Dotcom Radio

Waar vindt je die rommel...
Geschreven verzonnen door fans van dat beroeps blm slachtoffer die de actie van verstappen proberen te ondermijnen
Nummer 33 is natuurlijk wel heel symbolisch in hun cultuur!
Maar het blijft maar een nummer hoor!
 
-PANIEK-

De druk op de ongevaccineerden moet tot in het extreme opgevoerd worden om zoveel mogelijk mensen te vergiftigen. Maar twijfelaars zijn er niet meer, iedereen heeft zijn standpunt al bepaald en alleen de mensen die de killer booster nog moeten nemen zijn nog te beïnvloeden mist ze geen nare bijwerkingen ervaren hebben van nummer 1+2 (?)

 
Tientallen politici investeerden in Vax-bedrijven en profiteerden direct van hun eigen beleid.

Sinds het begin van de COVID-19 pandemie vorig jaar heeft de Amerikaanse regering miljarden van uw belastinggeld in het vaccin programma gestoken. Meer dan 9 miljard dollar van uw belastinggeld is aan vaccin bedrijven gegeven voor onderzoek en 22 miljard dollar van uw belastinggeld is vervolgens gebruikt om de distributie van vaccins te ondersteunen. De federale overheid heeft ook nog eens 10 miljard dollar uitgegeven om de toegang tot vaccins te verbeteren en heeft later aangekondigd nog eens 3 miljard dollar te zullen besteden aan een reclamecampagne om de terughoudendheid op het gebied van vaccins te bestrijden. Miljarden meer zijn gevolgd en ondanks het feit dat sommige staten zwaar gevaccineerd zijn, zien zij nog steeds enorme pieken in het aantal ziekenhuisopnames.

 
Vrijheid of Gezondheid: Wat is het belangrijkste denk jij?

Gisteren kreeg ik een mail van John met een bijdrage voor dotcom.radio. Mike en ik focussen on op écht belangrijk nieuws, al het andere komt ook nog wel eens aan bod als we weer vrij zijn. De twee belangrijkste zaken van dit moment zijn onze vrijheid en de gezondheid; “Wie van deze twee is nu eigenlijk het allerbelangrijkste?”

 
Vrijheid of Gezondheid: Wat is het belangrijkste denk jij?

Gisteren kreeg ik een mail van John met een bijdrage voor dotcom.radio. Mike en ik focussen on op écht belangrijk nieuws, al het andere komt ook nog wel eens aan bod als we weer vrij zijn. De twee belangrijkste zaken van dit moment zijn onze vrijheid en de gezondheid; “Wie van deze twee is nu eigenlijk het allerbelangrijkste?”

Waarheid. Zonder waarheid kun je niet tot de andere twee komen.
 
Als je in waarheid leeft, weet je wat zaken als vrijheid en gezondheid inhouden. Door leugen, bedrog en manipulatie raakt het zicht op alles vertroebeld.
Ik schrijf een artikel met als onderwerp; Wat vindt je belangrijker Vrijheid of Gezondheid. Jij komt met ik vindt waarheid belangrijker. Ja dat is ook zo, maar dat was de vraag niet.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.157
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan