Feminisme

Ik heb zo'n vermoeden dat je dit niet doet omdat je een vrouw bent maar geen vertrouwen hebt in het systeem. Het punt dat JVG maakt is dat 100 jaar kiesrecht voor vrouwen RAMPZALIG heeft uitgewerkt voor de HELE SAMENLEVING.

Mike
 
Het vertrouwen is er niet, nee maar ik heb meer dan 1 beweegreden en stem niet meer ookal levert dat hoon of onbegrip op of uitsluiten. Eerder ook geen vertrouwen maar wel gestemd vanuit druk iets te moeten doen of vanuit nog niet weten waarom wel of niet.
 
Dat vermoedde ik al. Dit gaat dus voorbij aan het door JVG gemaakte punt over de door vrouwen veroiezaakte puinhoop op basis van stemmen op gevoel i.p.v. verstabd.

Mike
 
Ik heb meer redenen, het stuk van JVG heb ik met aandacht gelezen en ben bijna altijd bezig in mijn denken met deze vraagstukken; heb al vaker wat willen voorleggen of vraagje stellen, wat lastig is zonder acount, dus vandaar mijn registreren; veel van allerlei onderwerpen hier gaan boven mijn macht maar ben nieuwsgierig, Aagje
 
Als ik hier lees op dit forum krijg ik het idee dat voor mannen de vrouw iets is om om te lachen of op te foeteren, en dat het zo moet zijn dat de vrouw de man moet respecteren. dat lastste is voor mij wel waar maar
hoe de vrouw dan moet funktioneren is vraagteken voor mij, want de enige soort vrouw die op dit forum respect krijgt is een vrouw die mannelijk denkt en praat/handelt,
maar niet iedere vrouw is zo of kan dit
en ook niet alle vrouwen hebben een jong gezin waar ze voor kunnen zorgen. En kinderen vliegen uit, wat moet en vrouw dan thuis rondhangen,
ik heb geen goed beeld hoe het allemaal wel zou msoeten, groetjes Aagje
 
Goed punt, Aagje. Je bent een van de weinige vrouwen die rustig blijft en vragen stelt. Ik heb nu geen tijd om hier wat uitgebreider voor te zitten, maar ga hier zeker nog nader op in!

Mike
 
Als ik hier lees op dit forum krijg ik het idee dat voor mannen de vrouw iets is om om te lachen of op te foeteren, en dat het zo moet zijn dat de vrouw de man moet respecteren. dat lastste is voor mij wel waar maar
hoe de vrouw dan moet funktioneren is vraagteken voor mij, want de enige soort vrouw die op dit forum respect krijgt is een vrouw die mannelijk denkt en praat/handelt,
maar niet iedere vrouw is zo of kan dit
en ook niet alle vrouwen hebben een jong gezin waar ze voor kunnen zorgen. En kinderen vliegen uit, wat moet en vrouw dan thuis rondhangen,
ik heb geen goed beeld hoe het allemaal wel zou msoeten, groetjes Aagje
Ben heel benieuwd naar de antwoorden hierop!
 
Als ik hier lees op dit forum krijg ik het idee dat voor mannen de vrouw iets is om om te lachen of op te foeteren, en dat het zo moet zijn dat de vrouw de man moet respecteren. dat lastste is voor mij wel waar maar
hoe de vrouw dan moet funktioneren is vraagteken voor mij, want de enige soort vrouw die op dit forum respect krijgt is een vrouw die mannelijk denkt en praat/handelt,
maar niet iedere vrouw is zo of kan dit
en ook niet alle vrouwen hebben een jong gezin waar ze voor kunnen zorgen. En kinderen vliegen uit, wat moet en vrouw dan thuis rondhangen,
ik heb geen goed beeld hoe het allemaal wel zou msoeten, groetjes Aagje
Snel wat in het kort :

´dat voor mannen de vrouw iets is om om te lachen of op te foeteren,´ : die vrouwen die met deze huidige feministische gedachten komen opdagen wel.

´dat de vrouw de man moet respecteren,´ : wederzijds respect

´vrouw die op dit forum respect krijgt is een vrouw die mannelijk denkt en praat/handelt,´ : juist niet volgens mij, dat wordt hier niet beweert, een vrouw dient een vrouw te zijn en niet een vermannelijking
 
Als ik hier lees op dit forum krijg ik het idee dat voor mannen de vrouw iets is om om te lachen of op te foeteren, en dat het zo moet zijn dat de vrouw de man moet respecteren. dat lastste is voor mij wel waar maar
hoe de vrouw dan moet funktioneren is vraagteken voor mij, want de enige soort vrouw die op dit forum respect krijgt is een vrouw die mannelijk denkt en praat/handelt,
maar niet iedere vrouw is zo of kan dit

De vrouwen die hier op dit forum respect krijgen zitten niet in de slachtofferrol waar zoveel vrouwen zich van bedienen als gelegenheidsargument. Deze vrouwen kunnen tegen een stootje, zoals volwassen mensen, en gedragen zich niet als kleine kinderen, zoals zoveel andere vrouwen. Als jullie werkelijk gelijk willen zijn aan mannen, dan zullen jullie ook je slachtofferschap overboord moeten gpoien, want daar maken wij mannen gehakt van.

Wat betreft vrouwen uitlachen of op ze foeteren, ik heb recentelijk nog een forumlid verwijderd omdat hij zich laagdunkend uitte over vrouwen middels 'grappen'. Ik sta ontmenselijking niet toe, niet tegen vrouwen, tegen niemand niet. Ik wil graag sterke MENSEN, man en vrouw. Deze mensen moeten tegen kritiek kunnen en specifiek vrouwen moeten in deze gefeminiseerde samenleving van het voetstuk af waar ze m.i. onterecht op zijn geplaatst. Geen vaginaverering op dit forum, je kunt mij beschouwen als een mannenactivist.

Vrouwen zullen moeten leren dat een terugkeer naar natuurlijke biologische geslachtsrollen de enige manier is om weer een normale, functionele samenleving te krijgen. Momenteel leven we in de vleesgeworden vrouwelijke psychose en we gaan er met z'n allen aan onderdoor. De enige correctie die ons allen kan redden is alfamannelijkheid en gelukkig zien we dat terug in de persoon van Trump en Poetin. Dit is dan ook net zo goed een aanklacht tegen gefeminiseerde betamannen (soy boys).

Hoe je er op komt dat alleen vrouwen die mannelijk gedrag vertonen hier gerespecteerd worden is mij een raadsel. Valt voor mij onder de beruchte 'dus jij zegt dat...'-argumentatie die vrouwen zo vaak hanteren, zie ook dit filmpje:



Het probleem is eerder dat vrouwen zelf denken dat ze zich mannelijk moeten gedragen door in leiderschapsfuncties bazig te zijn, zoals je ook ziet in bovenstaande video. Dat is een complete karikatuur van manelijk leiderschap, net zoals een mannelijke drag queen een karikatuur is van vrouwelijkheid. Mannen moeten weer mannen worden en vrouwen weer vrouwen, simpel.

en ook niet alle vrouwen hebben een jong gezin waar ze voor kunnen zorgen. En kinderen vliegen uit, wat moet en vrouw dan thuis rondhangen,
ik heb geen goed beeld hoe het allemaal wel zou msoeten,

Ik weet niet zo goed wat je met deze opmerkingen bedoelt, dus daarom een algemeen beeld dat ik zie bij jonge, moderne vrouwen:

Vrouwen zitten in hun piek qua schoonheid en vruchtbaarheid tussen de 18 en 25. Helaas verkwisten moderne vrouwen hun goede jaren door te hoereren en de 'cock carousel' af te werken, meestal in zwaar benevelde toestand. Tussen hun 25e en 30e, en zeker na hun 30e, zijn de wilde jaren voorbij en willen ze vaak een gezin stichten. Ze slaan dan een 'beta provider' aan de haak, een hardwerkend sulletje dat door deze vrouwen gedomineerd en niet gerespecteerd wordt, war maar al te vaak leidt tot een scheiding (7 van de 10 scheidingen wordt geinitieerd door vrouwen).

Het eind van het liedje is gebroken gezinnen en vrouwen die hun piekjaren hebben vergooid en alleen achterblijven met een kat en een dildo. Uiteraard is ook dat de schuld van mannen, want alles is de schuld van mannen. Stel je voor dat een vrouw persoonlijke verantwoordelijkheid zou nemen en zich echt als een volwassene zou gedragen, zeg.

Dus hoe zou het moeten? Wederom een terugkeer naar natuurlijke geslachtsrollen en een natuurlijke gezinsorde zie ook dit plaatje:

signal-2022-10-30-14-15-25-763.jpg

Mike
 
Laatst bewerkt:
Ik zap proberen mijn punten wat te verduidelijken, met dank voor de antwoorden;

Hoe ik er op kom, dat alleen vrouwen die mannelijk gedrag vertonen hier gerespecteerd worden:

ik schreef: een vrouw die mannelijk denkt en praat/handelt. Want ik zie op dit forum veel voorbeelden van vrouwen in leidinggevende funkties die er een potje van maken, en daar komt dan ook de nodige commentaar op.

Maar heel zo nu en dan staat van jou (mike bedoel ik dan) een opmerking in de zin van: kijk! een vrouw met ballen! 💪. Of iets dergelijks.
Snap je wat ik bedoel?

Ik bedoel dan een vrouw, niet die mannelijk is, maar die wel beschikt over een rustig helder denkend verstand met goede argumenten.
Dit is meestal een mannenverstand.
En zo een vrouw krijgt dan respect. Hoop dat ik het zo beter overbreng

En verder leg je uit hoe de huidige vrouw vanaf de jeugd leeft, funktioneert en eindigt, maar deze dingen had ik gelezen;
en kloppen ook,

maar mijn vraag blijft nog staan,
hoe de vrouwen, zonder leidingschapfunkties gaan leven in de beoogde maatschappij, want nogmaals, het is goed om een gezin te stichten en kinderen groot te brengen,
maar niet elke vrouw trouwt, en ze zal toch ergens een funktie moeten hebben en brood op de plank.

Jij schetst de foute levenswijze van vrouwen nu, en terecht, maar ik zoek naar de tegenhanger, de levenswijze van vrouwen die niet gelijk willen zijn aan mannen;
het is duidelijk hoe het niet moet, maar hoe dan wel, gewoon in het dagelujkse leven.
 
Het 'plu-plaatje' begrijp ik en sta er achter, maar de praktische invulling hoe moet ik het zien, groetjes Aagje
 
Ik lees graag mee want in mijn situatie is mijn partner jong overleden en is het mij niet gegeven kinderen te krijgen (door de natuur).
 
Schitterend om nu vrouwen te zien die gewoon vragen stellen i.p.v.. meteen beledigd te zijn. Ik.ga hier weer op zitten om jullie van antwoorden te voorzien!

Mike
 
Laatst bewerkt:
Ik zap proberen mijn punten wat te verduidelijken, met dank voor de antwoorden;

Hoe ik er op kom, dat alleen vrouwen die mannelijk gedrag vertonen hier gerespecteerd worden:

ik schreef: een vrouw die mannelijk denkt en praat/handelt. Want ik zie op dit forum veel voorbeelden van vrouwen in leidinggevende funkties die er een potje van maken, en daar komt dan ook de nodige commentaar op.

Maar heel zo nu en dan staat van jou (mike bedoel ik dan) een opmerking in de zin van: kijk! een vrouw met ballen! 💪. Of iets dergelijks.
Snap je wat ik bedoel?

Ik bedoel dan een vrouw, niet die mannelijk is, maar die wel beschikt over een rustig helder denkend verstand met goede argumenten.
Dit is meestal een mannenverstand.
En zo een vrouw krijgt dan respect. Hoop dat ik het zo beter overbreng


En verder leg je uit hoe de huidige vrouw vanaf de jeugd leeft, funktioneert en eindigt, maar deze dingen had ik gelezen;
en kloppen ook,

maar mijn vraag blijft nog staan,
hoe de vrouwen, zonder leidingschapfunkties gaan leven in de beoogde maatschappij, want nogmaals, het is goed om een gezin te stichten en kinderen groot te brengen,
maar niet elke vrouw trouwt, en ze zal toch ergens een funktie moeten hebben en brood op de plank.


Jij schetst de foute levenswijze van vrouwen nu, en terecht, maar ik zoek naar de tegenhanger, de levenswijze van vrouwen die niet gelijk willen zijn aan mannen;
het is duidelijk hoe het niet moet, maar hoe dan wel, gewoon in het dagelujkse leven.

Is dit wat jij beschrijft mannelijk verstand? Waar mannen in uitblinken wil niet persee zeggen dat vrouwen dit niet kunnen? Waarschijnlijk hebben zij een sterk vader figuur gehad en het onderstaande beperkt.

Het hysterische wat je tegenwoordig overal ziet komt door een multitude of factoren.

De gemiddelde westerse vrouw heeft haar brein gefrituurd met anti conceptie, wat de grootste rotzooi ooit is.synthetische progestins, welke even androgeen zijn als testosteron maar als neven effect hebben om dat beetje testosteron wat vrouwen hebben met +-50% te reduceren. Resultaat nog meer oestrogeen. Een quote van Ray peat ging ongeveer als volgt. Estrogen is like cocaine to the brain.

Daarnaast komt ook nog social media erbij waardoor ze helemaal denken entitled te zijn. een 2/10 voelt zich een 8/10.

Een vrouw hoeft toch niet perse een leiderschapsfunctie te vervullen om brood op de plank te brengen? Het grootste gros van de mensen hier op aarde vervullen geen leiderschapsfunctie en zijn gewoon in loondienst.

Zeker na het verval wat er aan gaat komen. Is het nodig om een stabiele situatie te vormen voor de volgende generatie. Hiervoor is het nodig dat er een vader en een moeder is en welke hun natuurlijke rollen goed invullen.

Dit geldt voor zowel vrouwen als mannen als zij geen gezin willen of kunnen stichten. Dan zullen ze zelf een andere roeping moeten gaan vinden. Daarvoor is geen standaard proces.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.324
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan