(financiële) toestand in de wereld


Catherine Austin Fitts, voormalig onderminister van Huisvesting onder Bush, zegt dat we in oorlog zijn met de globalisten van de Deep State die de totale controle over de mensheid willen krijgen.


Centrale banken willen een financieel systeem dat een wetteloos misdaadsyndicaat is waarbij ze kunnen doen wat ze maar willen. Het is een keuze tussen tirannie en soevereiniteit, vrijheid of slavernij.


Bankiers willen een digitale munt, de zogeheten Central Bank Digital Currency (CBDC). “Het is geen munt,” waarschuwt Austin Fitts in gesprek met USAWatchdog.com. “We hebben het hier over een controlesysteem dat zal worden geïmplementeerd tijdens een mondiale staatsgreep.” Volgens haar is die staatsgreep op dit moment aan de gang. “Dat is wat er gebeurt.”

Terugvechten​

Ze wijst erop dat de centrale bank, de BIB (Bank voor Internationale Betalingen) en alle centrale bankiers proberen om een systeem te creëren waarin ze niets meer te maken hebben met wetten en overheden. Dat zou betekenen dat ze kunnen doen wat ze maar willen, bijvoorbeeld genocide plegen, aldus Austin Fitts.

Volgens haar kunnen we terugvechten door contant te betalen.

Ze verwijst ook naar econoom Richard Werner, die onthulde dat een topbankier tegen hem heeft gezegd dat ze van plan zijn om iedereen te chippen.

Het ‘Groot Verzet’​

Austin Fitts stelt dat centrale bankiers de Grondwet zullen negeren en al onze bezittingen zoals contant geld, goud en vooral grond zullen afpakken. “We zijn in oorlog en we hebben een oorlogsstrategie nodig. De ‘Grote Reset’ wordt het ‘Groot Verzet’.”

Het goede nieuws is dat mensen wakker worden en dat dit kwaadaardige, criminele systeem kan worden tegengehouden, zegt ze.
 
End The Fed (Steve Bannon CPAC C-SPAN)
CPAC End the fed.png
Maak een einde aan DNB (De Nederlandse bank)!

Welke taken hebben ze?
> Inflatie laag houden. Stabiele prijzen. ............ Mijn boodschappen meer dan 25% inflatie (niet <10%)
GEZAKT (n)

> Creatie van werkgelegenheid.
GEZAKT (n)
> Schokbestenig financieel stelsel
GEZAKT (n)
> Goed werkend betalingsverkeer ....
GEZAKT (n)(aflsuiten van rekeningen van mensen di eje niet aanstaan? Viruswaarheid...)
> Betrouwbare financiële instellingen (had N26 een NL-bankvergunning??)
GEZAKT (n)
> Juiste aanpak financiële instellingen in problemen
GEZAKT (n)

Maak een einde aan DNB !

Wat we nog meer doen:
> We verzamelen en publiceren statistische informatie, deels samen met het CBS.
Ook zo'n betrouwbare instantie als het gaat om omitteren en vervalsen van data!?)😌
> We doen onderzoek en schrijven over onderwerpen die met onze taken te maken hebben. En we publiceren economische vooruitzichten. ... Publiceren de geplande agenda???
> We geven economisch advies aan de regering. En we zijn lid van de Sociaal-Economische Raad (SER) en de Centraal Economische Commissie (CEC).
GEZAKT GEZAKT GEZAKT GEZAKT
Tijd om daar maar meteen mee te stoppen want die adviezen zijn Kilo Utrecht Tango. SER CEC eveneens Babylonische ...



Geen overheidsinstelling maar een commerciële bank die Nederland in de tang heeft.

Maak een einde aan DNB
 
Gelukkig hoef ik aan deze nog niet deel te nemen, maar met de (hyper)inflatie komt dat moment dichtbij.
💰🤑
open voor aanmelding (eeeh.. ik heb geen relatie met CC, bekijk zelf aan welke deel te nemen)

🏦🏧 WEG MET DE CORRUPTE BANKEN
Helaas 2019 al gesloten voor aanmelding
 
CBDC | Central Bank Digital Currency. Supergeweldig gemakkelijk. Comfort dient de mens.
Ik snap niet dat men dat niet wil... :p
We kunnen zelfs het logo van 90'er jaren hergebruiken.
chipknip.jpg
WEF is groot voorstander van ... 'effe chippen'. Nancy Pelosi heeft er een paar miljard besteld in Taiwan.... oops...!
 

De inflatie in Nederland is in augustus verder gestegen naar 13,6 procent. Niet eerder was de inflatie dit jaar zo hoog. Dat heeft het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) berekend op basis van de Europese rekenmethode.
Een inflatie van 13,6 procent betekent dat de prijzen in augustus gemiddeld 13,6 procent hoger lagen dan een jaar geleden. Voor verreweg het grootste deel wordt de prijsstijging veroorzaakt door hogere energieprijzen. In augustus liep de prijs van gas verder op en dat werkt door in de energierekening van huishoudens.

 
Dit zijn opgepoetste statistieken. Bewaar mijn bonnen... ... inflatie 25% (in 2 jaar) komt eerder in de buurt.
Moge ze allen 1000 jaar in de Hel branden en mm2 bij mm2 affakkelen ... (pas een oude aflevering van Game of Thrones gezien).... fileren mag ook :devilish:. Dat was weer even mijn bjdrage voor vandaag... hard aan de slag anders ben ik volgende WEF slachtoffer.
 
Dit zijn opgepoetste statistieken. Bewaar mijn bonnen... ... inflatie 25% (in 2 jaar) komt eerder in de buurt.
Moge ze allen 1000 jaar in de Hel branden en mm2 bij mm2 affakkelen ... (pas een oude aflevering van Game of Thrones gezien).... fileren mag ook :devilish:. Dat was weer even mijn bjdrage voor vandaag... hard aan de slag anders ben ik volgende WEF slachtoffer.
Ik denk dat er eerst nog heel wat mensen de dupe worden van de slechte financiële toestanden...

Er gaan een hoop mensen kapot van kou of honger voordat de schuldigen zullen branden:-(
 
Wat denken jullie hiervan??

1. Q 87 God Father III

2. Plot of God Father III
(Vatican Funding)

3. This Weeks News
Pope orders all Vatican entities to transfer all funds to the Vatican Bank by 10/1
 
Lijkt mij nog weinig :-(
Ik denk dat het erger is namelijk....
Hij geeft ook een mogelijk scenario van zoveel geld bijdrukken dat de fiatmunten tenondergaan.
Putin drijft tweespalt tussen Europa en de VS en de inflatie komt deels door Putin. 🤡
Putin is de duivel.
 
Laatst bewerkt:
Op alle zenders (TV/radio) wordt er nu besproken hoe we de mensen kunnen compenseren voor de hoge energie-kosten.
Maar als mensen dan weer boven een bepaald bedrag uitkomen (aan inkomsten) heeft dat weer invloed op zorgbijdrage enz.
Als de gas/electra prijs weer wordt zoals altijd (o.i.d.) dan is dat probleem toch opgelost
Dan hoeven ze niemand te compenseren.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.293
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan