Dotcom Radio

Ook in Oostenrijk: Verzekeringsmaatschappijen weigeren dekking in Corona-zaken

Medio begin 2021 hebben we bericht dat er berichten opdoken dat ongevaccineerden problemen konden verwachten met allerhande verzekeringen vanwege de experimentele status van de mRNA genetische injecties. Diverse berichten bereikten ons uit de gehele wereld die dit bevestigden. Dit artikel kreeg ik zondag opgestuurd over Oosterijk.

PS. Hier hoef je niet kwaad over te worden, het is een risico dat ze zelf namen door deel te nemen aan het experiment. Als je dronken aan het verkeer deelneemt ben je ook niet verzekerd. Als ik te zwaar geladen was dekte de verzekering ook de kosten niet als het verkeerd gaat. etc, etc
 
Medio begin 2021 hebben we bericht dat er berichten opdoken dat ongevaccineerden problemen konden verwachten met allerhande verzekeringen vanwege de experimentele status van de mRNA genetische injecties.
Moet dat niet gevaccineerden zijn Henkie?
 
De QR code app (Sociaal Krediet Systeem) in Jip en Janneke taal, …

Met het Canadese GIGA protest konvooi, het Australische tuckers konvooi en een vervolg hierop wat mogelijk gaat plaatsvinden over de gehele wereld even een opmerking van een van de truckers aan de grensovergang. Hij sprak de douane beambte aan en wilde zijn QR code laten zien. “Nee dat is niet nodig, ik zag al van een afstand dat je een geldige code hebt, je truck, telefoon en je paspoort verschenen al op mijn scherm”, aldus de douane ambtenaar.

Ik heb een tip.

Je kunt wanneer je je telefoon wilt meenemen, maar niet wilt dat iemand hem kan traceren een RIFD beurs, hoes of tas gebruiken,
Jaren geleden kocht ik, via Alie, RIFD stof waarvan je zelf hoezen kunt maken. Het is nog steeds te koop.
Zit de telefoon in zo'n hoes, dan kun je ook niet gebeld worden omdat er geen signalen doorheen gaan.
Op deze manier kun je het dus even controleren of het werkt.

Het is ook raadzaam om bankpasjes etc in zo'n hoes te bewaren.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een tip.

Je kunt wanneer je je telefoon wilt meenemen, maar niet wilt dat iemand hem kan traceren een RIFD beurs, hoes of tas gebruiken,
Jaren geleden kocht ik, via Alie, RIFD stof waarvan je zelf hoezen kunt maken. Het is nog steeds te koop.
Zit de telefoon in zo'n hoes, dan kun je ook niet gebeld worden omdat er geen signalen doorheen gaan.
Op deze manier kun je het dus even controleren of het werkt.

Het is ook raadzaam om bankpasjes etc in zo'n hoes te bewaren.
Shit!
Passen dus ook in een hoesje want daar zitten ook rfid chips in.
Effe niet aan gedacht :D(y)
 
Ik heb een tip.

Je kunt wanneer je je telefoon wilt meenemen, maar niet wilt dat iemand hem kan traceren een RIFD beurs, hoes of tas gebruiken,
Jaren geleden kocht ik, via Alie, RIFD stof waarvan je zelf hoezen kunt maken. Het is nog steeds te koop.
Zit de telefoon in zo'n hoes, dan kun je ook niet gebeld worden omdat er geen signalen doorheen gaan.
Op deze manier kun je het dus even controleren of het werkt.

Het is ook raadzaam om bankpasjes etc in zo'n hoes te bewaren.
Da's leuk maar ik heb een telefoon om gebeld te kunnen worden

Ik heb een jaar geleden mijn bundel opgezegd en gebruik mijn app's alleen nog op een paar plaatsen waar ik wifi toegang heb. Hier in Frankrijk waar ik woon had ik toch bijna nergens internet bereik
 
Da's leuk maar ik heb een telefoon om gebeld te kunnen worden

Ik heb een jaar geleden mijn bundel opgezegd en gebruik mijn app's alleen nog op een paar plaatsen waar ik wifi toegang heb. Hier in Frankrijk waar ik woon had ik toch bijna nergens internet bereik
Het is, dus bij jou net zo goed geregeld als hier.... Gewoon 1 en 2 G mits je goed staat verder kom je niet
 
Is de rode loper uitgerold voor een mainstream standpunt over Ivermectine?

Gisteren is er nog meer controverse ontstaan over ivermectine: deze keer over gezamenlijk niet-klinisch onderzoek dat met het geneesmiddel wordt verricht door het Japanse bedrijf Kowa Co Ltd.

Maar in plaats van de “normale” controverse over ivermectine – die bestaat uit gekibbel over de vraag of het geneesmiddel al dan niet “paardenontwormer” is, ondanks het feit dat de ontdekking ervan is genomineerd voor een Nobelprijs voor het gebruik bij mensen, het is opgenomen op de lijst van essentiële geneesmiddelen van de Wereldgezondheidsorganisatie en het honderden miljoenen keren door artsen aan mensen wordt toegediend – ging de controverse van deze week over de manier waarop dinsdag verslag werd uitgebracht over het onderzoek van Kowa.

 
Is de rode loper uitgerold voor een mainstream standpunt over Ivermectine?

Gisteren is er nog meer controverse ontstaan over ivermectine: deze keer over gezamenlijk niet-klinisch onderzoek dat met het geneesmiddel wordt verricht door het Japanse bedrijf Kowa Co Ltd.

Maar in plaats van de “normale” controverse over ivermectine – die bestaat uit gekibbel over de vraag of het geneesmiddel al dan niet “paardenontwormer” is, ondanks het feit dat de ontdekking ervan is genomineerd voor een Nobelprijs voor het gebruik bij mensen, het is opgenomen op de lijst van essentiële geneesmiddelen van de Wereldgezondheidsorganisatie en het honderden miljoenen keren door artsen aan mensen wordt toegediend – ging de controverse van deze week over de manier waarop dinsdag verslag werd uitgebracht over het onderzoek van Kowa.

Ik heb al sinds maandag een snotneus en gisteren ivermectine en NAC geslikt, vandaag naar schatting 85-95%minder snotterig. Zeer veilig en effectief.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.886
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan