Dotcom Radio

Het volgende virus is een kennis uitbraak, wereldwijd !!

... zoals het er nu uitziet, – eindelijke- gaan we toch een tijd meemaken van massaal ontwaken en niet zomaar, giga als ware het en virus dat over de gehele wereld uitbreekt.

“Mensen die herhaaldelijk je zelfvertrouwen en gevoel van eigenwaarde aanvallen, zijn zich bewust van je potentieel, zelfs als jij dat niet bent.”
― Wayne Gerard Trotman

 
Als Bewustzijn je realiteit schept, hoe sloopt angst dan die realiteit, … ?

Al zo’n 12 jaar geleden stuitte ik voor het eerst op de video boodschap van Gregg Braden en een quote van hem; “You can manifest the life you truly want with clear intention, emotional intelligence and imagination…like it or not, your life is what you have chosen. – Je kunt het leven dat je werkelijk wilt manifesteren met een duidelijke intentie, emotionele intelligentie en verbeeldingskracht… of je het leuk vindt of niet, je leven is wat je hebt gekozen.

Al een paar weken schrijf ik artikelen met de gedachte aan de eigen scheppingskracht. Nog nooit was de bovenstaande quote van Gregg duidelijker zichtbaar in het dagelijkse leven. De tweedeling tussen angst en vertrouwen (scheppingskracht) !!

 
Als Bewustzijn je realiteit schept, hoe sloopt angst dan die realiteit, … ?

Al zo’n 12 jaar geleden stuitte ik voor het eerst op de video boodschap van Gregg Braden en een quote van hem; “You can manifest the life you truly want with clear intention, emotional intelligence and imagination…like it or not, your life is what you have chosen. – Je kunt het leven dat je werkelijk wilt manifesteren met een duidelijke intentie, emotionele intelligentie en verbeeldingskracht… of je het leuk vindt of niet, je leven is wat je hebt gekozen.

Al een paar weken schrijf ik artikelen met de gedachte aan de eigen scheppingskracht. Nog nooit was de bovenstaande quote van Gregg duidelijker zichtbaar in het dagelijkse leven. De tweedeling tussen angst en vertrouwen (scheppingskracht) !!

Prachtig Henk, nu met zn allen gaan zitten om die ellendelingen achter tralies te krijgen 💪
 
Prachtig Henk, nu met zn allen gaan zitten om die ellendelingen achter tralies te krijgen 💪

Dit vertel ik dus nu al twee weken in de verschillende artikelen, mooi dat ik dan deze video tegen kom (voorbestemt) die dat duidelijk maakt in slechts 2 minuten
 
Ik weet het Henk nu de rest nog ff wakker worden
Dit vertel ik dus nu al twee weken in de verschillende artikelen, mooi dat ik dan deze video tegen kom (voorbestemt) die dat duidelijk maakt in slechts 2 minuten
 
Zij zitten al allemaal achter tralies. Manifestatie.
Zij zijn al in de gevangenis. Of tewel een "echte" gevangenis, zoniet hun huis = gevangenis, zoniet hun hoofd = gevangenis, zoniet hun leven / denken = gevangenis. Deze mensen leven in een gevangenis, heel hun leven.
Dank Henkie voor je artikel.
 
De QR code app (Sociaal Krediet Systeem) in Jip en Janneke taal, …

Met het Canadese GIGA protest konvooi, het Australische tuckers konvooi en een vervolg hierop wat mogelijk gaat plaatsvinden over de gehele wereld even een opmerking van een van de truckers aan de grensovergang. Hij sprak de douane beambte aan en wilde zijn QR code laten zien. “Nee dat is niet nodig, ik zag al van een afstand dat je een geldige code hebt, je truck, telefoon en je paspoort verschenen al op mijn scherm”, aldus de douane ambtenaar.

 
De QR code app (Sociaal Krediet Systeem) in Jip en Janneke taal, …

Met het Canadese GIGA protest konvooi, het Australische tuckers konvooi en een vervolg hierop wat mogelijk gaat plaatsvinden over de gehele wereld even een opmerking van een van de truckers aan de grensovergang. Hij sprak de douane beambte aan en wilde zijn QR code laten zien. “Nee dat is niet nodig, ik zag al van een afstand dat je een geldige code hebt, je truck, telefoon en je paspoort verschenen al op mijn scherm”, aldus de douane ambtenaar.

Ja Henk het is tijd, maar velen blijven voorzichtig oppassen om maar niet te verliezen
 
Als Bewustzijn je realiteit schept, hoe sloopt angst dan die realiteit, … ?

Al zo’n 12 jaar geleden stuitte ik voor het eerst op de video boodschap van Gregg Braden en een quote van hem; “You can manifest the life you truly want with clear intention, emotional intelligence and imagination…like it or not, your life is what you have chosen. – Je kunt het leven dat je werkelijk wilt manifesteren met een duidelijke intentie, emotionele intelligentie en verbeeldingskracht… of je het leuk vindt of niet, je leven is wat je hebt gekozen.

Al een paar weken schrijf ik artikelen met de gedachte aan de eigen scheppingskracht. Nog nooit was de bovenstaande quote van Gregg duidelijker zichtbaar in het dagelijkse leven. De tweedeling tussen angst en vertrouwen (scheppingskracht) !!

Je zult het misschien niet geloven, maar ik vind dit fantastisch.
 
Laatst bewerkt:
dotcom.radio aflevering 297 van 30-01-2022

Deze week in aflevering 297 – Truckers konvooi Canada – Boek Baudet – VS leger vaccin – Werden de Q posts massaal gelezen in Amerika? – Het volgende virus is een kennis uitbraak – ~Hoe programmeer jij je onderbewustzijn? – Het is tijd dat de bom gaat barsten – en meer, …

1941 (na 2 jaar) was ook het keerpunt in de WO2 met de ondertekening van de Lend-lease act (ondersteuning voor militair materieel) door Congres en FDR en de actieve inmenging van de VS als gevolg van de aanval op Pearl Harbor.
 
Ook in Oostenrijk: Verzekeringsmaatschappijen weigeren dekking in Corona-zaken

Medio begin 2021 hebben we bericht dat er berichten opdoken dat ongevaccineerden problemen konden verwachten met allerhande verzekeringen vanwege de experimentele status van de mRNA genetische injecties. Diverse berichten bereikten ons uit de gehele wereld die dit bevestigden. Dit artikel kreeg ik zondag opgestuurd over Oosterijk.

 
  • Grrr
Waarderingen: Surv

Forum statistieken

Onderwerpen
4.473
Berichten
502.364
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan