Dotcom Radio

Was ik helderziende, … of was de rest blind?

Waarom zag ik 12 jaar geleden in 2010 al waar mensen nu nog steeds moeite mee hebben? Als lid van de “Hoogste Tijd’ groep kwamen we elke maand bij elkaar met 30 tot 40 personen. Mensen die allemaal bezig waren met de gebeurtenissen in de wereld die verborgen waren in het donker. Daar kreeg ik de inspiratie deze tekst te schrijven voor een liedje dat ik in 2011 heb opgenomen: “LEADERS LEAVE THE STAGE, TO END A LONG DARK AGE. Donkere tijden waren het want er werd gesproken over wat ze van plan waren met Agenda 21. Adam Curry had op Arrow Classic Rock radio in zijn ochtend programma al melding gemaakt van het boek “the Economic Hitman”, en van het schoolklasje waar veel politici en ‘leiders’ werden klaargestoomd voor hun rol. “MOVE LIKE PUPPETS ON A STRING, AND THE WORLD IS SUFFERING”.

 
Was ik helderziende, … of was de rest blind?
Ik denk niet dat jij helderziende bent, ook de rest is niet blind...

Ik denk dat jij de luxaflex in een keer opgetrokken hebt waardoor je direct zag wat en waar het fout ging en gaat met de wereld en de rest millimeter voor millimeter bibberend open draait....
Het is natuurlijk ook heel griezelig om bewust vooruit te kijken naar de komende tijd, dwz voorbereid zijn en 10 stappen vooruit kijken, vele kijken dus maar ontspannen 30 stappen terug.

Het zal wel zo blijven dat er relatief kleine groep de weg voorbereid, de barricades afbreekt zodat de volgers zo door kunnen fietsen, zelf dan zien de volgers veel tegen slag
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik denk niet dat jij helderziende bent, ook de rest is niet blind...

Ik denk dat jij de luxaflex in een keer opgetrokken hebt waardoor je direct zag wat en waar het fout ging en gaat met de wereld en de rest millimeter voor millimeter bibberend open draait....
Het is natuurlijk ook heel griezelig om bewust vooruit te kijken naar de komende tijd, dwz voorbereid zijn en 10 stappen vooruit kijken, vele kijken dus maar ontspannen 30 stappen terug.

Het zal wel zo blijven dat er relatief kleine groep de weg voorbereid, de barricades afbreekt zodat de volgers zo door kunnen fietsen, zelf dan zien de volgers veel tegen slag
9lh3spzpvjw51.jpg
Mike
 
Ze noemden mij vroeger ook wel eens een snotneus. Als ik toen al ivermectine zou hebben gehad, zou dan mijn hele jeugd niet anders gelopen hebben, ... ?
Ik ga die combinatie ook proberen. Ik heb al maanden vocht achter mijn trommelvlies door een verkoudheid waar ik niet vanaf lijk te komen. Iver en gezond leven is niet genoeg…

Complotdenker
 
Wat is een ziekte zonder oorzaak? [Geld | Macht?]

Een ziekte zonder oorzaak is een businessmodel. Je maakt een lijst van symptomen. Je zegt dat veel mensen dit cluster van symptomen ervaren. Je geeft een label aan deze lijst van symptomen. Een naam. De naam van een ziekte of een aandoening of een syndroom. Na verloop van tijd, door promotie, blijft de naam hangen. Je financiert onderzoek om de oorzaak van de ziekte te vinden. Dit onderzoek kan lang duren. Mogelijk voor altijd.

 
Interessant verhaal Henkie.
Ik vraag me af of er bekend is wanneer mensen (in een ver verleden) ziek werden.
Ouderdom kan ik me voorstellen. Te weinig voedsel en/of water? In de natuur zijn er wel bacterieen en schimmels. Oorzaak van ziekte? Men heeft wel kennis van kruiden opgedaan (uitgevonden). Heel knap trouwens.
 
Ziekte = verstoring van de natuurlijke orde. Het hoort NIET in het goddelijke levensplan en heeft dus ALTIJD een duivelse oorsprong.

Mike
 
Ziekte = verstoring van de natuurlijke orde. Het hoort NIET in het goddelijke levensplan en heeft dus ALTIJD een duivelse oorsprong.

Mike
Hoe zie je dat bij kinderen? Af en toe een dagje koorts. Is dat niet gewoon het immuunsysteem dat ontwikkelt en af en toe een testrondje draait of zo? Zou ziekte plus herstel dan niet groei/ ontwikkeling kunnen zijn van het lichaam?
 
dotcom.radio aflevering 298 van 06-02-2022

Deze week in aflevering 298 Convoy Canada, Convoy Australië, Convoy France, Convoy Nederland, Convoy Brussel – Rechtspraak in Nederland vogelvrij – Jeugd vaccinatie programma GGD onthulling FvD – Nieuws uit dictatuur ‘de wereld’ – Nog nergens inzet militairen – Reguliere media beginnen terug te krabbelen – CNN in nieuwe handen – Hoe blijf je optimistisch – COVID narratieve brokkelt af – QR moet stand houden !! – en meer, …

 
Hoe burgerlijke ongehoorzaamheid vrijheid waarborgt en tirannie voorkomt

Deze titel en video kwam ik tegen, een titel die ik volledig onderschrijf als activist / burgerjournalist. We hebben inmiddels allemaal gezien en ervaren dat de COVID waanzin totaal ontspoort is en tot een halt gebracht dient te worden. Via de rechtspraak is onmogelijk gebleken, de overheid is onze vijand geworden dus burger ongehoorzaamheid is het laatste redmiddel die naar een revolutie moet gaan leiden of burgeroorlog. Dat laatste gaat niet gebeuren weet ik want wij, de totale wereldbevolking zijn te machtig, 100 tegen 1 is de verhouding als er tenminste niet zoveel gehoorzame slaven waren, … waren (?)

 
Het komt voort uit een hybride ras dat zijn oorsprong kent in de 4e dimensie en niet stoffelijk is (Luciferiaanse entiteiten). Pedofilie ook.

Mike
 
Nog even weer komplimenten aan Mike en Henk, die toch steeds maar elke zondag weer hun praatje doen op DOTcom. Ik luister er altijd naar. Heel fijn, vooral omdat ik momenteel veel mantelzorgtaken heb en mijn tijd zeer beperkt is. Probeer af en toe even mee te lezen maar blijft beperkt en nogmaals dus superblij met het radioprogramma wat ik meestal in de auto luister. Dank,dank,dank 🙂🙏💪
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.851
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan