skull & Bones (net als Balkenende, Rutte, Bush, Draghi, Lagarde, (Shell) van Beurden e.v.a.)
Klaas Knot = Ur-Lodge Golden Eurasia (pan Europa); enkele id.+Kamp,Putin,Merkel,Sarkozy,C.Juncker e.v.a.
Bronnen: Boeken Robin de Ruiter, websites die naar internet catacomben zijn verdwenen.
 

Niet alleen in Nederland sluiten banken de deuren. De boycot van contant geld leidt ertoe dat we straks alleen nog digitaal, dus door de overheid traceerbaar, kunnen betalen.

In Duitsland sluiten verschillende banken alle filialen. Andere banken houden (nog) slechts een enkele vestiging geopend.

De afgelopen tien jaar sloten in Duitsland zo’n 12.000 bankkantoren hun deuren, waardoor er nu nog zo’n 28.000 over zijn. Daar zijn de sluitingen van dit jaar nog niet bij opgeteld.

In Groot-Brittannië sluiten 60 filialen per maand de deuren. Ook in Nederland gaat het hard: de ING sloot in 2021 de helft, 69, van haar kantoren. De ABN-Amro sloot dit jaar 33% van haar kantoren. De Rabobank sloot al minstens de helft van haar kantoren.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
501.201
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan