Feminisme

´Kijkers van het populaire programma B&B vol liefde raken niet uitgepraat over deelneemster Debbie. Die gaf zich op omdat ze een nieuwe vriend zoekt, maar blijkt haar aanbidders vooral te gebruiken als klusjesmannen. Heel hartelijk is ze ook niet tegen hen, maar de vrouw lijkt zich van geen kwaad bewust. ,,Hij ziet mij als de perfecte vrouw.’’
 
´Kijkers van het populaire programma B&B vol liefde raken niet uitgepraat over deelneemster Debbie. Die gaf zich op omdat ze een nieuwe vriend zoekt, maar blijkt haar aanbidders vooral te gebruiken als klusjesmannen. Heel hartelijk is ze ook niet tegen hen, maar de vrouw lijkt zich van geen kwaad bewust. ,,Hij ziet mij als de perfecte vrouw.’’
Lijkt me net zo'n walgelijk programma als Help mijn man is klusser. Wat doet de vrouw naast klagen?
Gelukkig heb ik geen MK Ultra Box meer 🥴
 
Nieuwe video vsn Sunrise Hoodie - MGTOW is van alle tijden, het is alleen maar populairder in deze tijd vanwege de toegenomen risico's en bedreigingen voor mannen in een gefeminiseerde sanenleving:



Mike
 
Voor de (jonge) mannen onder ons: don't be a simp. Wees bewust van de 'intersectual dynamics' tussen man en vrouw. En onthoud: women are valued for what they ARE. Men are valued for what they BECOME:



Arie


Nog een zinvolle toevoeging: Hulse zegt dat man en vrouw enkel en alleen samen moeten komen met het doel een familie te maken en om cultuur levend te houden. Niet dat stomme vriendje/vriendinnetje gedoe, dat werkt niet.

Arie
 
Laatst bewerkt:
Vrouwen gedijen in goede tijden, mannen in slechte tijden. Women are human BEINGS, men are human DOINGS.



Mike
 
Een vernietigende studie laat de pijnlijke waarheid over vrouwen zien:



Hoewel vrouwen na slippertjes spijt ervaren weerhoudt het ze niet ervan om vaker vreemd te gaan. Sterker nog, hoe vaker ze dit doen, hoe minder spijt! Reeds vanaf het prille begin hoeren en snoeren vrouwen al, maar vroeger waren hier sociale taboes voor. Sinds de legalisering van abortus en het vergemakkelijken van echtscheidingen en alleenstaand moederschap is elke vorm van persoonlijke verantwoordelijkheid voor vrouwen verdwenen. En wie niet de gevolgen van zijn/haar daden ervaart kan er ook geen lering uit trekken. Bij vrouwen zouden de gevolgen sociale uitsluiting moeten zijn, want alleen d.m.v. shaming leren vrouwen, niet door zelfactualisatie middels introspectie en zelfreflectie. De moderne samenleving is volledig in het voordeel van vrouwen en ze laten dan ook de ene na de andere puinhoop achter. Tijd voor een mannelijke correctie met een nieuw soort conservatisme, zonder 'rechtse' beta's die het wangedrag van vrouwen constant vergoeilijken!

Mike
 
Van dezelfde YouTuber nog veel vernietigendere, keiharde wetenschappelijke data die de ware (hypergameuze) aard van vrouwen laten zien:



Mike
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.780
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan