Dotcom Radio

Even meedenken

Ik ben op zoek naar websites in de Engelse taal waar ik mijn liedje kan promoten maar:

Met zoekwoorden als

Alternatief nieuws - anti vax - alternatieve media - etc zijn minimaal de eerste 100 zoekresultaten gekaapt door de traditionele media

Nog ideetjes?
Telegram groepen van iedereen die goed is incl Mike the Pillow man en General Flynn
 
Even meedenken

Ik ben op zoek naar websites in de Engelse taal waar ik mijn liedje kan promoten maar:

Met zoekwoorden als

Alternatief nieuws - anti vax - alternatieve media - etc zijn minimaal de eerste 100 zoekresultaten gekaapt door de traditionele media

Nog ideetjes?
Welk lied?
 
VS: Nieuw wetsvoorstel om niet-gevaccineerden te beroven van ziektekostenverzekering als ze ziek worden, dwingt hen uit eigen zak te betalen!

Voor degenen die opletten, lijkt de demonisering en discriminatie van de niet-gevaccineerden griezelig veel op extreem donkere tijden in de geschiedenis van de mensheid. Deze historische gebeurtenissen zijn doorspekt met het lijden en de dood van miljoenen onschuldige mensen, allemaal omdat de media en de regering een groep mensen hebben ontmenselijkt en de meerderheid ervan hebben overtuigd dat ze zich moeten ontdoen van de “onreinen”.

 
VS: Nieuw wetsvoorstel om niet-gevaccineerden te beroven van ziektekostenverzekering als ze ziek worden, dwingt hen uit eigen zak te betalen!

Voor degenen die opletten, lijkt de demonisering en discriminatie van de niet-gevaccineerden griezelig veel op extreem donkere tijden in de geschiedenis van de mensheid. Deze historische gebeurtenissen zijn doorspekt met het lijden en de dood van miljoenen onschuldige mensen, allemaal omdat de media en de regering een groep mensen hebben ontmenselijkt en de meerderheid ervan hebben overtuigd dat ze zich moeten ontdoen van de “onreinen”.

Lekker eigen ongebruikte premies opsparen, wat nu niet kan. Minimale crisisgeneeskunde. Niet meebetalen aan peperdure en uiterst schadelijke kankerbehandelingen e.d. die mensen alleen maar de dood in drijven. Eigen tandartsen en doktoren. Heerlijk. You want it, you get it.
 
Lekker eigen ongebruikte premies opsparen, wat nu niet kan. Minimale crisisgeneeskunde. Niet meebetalen aan peperdure en uiterst schadelijke kankerbehandelingen e.d. die mensen alleen maar de dood in drijven. Eigen tandartsen en doktoren. Heerlijk. You want it, you get it.
Verhuizen naar de VS daar kan dat nog
 
.... het artikel van Mike

Zwarte Magie & Geleerde kennis -vs- Geleefde kennis !

Naar aanleiding van uitlatingen van mij op Dotcom Radio over zwarte magie. Ik heb jullie destijds gevraagd om mee te denken over wat nou precies die zwarte magie is die [ZE] wereldwijd over de aarde hebben verspreid. Hoe is het mogelijk dat MILJOENEN schijnbaar weldenkende individuen als onder hypnose zijn gevallen voor de leugens en het bedrog van machthebbers in talloze landen zonder enig kritisch denkvermogen en ook met geen mogendheid uit deze hypnose te trekken zijn? Het lijkt wel een wereldwijde sekte!

 
De overeenkomst tussen de F1 ontlading en onze bevrijding?

Afgelopen weekend liepen de gemoederen hoog op wereldwijd in het wereldje van de Formule 1 en de fans. We mochten dit jaar voor het eerst een kijkje nemen achter de schermen in de communicatie tussen de wedstrijdleider en teambazen. We mogen ondanks de gekleurde bril vaststellen dat de man die de meeste wedstrijden aan kop heeft gereden, de de meeste overwinningen op zijn naam had staan en de meeste pech heeft gehad uiteindelijk het kampioenschap heeft gewonnen. Max Verstappen een terechte wereldkampioen, ik denk het wel. Onze keukenstoel heeft die strijd ook niet overleefd.

Van het ene strijdtoneel verhuizen we naar het andere, …

 
De overeenkomst tussen de F1 ontlading en onze bevrijding?

Afgelopen weekend liepen de gemoederen hoog op wereldwijd in het wereldje van de Formule 1 en de fans. We mochten dit jaar voor het eerst een kijkje nemen achter de schermen in de communicatie tussen de wedstrijdleider en teambazen. We mogen ondanks de gekleurde bril vaststellen dat de man die de meeste wedstrijden aan kop heeft gereden, de de meeste overwinningen op zijn naam had staan en de meeste pech heeft gehad uiteindelijk het kampioenschap heeft gewonnen. Max Verstappen een terechte wereldkampioen, ik denk het wel. Onze keukenstoel heeft die strijd ook niet overleefd.

Van het ene strijdtoneel verhuizen we naar het andere, …

Mooi bruggetje naar de 'echte' wereld, Henk
👍🏻
 
.... het artikel van Mike

Zwarte Magie & Geleerde kennis -vs- Geleefde kennis !

Naar aanleiding van uitlatingen van mij op Dotcom Radio over zwarte magie. Ik heb jullie destijds gevraagd om mee te denken over wat nou precies die zwarte magie is die [ZE] wereldwijd over de aarde hebben verspreid. Hoe is het mogelijk dat MILJOENEN schijnbaar weldenkende individuen als onder hypnose zijn gevallen voor de leugens en het bedrog van machthebbers in talloze landen zonder enig kritisch denkvermogen en ook met geen mogendheid uit deze hypnose te trekken zijn? Het lijkt wel een wereldwijde sekte!

Heel mooi geschreven. Het resoneert sterk in mij. Dank Mike
 
Als de rechtstaat geen recht meer spreekt was dat de laatste barrière voor een burgeroorlog !!


Wat als jouw wereld er 180 graden anders komt uit te zien dan dat jij dacht te zien?​

Wat als de rechtspraak jouw niet beschermt maar juist de criminelen? Wat als de politie de wetsovertreders in de overheid beschermen en ‘ons’ als vijand behandelen als we protesteren? Wat als sparen bij de banken je alleen maar armer maken in plaats van je financiële ruimte verschaffen door de giga geldontwaarding? Wat als de media meer liegen en bedreigen dan nieuws verschaffen en zich manifesteren als propaganda en leugen kanaal van de overheid?
En het ergste van alles; Wat als de dokters je alleen maar zieker maken in plaats van beter met hun chemische handel en je gezondheid preventief nooit en te nimmer hebben ondersteund, en zo kunnen we nog wel even doorgaan met grote en kleine zaken waarbij de burger als crimineel gezien worden als vijand van de staat.
Waarom is dit laatste nog erger? Omdat de misdaad, het bedrog hier een gezicht heeft met de dokter die jij meende te kunnen vertrouwen !!


 
Als hoogmoed voor de val komt dan, …

… dan kan het allemaal zo zijn dat die val een vrije val zal gaan worden zonder enige vorm van valbeveiliging, die alles met zich mee gaat sleuren, van de wetenschap, de farmaceutische industrie, de politiek de media, de rechtspraak tot de dokter bij je in de straat in elk dorp en stad en nog veel meer, …

 
Speciaal voor @henkie onze formule 1 liefhebber🤪

 
Speciaal voor @henkie onze formule 1 liefhebber🤪

Waar vindt je die rommel...
Geschreven verzonnen door fans van dat beroeps blm slachtoffer die de actie van verstappen proberen te ondermijnen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.989
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan