Dotcom Radio

Beste Henkie,

Ik vindt de inhoudt van je berichten ok maar de opmaak van je site wat onoverzichtelijk en misschien hebben meer lezers hier last van. Zou dat naast de verwende karakters van de lezers ook mee kunnen spelen in je bezoekers aantallen?
Je kunt de lezersweergave inschakelen dat leest vaak wat rustiger/prettiger.
Zelf werk ik met firefox en dan hoef ik alleen maar op F9 te klikken.

Leesmodus​


Apple Safari, Microsoft Edge en Mozilla Firefox hebben een fijne leesmodus, waarbij een artikel in een speciale vorm wordt gegoten, vrij van advertenties en allerlei afleidingen. Voor Safari activeer je de leesmodus door in de adresbalk links op het icoon te klikken, als je een artikel leest. Voor Edge klik je rechts van de adresbalk op het boekje of je activeert de leesmodus met de toetscombinatie Ctrl+Shift+R. Ook Firefox heeft een leesmodus, waarbij je eveneens rechts in de adresbalk op het boekicoon klikt om deze te activeren. Gebruik je een andere browser, dan kun je kiezen voor een dienst of extensie. Je hebt onder andere de keuze uit Pocket, Read Mode en Readability, die allemaal voor Google Chrome en andere browsers beschikbaar zijn. Readability is het eenvoudigste om snel mee aan de slag te gaan. Overigens werken niet alle extensies helemaal vlekkeloos, de echte leesmodi van eerdergenoemde browsers werken meestal beter.
 
Beste Henkie,

Ik vindt de inhoudt van je berichten ok maar de opmaak van je site wat onoverzichtelijk en misschien hebben meer lezers hier last van. Zou dat naast de verwende karakters van de lezers ook mee kunnen spelen in je bezoekers aantallen?
Klopt dit krijg ik ook terug vd mensen naar wie ik de artikelen doorstuur van gedachtenvoer. Onoverzichtelijk en onsamenhangend kreeg ik meerdere malen te horen.
Ik zal ze in elk geval wijzen op die reader weergave.
 
Mijn eerste gedachte

Spijker op kop....
Het antwoord op de discussie van deze week. En daar moet ik Reiziger dus dankbaar voor zijn, want hij bracht mij op het idee om het in Jip en Janneke taal uit te leggen zodat het voor iedereen duidelijk is wat de intentie van mijn vorige artikelen ook al was maar niet duidelijk genoeg over kwam voor anderen.

Ik ga het ook nog even vertalen in het Engels vandaag
 
Klopt dit krijg ik ook terug vd mensen naar wie ik de artikelen doorstuur van gedachtenvoer. Onoverzichtelijk en onsamenhangend kreeg ik meerdere malen te horen.
Ik zal ze in elk geval wijzen op die reader weergave.
Mijn website is gebouwd volgens de regels van "Automatisch aanpassen" afhankelijk van telefoon, tablet, desktop en dan nog 1024, 14xx, 16xx beeldpunten dus iedereen "ziet" het weer anders. Ik hou er nu eenmaal van om belangrijke zaken er laten uitspringen. En dan nog merk ik dat vele de essentie niet zien of snappen. Maar ik snap wel dat het aanbod van de websites sterk is toegenomen. Wat ik wel vreemd vind is dat hier op het forum de belangstelling is afgenomen inclusief dotcom.radio
 
Mijn website is gebouwd volgens de regels van "Automatisch aanpassen" afhankelijk van telefoon, tablet, desktop en dan nog 1024, 14xx, 16xx beeldpunten dus iedereen "ziet" het weer anders. Ik hou er nu eenmaal van om belangrijke zaken er laten uitspringen. En dan nog merk ik dat vele de essentie niet zien of snappen. Maar ik snap wel dat het aanbod van de websites sterk is toegenomen. Wat ik wel vreemd vind is dat hier op het forum de belangstelling is afgenomen inclusief dotcom.radio
Henk, eigenlijk kom ik tegenwoordig bij je binnen via TG. Hiervan krijg ik melding en werkt voor mij het snelst. Misschien dat dit voor meer mensen geldt en dat het hierdoor lijkt of er minder mensen via het forum binnenkomen?
Ik stuur ook bijna altijd door via TG.
 
Mijn website is gebouwd volgens de regels van "Automatisch aanpassen" afhankelijk van telefoon, tablet, desktop en dan nog 1024, 14xx, 16xx beeldpunten dus iedereen "ziet" het weer anders. Ik hou er nu eenmaal van om belangrijke zaken er laten uitspringen. En dan nog merk ik dat vele de essentie niet zien of snappen. Maar ik snap wel dat het aanbod van de websites sterk is toegenomen. Wat ik wel vreemd vind is dat hier op het forum de belangstelling is afgenomen inclusief dotcom.radio

Dat is jammer! Ik lees en luister overigens wel via het forum. Ik kijk elke week weer uit naar dotcom radio en kan jullie bijdragen in elk geval enorm waarderen🙏🏼
 
Henk, eigenlijk kom ik tegenwoordig bij je binnen via TG. Hiervan krijg ik melding en werkt voor mij het snelst. Misschien dat dit voor meer mensen geldt en dat het hierdoor lijkt of er minder mensen via het forum binnenkomen?
Ik stuur ook bijna altijd door via TG.
Ik praat over 4000 per maand minder, en het forum heeft tegenwoordig 8.000 + leden. Maar ik denk dat Mike ook inzicht heeft over hoe mensen het forum gebruiken.

Bovendien, het artikel van vandaag trekt weer geen grote bezoekersaantallen
 
Je kunt de lezersweergave inschakelen dat leest vaak wat rustiger/prettiger.
Zelf werk ik met firefox en dan hoef ik alleen maar op F9 te klikken.

Ik zag dat leesmodus in Brave niet geactiveerd is en dat via, via te doen is maar lees dat dit ook niet altijd werkt
 
Ik praat over 4000 per maand minder, en het forum heeft tegenwoordig 8.000 + leden. Maar ik denk dat Mike ook inzicht heeft over hoe mensen het forum gebruiken.

Bovendien, het artikel van vandaag trekt weer geen grote bezoekersaantallen
Inderdaad kijken er weinig op je sitesite, vindt het onbegrijpelijk ze missen een hoop info
Trouwens mooi stuk van de politie
 
Inderdaad kijken er weinig op je sitesite, vindt het onbegrijpelijk ze missen een hoop info
Trouwens mooi stuk van de politie
Ja ik heb het nog niet gepost, waren 40 pagina's een hoop leeswerk en verder ben ik heel actief op Getrr om mijn liedje te promoten. Grappig, gisteren een Fuck You reactie, maar die was waarschijnlijk gevaxxed. Een zeldzaam soort die niet veel voorkomen daar. Nog even een Chinees bedankt in het Chinees, en het was goed want ik kreeg een duimpje
 
Ja ik heb het nog niet gepost, waren 40 pagina's een hoop leeswerk en verder ben ik heel actief op Getrr om mijn liedje te promoten. Grappig, gisteren een Fuck You reactie, maar die was waarschijnlijk gevaxxed. Een zeldzaam soort die niet veel voorkomen daar. Nog even een Chinees bedankt in het Chinees, en het was goed want ik kreeg een duimpje
Gevaxte trollen blijf je houden Henk zelfs op getrr, ik zit nergens meer hier nog, en straks op Truth natuurlijk, maar ik begrijp niet waar je de tijd vandaan haalt om dit allemaal te doen.
Vertaal programma's zijn makkelijk en werken vrij goed tegenwoordig en soms handig met Chinezen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Staat de politie wel in zijn recht?
“Brief aan al onze #politie collega’s en aan iedereen die het aangaat“.


Aan al onze politiecollega’s en aan iedereen die het aangaat, sturen wij ter kennisgeving onderstaande brief. De brief is geschreven door (oud-)politiemedewerkers vanuit hun morele kompas.

Onderstaand document bestaat uit 40 pagina’s. We zijn ons ervan bewust dat het een aardig boekwerk is geworden, doch achten wij het van cruciaal belang dat jij op zorgvuldige wijze kennisneemt van de inhoud van de brief en alle bijlagen.

Ongeacht in welke positie je verkeert, is het noodzakelijk te onderzoeken wat er nu werkelijk gaande is, en dan met name als je een positie bekleed met veel verantwoordelijkheden. Weet dat als je je schuldig maakt aan strafbare feiten je uiteindelijk ter verantwoording zal worden geroepen, het blijft niet zonder gevolgen.

Een ieder heeft het recht om goed geïnformeerd te worden, vandaar dat we jou deze brief met juridische en wetenschappelijke informatie niet wilden onthouden.

 
dotcom.radio aflevering 296 van 23-01-2022

Deze week in aflevering 296: De kracht van een positieve mindset – De wereld veranderen in je eentje – Het WEF monster komt uit het donker – De Tweede Kamer steeds banger voor het tribunaal monster – Oorlog mer Rusland opnieuw op het menu? – Is Trump nog steeds de President? – en nog veel COVID nieuws, – vrouwen liegen over vax status – FOIA cijfers UK –

 
Vanmorgen al vroeg uit bed om een opname "studio" in te richten. De stroom was uitgevallen in de helft van het huis. (inmiddels hersteld om 11.00 uur) Twee salontafels op elkaar in de kamer, recht voor de kachel. Mike moest weer een lezing geven dus om 08.30 hebben we al opgenomen. Daarna de stroom uit want om 10.00 was de monteur er al

dotcomradio-huiskamer.jpg
 
Vanmorgen al vroeg uit bed om een opname "studio" in te richten. De stroom was uitgevallen in de helft van het huis. (inmiddels hersteld om 11.00 uur) Twee salontafels op elkaar in de kamer, recht voor de kachel. Mike moest weer een lezing geven dus om 08.30 hebben we al opgenomen. Daarna de stroom uit want om 10.00 was de monteur er al

Bekijk bijlage 7172
Vanmiddag hebben we weer geluisterd, wederom zeer interessant. Bedankt voor alle uitzendingen en informatie !
 
Betreffende isoleren "virus" : https://t.me/Corona_Fakten/765

Sequencing" ḯs niet hetzelfde als "isoleren". Hier laten we u deze video achter, getiteld: "SARS CoV2 uit de trukendoos van het laboratorium" en ondertiteld door onze collega José Muñoz. De video legt heel goed de gebruikte sequencingmethode uit, namelijk het lezen van RNA-fragmenten en hun daaropvolgende uitlijning volgens PCR-herkenning en een sjabloonsequentie, met behulp van computersoftware. Deze sequentie moet kunnen worden geïsoleerd met de virale deeltjes om hun bestaan te verifiëren. Maar ze hebben zich nooit geïsoleerd. Het is dus een theoretische volgorde.
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.499
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan