Dotcom Radio

Vrijheid of Gezondheid: Wat is het belangrijkste denk jij?

Gisteren kreeg ik een mail van John met een bijdrage voor dotcom.radio. Mike en ik focussen on op écht belangrijk nieuws, al het andere komt ook nog wel eens aan bod als we weer vrij zijn. De twee belangrijkste zaken van dit moment zijn onze vrijheid en de gezondheid; “Wie van deze twee is nu eigenlijk het allerbelangrijkste?”

Ik kon in 2002 in VRIJHEID kiezen tussen doorgaan met roken, statines slikken en light-producten gaan eten om zogenaamd GEZOND te worden.
Ik ben in VRIJHEID gestopt met roken en roomboter gaan eten.
Die VRIJHEID wil de DS ons afnemen en ons zogenaamd GEZOND maken.

Dick
 
We Geven Niet Op: Hoe kan je meehelpen om dit viraal te laten gaan?

H.K. scoorden een monsterhit met On Lâche rien via het Franse verzet in 2010. 8 weken geleden schreef ik op een orkestband van On Lâche rien de Nederlandse tekst “We geven niet op” met de bijhorende visualisatie afbeeldingen over de COVID nep crisis en het doel tot een totalitaire wereld orde met het Sociaal Krediet Systeem. Drie weken later volgde de Engelse vertaling. Inmiddels zitten we op 30.000 vertoningen met de hulp van enkele digitale activisten.

 
Dus jij denkt ook dat Trump deze dodelijke ‘vaccins’ promoot?

Denk je dat echt of ben je (weer) iemand anders aan het napraten? Niets is minder waar, je wordt voor de gek gehouden op een groteske manier. Je snapt het niet meer, weet niet wat je nu nog moet denken? Ja wat wil je als je midden in een film begint te kijken dan kan je de draad van het verhaal niet meer volgen, zeker niet met de fake nieuws media en zelfs de berichtgeving van sommige alternatieve media die de plank mis slaan.

 
Ik neem je rijmend mee naar ’22, naar de vrijheid.
We zijn al weer bijna in het nieuwe jaar

Goed want editie 21, ik ben er wel mee klaar

Goede wensen voor een ieder zijn de traditie

Maar ik heb andere gedachten voor komende editie

Voor 2022 kies ik voor een ander ambitie

….


Deze rijm is nu aangevuld met de Kerstboodschap van Vernon Coleman inclusief het vertaalde script naar het Nederlands

 
dotcom.radio aflevering 292 van 26-12-2021

Deze week in aflevering 292 Ik neem je mee op rijm naar 2022 – Zwarte puntjes sneeuw – Aangifte Hugo de Jonge – Uitspraak zaak Ghislaine Maxwell aanstaande – Trump (weer) negatief in het daglicht – WEF en de NL politiek – Building Back Better in de VS ondermijnt – Nogmaals de PCR test – Ongevallen polis en hartaanvallen – Vaccinatie graad veel lager – en meer, ..

 
Ik kwam vanmorgen ergens op het forum twee opmerkingen tegen van iemand en iemand die een vraag hadden of we het op dotcom.radio eens wilden hebben over dit en dat. Ik liet de pagina open staan en dacht ik neem dat straks even mee als ik de template ga maken voor volgende week.

Ik zag ook de opmerking van Mike dat dit een goed idee was.

Maar nu ik "even" later weer op het forum ben 4 uur later omdat ik met iets, iets, iets en nog wat meer bezig was bleek ik de pagina per ongeluk gesloten te hebben en, ....

De vragen bleken niet op de dotcom.radio onderwerp te staan

Er zijn onderwerpen op het forum die ik na de eerste keer nooit meer lees dus wellicht kunnen de personen die de vragen stelden dit opnieuw hier doen en met het schaamrood op de kaken toegevend dat ze even dachten op FB te zitten, .... ?

Als ik niks hoor is het ook goed want Mike zal dat waarschijnlijk (grote kans) ook wel vergeten zijn na 7 drukke dagen.
 
Met kerst vieren we toch juist niet de geboorte van Jezus? Gister plaatste iemand daar nog een artikel over van Ellaster. Kerst is een heidens feest/saturnalia en terugkeer van donker naar licht ofzo iets met zonnewinterwende omdat de dagen weer langer worden. Ook las ik in een ander artikel van een christen dat God hiervoor waarschuwde om Jezus zijn geboorte dag juist niet te vieren.

Jezus zou ook geboren zijn in het najaar rond ongeveer sept. Of klopt dit ook weer niet?
 
Met kerst vieren we toch juist niet de geboorte van Jezus? Gister plaatste iemand daar nog een artikel over van Ellaster. Kerst is een heidens feest/saturnalia en terugkeer van donker naar licht ofzo iets met zonnewinterwende omdat de dagen weer langer worden. Ook las ik in een ander artikel van een christen dat God hiervoor waarschuwde om Jezus zijn geboorte dag juist niet te vieren.

Jezus zou ook geboren zijn in het najaar rond ongeveer sept. Of klopt dit ook weer niet?
Ook dat klopt niet, uitgaan van de Israëlische nieuw jaar in het jaar nul en de lammetjes die niet in september geboren worden..
Zou het voor Pasen moeten zijn
september is nu nieuw jaar in Israël..
 
Ook dat klopt niet, uitgaan van de Israëlische nieuw jaar in het jaar nul en de lammetjes die niet in september geboren worden..
Zou het voor Pasen moeten zijn
september is nu nieuw jaar in Israël..
Oké hmm wist ik niet.
Deze gast legt het ook nog even uit

 
Oké hmm wist ik niet.
Deze gast legt het ook nog even uit

Er zijn veel misverstanden over, de Bijbel klopt gewoon daar is geen discussie over, Israël is in het noordelijk halfrond dus lammetjes worden in het vroege voorjaar geboren, destijds begon het nieuwe jaar na Pesach, dan kom ik nooit uit op september of december

Dat de vroege katholieke kerk er een datum aanhing die anders is mogen ze zelf verantwoorden.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.695
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan