Feminisme

Ook deze video bewijst weer dat mannen het leiderschap toebehoort. Rather you like it or not! Ik heb de video nog niet helemaal afgekeken maar tot nu toe zeg ik: aanrader! Smullen als je anti feminist bent😅

 
Ik ken deze video, in het verleden zelf al eens geplastst in een andere versie. Dit is letterlijk je laven aan vrouwelijke (krokodillen)tranen, heerlijk.

Een groep mannen en een groep vrouwen worden aan weerszijden van hetzelfde eiland geplaatst en moeten daar zien te overleven. Hoewel de moderne mannen geen concrete overlevingsskills hebben en ze aanvankelijk wat woorden hebben over wie de leiding heeft werken ze al snel samen. Ze vangen een krokodil en roosteren deze boven een vuur en ze hebben onderdak en voedsel, het voelt als een kampeeruitje en ze hebben de grootst mogelijke lol.

Ook de moderne vrouwen bezitten geen overlevingsvaardigheden, maar bij.hen is het een heel ander verhaal. Ze komen niet verder dan een plaggenhut en al snel lijden ze honger en kou en zijn ze doorregend. De huilpartijen zijn niet van de lucht en ze hebben constant onderling woorden omdat er geen natuurlijk leiderschap is. Uiteindelijk besluiten ze om...wait for it...de MANNEN op te gaan zoeken om hen te redden. Na diverse mislukte pogingen, waarbij ze constant in hetzelfde kringetje rondlopen (tot grote frustratie van deze vrouwen), weten ze alsnog de mannen te vinden en ervaren ze eindelijk gemak, warmte, bescherming, onderdak en voedsel. Kennelijk kunnen deze 'sterke en onafhankelijke' vrouwen niet om hun biologie heen als het er op aan komt.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Omdat het onmogelijk is om in te schatten wat het 'juiste gedrag' is naar vrouwen op de werkplek en omdat het risico op valse beschuldigingen te groot is als je alleen afspreekt met een vrouw in de werksfeer kiezen mannen er nu voor om vrouwen compleet te negeren. En uiteraard is dit de schuld van mannen, omdat ze geen goede slaven van de Heilige Vagina zijn.

Vrouwen krijgen wat ze verdienen, ze hebben het sociale contract tussen beide geslachten opengebroken en mannen kiezen eieren voor hun geld. De online datingmarkt is ook volop aan het instorten en vrouwen hebben het nakijken. Nu kijken wij mannen toe hoe de Heilige Vagina opdroogt en verschrompelt. Vrouwen kunnen trots zijn op wat ze allemaal bereikt hebben met 4 feminismegolven!



Mike
 
Ook naar vrouwen geldt: NO AMNESTY! Ze zullen verantwoording moeten afleggen voor de brute sociale onderdrukking van mannen van de afgelopen 2 decennia!

Mike
 
En uiteraard is dit 'extreem rechts'. In plaats van lering hier uit te trekken zetten ze nog een tandje bij. Ze verdienen alles wat hen toekomt, succes met je zelfgekozen eenzaamheid.

#NoAmnesty

Mike
 
Uitstekende MUST SEE video over waarom moderne vrouwen de meest egoistische de narcistische vrouwen ooit zijn:



Dit geeft wat de deseastreuze gevolgen zijn wanneer een samenleving vrouwelijke macht, vooral seksueel, ongecontroleerd en onbegrensd laat. Alleen een mannelijke correctie kan ons nog van de afgrond redden!

Mike
 
Vrouwen zijn lustobjecten, mannen zijn statusobjecten. Dit is waarom mannen niet vallen op vrouwen met een succesvolle maatschappelijke status maar vrouwen wel op maatschapoelijk succesvolle mannen. Het verklaart waarom jonge vrouwen zich aan de voeten werpen van succesvolle oudere mannen (en zelfs bereid zijn om zo'n man met andere vrouwen te delen!), maar andersom is het lot van een succesvolle oudere vrouw die haar jonge, vruchtbare jaren heeft vergooid om alleen achter te blijven of om kansloze en statusloze jonge mannen te verschalken.





Mike
 
Ik zet dit bericht hier neer:


Ik vermoed nl. dat er weer eens een vermogende blanke man geslachtofferd wordt. Wedden dat de grootste klagers VROUWEN zijn? Wat wordt Van Nieuwkerk ten laste gelegd? LEIDERSCHAP, een MANNELIJKE kwaliteit. DDS mag dan in hun handjes wrijven vanwege het feit dat het een linkse man betreft, maar dat neemt niet weg dat Van Nieuwkerk een VAKMAN is die onschuldig is totdat het tegendeel bewezen is. Als we niet opkomen voor ALLE mannen die geslachtofferd worden op het altaar van de cancel culture zijn we allemaal verloren. Word wakker, rechtse mannen, en let op die verraderlijke vrouwen en soy boys om je heen!

Mike
 
Het is altijd hetzelfde:

Talentvolle blanke man wordt succesvol, talloze lui haken aan en profiteren mee van zijn succes. Al die jaren geen woord over 'grensoverschrijdend gedrag' maar dan ineens met terugwerkende kracht de ene na de andere beschuldiging, met name door vrouwen, golddiggers die nu een graantje mee willen pikken van het ten val brengen van de succesvolle blanke man. Het maakt me niet uit dat Matthijs van Nieuwkerk links is, hij was naar alle waarschijnlijkheid niet 'dictatoriaal' maar wist verrekte goed wat hij wilde en al die klagers hadden daar hun inkomen aan te danken. Dit is de zoveelste aanval op de mannelijkheid en ik ben Team Matthijs!

Miks
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.741
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan