Dotcom Radio

Ook de pagina van het Engelstalige protestliedje scoort laag in 2 dagen.

Ik ben het liedje met de Rumble link nu aan het promoten in de VS

* Dave X22 report
NaturalNews
Activist Post
Walking Times
Jon Rapopport
off-guardian
Gateway Pundit
... zit nu op 26 websites

Niet geschoten is altijd mis
De leeuw is weer aan het brullen

IEMAND die ook wil delen?

We won’t give up - On Lâche rien

We geven niet op - On Lâche rien

Frightened by the political and media propaganda machine of a virus that has never been scientifically proven. In the meantime, certainly more than a million people have died because of the vaccination and no one, - NO ONE- can predict how many millions more are going to follow.

This while there are drugs to protect those already vaccinated from the spike protein storms that rise in the body. Drugs called HCQ and Ivermectin.

A Eugenics agenda has been rolled out across the world, a depopulation agenda. The Booster vaccine does not bode well for the outcome given the experience in Israel.





A final attempt to save a few more people, for this I wrote this protest song, will you help spread it around the world. there is an English version and the Dutch
Volgens mij heeft iemand naar je geluisterd, Henk.
 
Weer een ban van een LinkedIn post die ging over de Vears en Lareb vaccinatie bijwerking en doden registratie "Uit verschillende bronnen heb ik vernomen dat beide systemen tot wel de factor 100 worden onder gerapporteerd, doe je rekensom. 1 miljoen doden zal een voorzichtige schatting zijn die al enkele maanden geleden werd gedaan. De maandelijkse oversterfte in alle landen, de overal gemelde ernstige krapte bij bedrijven op personeel zijn allen zaken die dat ondersteunen"
 
‘Sociaal’ media platform LinkedIn ontploft zowaar, …

Terwijl de gehele wereld om ons heen aan het instorten was bleef LInkedIn formeel en zakelijk tot een paar maanden geleden er steeds meer ‘reuring’ kwam en de laatste weken staat de zaak op ontploffen. Reeds vier van mijn posts zijn verwijderd de laatste drie dagen en datzelfde hoor ik ook van andere mensen.

 
Ik ben er nog steeds op LinkedIn, deze post net gedaan bij een arts die vaccins promoot

Ik zeg het nog èèn keer

* Een nep virus dat nooit wetenschappelijk geïsoleerd is, ..
* Dus ook geen nieuwe nep virus variaties
* Een Nep PCR test
* En nep ongeteste vaccin experimenten
* Een demissionair nep kabinet met nieuwe nep wettend dus
* Een politie macht die collectief hun eed vergeten zijn
* En een leger artsen die dit bovenstaand ontkrachten zonder bewijs
* Nep rechtspraak die de grondwet vergeten zijn + internationale wetten
-----------------------------------------
Bij elkaar opgeteld
-----------------------------------------
Misdadig

Volgens Reiner Füllmich in een video al een maand geleden al over 1 miljoen vaccinatie doden
Vaccin schade die binnen 48 uur de herstellen zijn met Ivermectine volgens een studie van het Pasteur Instituut
Zou de PCR op s-eiwitten testen?
 
Nee, door het verhogen van het aantal cycli tot soms wel 40 of meer pikt de test oude (dode) DNA-feagmenten op. Het wordt dan gewoon prijsschieten, je kan bij wijze van spreken 'aantonen' dat je 'besmet' bent geraakt door de Verscrikkelijke Sneeuwman.

Mike
 
  • Haha
Waarderingen: Surv
Verander èèn letter om de orde te herstellen!

De Franse taal is een mooie maar lastige taal om te leren. In dit geval is het eenvoudig. De overheden in de gehele wereld zijn een heel belangrijk detail uit het oog verloren. Zij horen allen in dienst te staan van “ons”, daaraan herken je een dictatuur en in dit geval een Nieuwe Wereld Orde die samenwerken om ons te onderdrukken. Hun motto is; ” De wereld is van ons”, in het Frans “Nous”. Het behoort echter te zijn, “de Wereld is van jullie / jou” (“Vous”) Knoop dit goed in je oren, vraag dus niet aan een overheid of ze iets willen veranderen maar eis dat er iets gaat veranderen. Gezien de huidige mogelijkheden met stemfraude (dat gaat nog aan het licht komen overal ter wereld) dan is de enige overgebleven optie, een revolutie. Als jij niet gaat demonstreren / in verzet komt, op elke mogelijke manier, dan gooi je de toekomst weg van jezelf en iedereen die je dierbaar is.

 
dotcom.radio aflevering 289 van 05-12-2021

Deze week in aflevering 289 gaan we steeds dichter richting het ravijn – Tribunaal nog dit jaar? – Protesten, overheid & Politie overtreden de wet op grove wijze – Grens controle nu een feit – Verdere uitrol QR code – FvD “waar ligt voor jou de grens” – ook het nieuwste virus heeft een patent – Topdrukte DELA – LinkedIn afgeserveerd – Record aantal babies onder vaccin doden – en meer, …

 
De verplichte herintrede van het mondmasker BUITEN in de open lucht !!

Nieuwe regels in Frankrijk zijn afgelopen zaterdag van kracht geworden. Mondkapjes dragen in de buitenlucht, net als in het drukke centrum van Parijs het geval was tijdens het confinement in 2020 (de lockdowns). Maar nu praten we over kleine slaperige stadjes van nog geen schamele 20.000 inwoners! Over deze maatregel werd afgelopen vrijdag gestemd om ze gelijk op zaterdag 4 december al in te voeren.

 
Als fundamentele vrijheden achteloos weggeven worden, …

Deze week kreeg ik een mail van dotcom.radio volger Leo. Een video met een duidelijke boodschap aan de mensen die nu nog denken dat het vaccin de uiteindelijke weg is naar “de vrijheid”. Nog nooit zijn er zoveel mensen is deze valstrik, deze schijn veiligheid getrapt, een boodschap die ook nog van toepassing is voor de mensen die denken het booster vaccin te moeten nemen om hun “vrijheid” te behouden. Nog nooit in de geschiednis zijn er zoveel mensen die een beslissing genomen hebben waar ze gegarandeerd vroeg of laat spijt van gaan krijgen, of er op dat moment nog een weg terug is, dat is afhankelijk van het tijdstip dat het spijt moment gaat spelen ? ? ?

 
Onderscheid maken tussen “verplichting” en “vrije keuze”

Als burger heb je de morele plicht om netjes met je medeburgers om te gaan. Maar als de overheid het je moeilijk maakt om aan alle regeltjes te voldoen kun je ook voor je eigen bestwil de hand lichten met ‘de regels’. Als je een certificaat veilig werken hebt gehaald en die werkzaamheden dagelijks uitvoert dan hoef je niet elke vijf jaar je certificaat tegen kosten en tijd te ruilen om je werk te mogen blijven doen. Ik had er dus helemaal geen moeite mee het certificaat te kopen in België. Onzinnige wetgeving mag bestreden worden naar eigen goeddunken vindt ik. Zo ook het transportcertificaat om koerierdiensten te mogen verrichten. Duur, veel tijdsinspanning en volkomen overbodig, 100% om mijn werk naar behoren en veilig te kunnen doen. Al die jaren zonder probleem mijn werk gedaan alleen best wat risico genomen als ik ooit staande was gehouden want -ELKE- dag was ik in overtreding en daar stonden best stevige boetes tegenover.

 
Even meedenken

Ik ben op zoek naar websites in de Engelse taal waar ik mijn liedje kan promoten maar:

Met zoekwoorden als

Alternatief nieuws - anti vax - alternatieve media - etc zijn minimaal de eerste 100 zoekresultaten gekaapt door de traditionele media

Nog ideetjes?
 
Even meedenken

Ik ben op zoek naar websites in de Engelse taal waar ik mijn liedje kan promoten maar:

Met zoekwoorden als

Alternatief nieuws - anti vax - alternatieve media - etc zijn minimaal de eerste 100 zoekresultaten gekaapt door de traditionele media

Nog ideetjes?
Davidicke.com?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.285
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan