Dotcom Radio

Ingezonden brief van een trouwe luisteraar


Beste Henk en Mike,

Met veel plezier heb ik mijn koptelefoon op en zit ik lekker in het zonnetje. Ik hoor jullie praten in de uitzending (vanaf 20 min) over straling en een oorzakelijk verband met covid/spike eiwitten. Dat dit een dwaalspoor zou zijn. Zelf denk ik dit absoluut niet. En zeker geen verloren tijd om dit te onderzoeken.

De link is m.i. nogal eenvoudig:
EMF verhoogt de bloeddruk (bewezen) > er ontstaat schade aan de kleine bloedvaten > lichaam maakt exosomen aan om bloed te laten klonteren en reparaties uit te kunnen voeren. De ligands van deze exosomen zijn spike-eiwitten. Ook al noem je dit anders, het gedrag is in ieder geval hetzelfde. Het is een compleet lichaamseigen verschijnsel.

De stelling "covid komt door 5G" is natuurlijk klinkklare onzin. Om twee redenen:
  1. 5G is (in NL) nauwelijks uitgerold, zeker niet de hogere gigahertzfrequenties (small cells). Echter, er is géén grote griepgolf, laat staan een ECHTE pandemie geweest. Het zijn louter door de media opgeklopte verhalen gebaseerd op fake rtPCR-testen. Hypothetisch: wat gebeurt er als morgen 5G in zijn potentie in NL geactiveerd zou worden? Dus inclusief alle small cells: bushokjes, putdeksels, lantaarnpalen?
  2. Daarnaast is electromagnetische straling (slechts) één van de stressoren waar we mee te kampen hebben. De link tussen stralingsbelasting en hogere bloeddruk is bekend. Uiteraard zijn er vele andere factoren die bij kunnen dragen aan een gestresst lichaam. Iedere stressor zorgt voor een grotere kans op haarvatbeschadigingen. Daarmee een vergrootte noodzaak voor bloedklontering om herstelwerkzaamheden uit te voeren.
Hiermee sluit ik niet uit dat er synthetische s-eiwitten kunnen bestaan en dat deze een vergelijkbare uitwerking hebbeb op het lichaam. Namelijk o.a. het klonteren van bloed.

Jullie zullen het compleet niet met mij eens zijn. En dat is ok. Blijf zo doorgaan met het hoge niveau van het radioprogramma! Jullie weten me van begin tot eind te boeien!

Groet, Julian
https://stralingsbewustoldambt.nl/v...velden-de-geldrolvorming-het-rouleaux-effect/ ik zie dit zelf ook in het bloed. (Stress) reactie van het lichaam op straling. Ditzelfde lijkt ook na vaccinatie te gebeuren trouwens, het samenklonteren van rode bloedcellen, moeilijk met zekerheid te zeggen wat het nu precies veroorzaakt, waarschijnlijk maar weer een en-en verhaal. Met 5G wellicht nog erger, lichaam reageert op straling alsof het wordt aangevallen, gaat ontsteking maken/probeert zich ervan te herstellen. Niet iedereen reageer trouwens zo sterk op EMF. Van binnenuit je zenuw stelsel versterken met goede vetten en mineralen, en een gezond intern milieu maakt het verschil.
 
Ik denk dat jullie beiden aan het belangrijkste voorbij gaan. De elite zijn geen supermensen en kunnen geen zaken instellen die hun eigen veiligheid in gevaar brengt Met het spike verhaal zijn ze met een simpel pilletje geheel veilig. Ze kunnen niet 5G afzetten overal waar ze een vergadering hebben, dat valt te hard op. Net als de lucht helder blauw en chemtrail vrij is tijdens een top ontmoeting in Davos. Maar alle rotzooi die je via chemtrails binnen krijgt is via detox te elimineren.
 
Ik denk dat alles valt of staat met de mate van belasting, Henk. 1 gram zout eten bij een maaltijd is geen probleem. Vermenigvuldig je dit met een factor 1000, dan eet je ineens een kilo zout... Tja, dat vindt je lichaam niet zo leuk. Zo ook met straling. Ik ga even mee in je redenatie dat 'ze' niet iets doen waar 'ze' zichzelf mee hebben. De zelfbenoemde elite woont in landelijke, stralingsarme gebieden maar hebben - als daar behoefte aan is - ongetwijfeld een oplossing om de schadelijke frequenties te neutraliseren, danwel te overstemmen* met opbouwende frequenties (ironisch, voor types die bij een ander liever dood en verderf zien).

Nu zoomen we in op straling... Hierdoor dreigt mijn belangrijkste punt uit het oog te worden verloren. De essentie is dat het lichaam gedrag vertoont (in dit geval bloedklontering) als reactie op externe stressoren**. Dáár gaat het mij om.



* Dit overstemmen kun je het beste vergelijken met geluidsoverlast van de radio van je buurman. Je kunt je buurman vragen de radio zachter te zetten of weg te halen. Alleen zijn sommige stijfkoppen niet te beïnvloeden. In plaats daarvan zet je je eigen radio gewoon op standje 11. Nu heb je geen last meer van de buurman. Terug naar straling: niet alle EMF is slecht, als je de opbouwende golven kunt laten overheersen t.o.v. destructieve is er geen probleem.

** Uiteraard onder voorwaarde van o.a. leefstijl (GMO junkfood, roken, drinken, slapen, stress etc.), genetische aanleg, toxische belasting, staat van het immuunsysteem en de mate van blootstelling aan stressoren. Een gezond lichaam kan hier prima mee omgaan. Een gezond persoon wordt niet eens verkouden, laat staan geveld door de levensgevaarlijke Delta-variant. Gaat gewoon niet gebeuren!
 
Ik denk dat alles valt of staat met de mate van belasting, Henk. 1 gram zout eten bij een maaltijd is geen probleem. Vermenigvuldig je dit met een factor 1000, dan eet je ineens een kilo zout... Tja, dat vindt je lichaam niet zo leuk. Zo ook met straling. Ik ga even mee in je redenatie dat 'ze' niet iets doen waar 'ze' zichzelf mee hebben. De zelfbenoemde elite woont in landelijke, stralingsarme gebieden maar hebben - als daar behoefte aan is - ongetwijfeld een oplossing om de schadelijke frequenties te neutraliseren, danwel te overstemmen* met opbouwende frequenties (ironisch, voor types die bij een ander liever dood en verderf zien).

Nu zoomen we in op straling... Hierdoor dreigt mijn belangrijkste punt uit het oog te worden verloren. De essentie is dat het lichaam gedrag vertoont (in dit geval bloedklontering) als reactie op externe stressoren**. Dáár gaat het mij om.



* Dit overstemmen kun je het beste vergelijken met geluidsoverlast van de radio van je buurman. Je kunt je buurman vragen de radio zachter te zetten of weg te halen. Alleen zijn sommige stijfkoppen niet te beïnvloeden. In plaats daarvan zet je je eigen radio gewoon op standje 11. Nu heb je geen last meer van de buurman. Terug naar straling: niet alle EMF is slecht, als je de opbouwende golven kunt laten overheersen t.o.v. destructieve is er geen probleem.

** Uiteraard onder voorwaarde van o.a. leefstijl (GMO junkfood, roken, drinken, slapen, stress etc.), genetische aanleg, toxische belasting, staat van het immuunsysteem en de mate van blootstelling aan stressoren. Een gezond lichaam kan hier prima mee omgaan. Een gezond persoon wordt niet eens verkouden, laat staan geveld door de levensgevaarlijke Delta-variant. Gaat gewoon niet gebeuren!

Maar dan heb je het in feite dus over de ondervoeden, ... de 95% van de bevolking?
De mensen met elk jaar de griep en andere ongemakken, ...
Die niet normaal zijn, ...
 
Maar dan heb je het in feite dus over de ondervoeden, ... de 95% van de bevolking?
De mensen met elk jaar de griep en andere ongemakken, ...
Die niet normaal zijn, ...
Ja inderdaad.
Ik hoorde jou in een radio-uitzending zeggen dat je ook al meer dan 20 jaar geen griep meer hebt gehad.
Dat is niet zomaar.
 
Ik denk dat alles valt of staat met de mate van belasting, Henk. 1 gram zout eten bij een maaltijd is geen probleem. Vermenigvuldig je dit met een factor 1000, dan eet je ineens een kilo zout... Tja, dat vindt je lichaam niet zo leuk. Zo ook met straling. Ik ga even mee in je redenatie dat 'ze' niet iets doen waar 'ze' zichzelf mee hebben. De zelfbenoemde elite woont in landelijke, stralingsarme gebieden maar hebben - als daar behoefte aan is - ongetwijfeld een oplossing om de schadelijke frequenties te neutraliseren, danwel te overstemmen* met opbouwende frequenties (ironisch, voor types die bij een ander liever dood en verderf zien).

Nu zoomen we in op straling... Hierdoor dreigt mijn belangrijkste punt uit het oog te worden verloren. De essentie is dat het lichaam gedrag vertoont (in dit geval bloedklontering) als reactie op externe stressoren**. Dáár gaat het mij om.



* Dit overstemmen kun je het beste vergelijken met geluidsoverlast van de radio van je buurman. Je kunt je buurman vragen de radio zachter te zetten of weg te halen. Alleen zijn sommige stijfkoppen niet te beïnvloeden. In plaats daarvan zet je je eigen radio gewoon op standje 11. Nu heb je geen last meer van de buurman. Terug naar straling: niet alle EMF is slecht, als je de opbouwende golven kunt laten overheersen t.o.v. destructieve is er geen probleem.

** Uiteraard onder voorwaarde van o.a. leefstijl (GMO junkfood, roken, drinken, slapen, stress etc.), genetische aanleg, toxische belasting, staat van het immuunsysteem en de mate van blootstelling aan stressoren. Een gezond lichaam kan hier prima mee omgaan. Een gezond persoon wordt niet eens verkouden, laat staan geveld door de levensgevaarlijke Delta-variant. Gaat gewoon niet gebeuren!
Inderdaad, Vodafone directie, hoofdkwartier in Newbury, wonen in landelijke omgeving zonder ontvangst.
 
Ja inderdaad.
Ik hoorde jou in een radio-uitzending zeggen dat je ook al meer dan 20 jaar geen griep meer hebt gehad.
Dat is niet zomaar.
Ik heb nog nooit griep gehad, kan me tenminste niet herinneren. Wel 30 jaar geleden hersenbloeding (net als Mike) en jaar ervoor trombose.
 
32 jaar geen griep gehad.. ook geen verkoudheidje.
Wel een poliep(je) maar die kan ik terug redeneren waarom dat zeer waarschijnlijk gebeurd is.
 
32 jaar geen griep gehad.. ook geen verkoudheidje.
Wel een poliep(je) maar die kan ik terug redeneren waarom dat zeer waarschijnlijk gebeurd is.
Mijn hersenbloeding destijds ook wel denk ik. Was onder extreme stress. Dochter van 15 maanden lag in ziekenhuis en we dachten dat ze het niet zou redden. En de trombose door vet foute vetten. Suikers van limonade en snoeperij.
 
Heers en verdeel in de dagelijkse praktijk

Ik kijk en ik observeer wat ik om mij heen zie gebeuren, ik praat met wildvreemden en verneem wat het bezig houdt in deze tijden. Ik zag weer een van de facetten van deze tijd, het verdeel en heers spelletje in de dagelijkse praktijk. De tegenstelling tussen gevaccineerd en ongevaccineerd. De tegenstellingen tussen loonslaven en vrije denkers.

 
Zoals ik het kan inschatten werkt het verdeel- en heersbeleid hier niet in NL. Ik heb afgelopen zondag talloze gevaccineerden zien meelopen in Amsterdam die solidair zijn met ongevaccineerden omdat ze voor vrije keuze zijn en tegen een apartheidsstelsel. Ook spreek ik met gevaccineerden die allemaal nu de onlogica en de oneerlijkheid beginnen in te zien van dit beleid voor ons allemaal, gevaccineerd of niet. The Great Awakening is here! Met ze praten over een fake pandemie is nog wat te voorbarig, maar voor mij is duidelijk dat een overgrote meerderheid tegen de aanstaande coronamaatregelen is. Als zelfs een linkse, feministische tuthola als Rosanne Hertzberger (uiteraard gevaccineerd) zich hiertegen begint uit te spreken weet je dat er iets aan de hand is in NL!

Mike
 
Zoals ik het kan inschatten werkt het verdeel- en heersbeleid hier niet in NL. Ik heb afgelopen zondag talloze gevaccineerden zien meelopen in Amsterdam die solidair zijn met ongevaccineerden omdat ze voor vrije keuze zijn en tegen een apartheidsstelsel. Ook spreek ik met gevaccineerden die allemaal nu de onlogica en de oneerlijkheid beginnen in te zien van dit beleid voor ons allemaal, gevaccineerd of niet. The Great Awakening is here! Met ze praten over een fake pandemie is nog wat te voorbarig, maar voor mij is duidelijk dat een overgrote meerderheid tegen de aanstaande coronamaatregelen is. Als zelfs een linkse, feministische tuthola als Rosanne Hertzberger (uiteraard gevaccineerd) zich hiertegen begint uit te spreken weet je dat er iets aan de hand is in NL!

Mike

tot die conclusie kwam ik ook, ... aan het einde van mijn betoog. Maar eerst het spel zichtbaar maken.

Ik ervaar het echter wel op dit moment in Frankrijk
 
American Medical Association geeft verbluffend document vrij dat dokters leert te liegen tegen patiënten terwijl ze opzettelijk doodsoorzaken overdrijft… de AMA geeft toe medeplichtig te zijn aan misdaden tegen de mensheid

De zelfvernietiging sequentie die de doodscultus cabal van anti-menselijke globalisten ten val zal brengen is al geactiveerd. Met hilarische nepnieuws pogingen zoals het recente Rolling Stone hit stuk tegen ivermectine, is de cabal media zichzelf met de dag verder aan het vernietigen. Met het eindeloos drukken van fiat valuta door de Fed, implodeert de hele financiële onderbouwing van de onwettige Regering. En met de lachwekkende, wanhopige pogingen om de “goedkeuring” van covalente vaccins te suggereren, terwijl ze volstrekt onbewezen nieuwe vaccinaties promoten die door geen enkele gegevens worden ondersteund, rukt Big Science zijn eigen oogballen uit en gooit ze door de kamer.

 
Financieel omgaan met vaccin mandaten

“Als ik een cursus zou geven, zou ik de studenten een jaar lang een aflopend spoor van overheidsdocumenten laten volgen, met steeds meer details; en op de bodem van het spoor, en dat is de hel, zouden we ofwel een vacuüm vinden, helemaal niets, geen betekenis, een leegte; of het duidelijke bewijs van de bedoeling om grote schade aan te richten, en om ontdekking te ontlopen. Dat is waar de details je brengen, als je ze ver genoeg uitsplitst.” (Richard Bell)

 
Het -NU- is het enige wat we hebben

Het verleden is leerzaam, als we weten waar lering uit te trekken. Gelukkig heb ik al heel wat jaartjes ervaring als -Kom-Plot-Denker- en dat voelt steeds comfortabeler aan. Het geeft rust in je hoofd, lijf en leden. Ik kijk met medelijden naar de bange mensen die nog steeds hier in Frankrijk met hun mondkapje op straat lopen, alleen in de auto met kapje en driftig in de weer met hun sanitaire reinigingsmiddelen.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.472
Berichten
501.794
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan