Dotcom Radio

dotcom.radio aflevering 274 van 29-08-2021

Deze week in aflevering 274 Stakingen worden heftiger – Turkije bouwt een muur, Griekenland, Polen, – Waarom en door wie wordt jij belazerd – Vaccinatie FDA goedgekeurd? – Natuurlijke infectie beschermt beter – Wat gebeurd er in je hersenen na vaccinatie (heftig) – Vaccinatie checkpoints – Meer en meer vaccinatie studies schijnen hun licht – Dr Sherry Tenpenny over het vaccin moord wapen en meer, veel, …

 
Waarom, en door Wie, wordt JIJ belazerd ?

In deze video wordt duidelijk en zakelijk uitgelegd dat iedereen zonder uitzondering, deelnemer van het grootste complot is aller tijden, of zo je wilt het slachtoffer. Voor de club van uitverkorenen werden geen uitnodigingen verstuurd. De vraag is niet meer, of je mij wilt geloven, of niet? De vraag is, wil je bij de mensen behoren die -kans- maken dit te overleven. We zitten midden in een transitie tussen leven en dood, je doet mee, of je doet niet mee? Een -ieder- maakt -zelf- de -keuze- !!

Onderstaand filmpje van Del Bigtree en Catherine Austin Fitts sluit mooi aan op bovenstaande video. Helaas alleen via Telegram:
 
‘Vaccineren’ ruilen voor ‘Vrijheid’, je staat nu met totaal lege handen.

In de afgelopen 18 maanden heeft een van de grootste machtsgrepen in de geschiedenis van de wereld plaatsgevonden, groter als wereldoorlog 1 en 2 bij elkaar, doordat bange burgers hun rechten vrijwillig aan de staat hebben afgestaan voor de belofte van vrijheid en veiligheid.

Tussen niet meer weten wat te denken
en de niet nadenken zitten deze twee woorden:

“Leven en Dood”

 
dotcom.radio aflevering 274 van 29-08-2021

Deze week in aflevering 274 Stakingen worden heftiger – Turkije bouwt een muur, Griekenland, Polen, – Waarom en door wie wordt jij belazerd – Vaccinatie FDA goedgekeurd? – Natuurlijke infectie beschermt beter – Wat gebeurd er in je hersenen na vaccinatie (heftig) – Vaccinatie checkpoints – Meer en meer vaccinatie studies schijnen hun licht – Dr Sherry Tenpenny over het vaccin moord wapen en meer, veel, …

Weer vol genoegen naar jullie uitzending geluisterd. Weer iets wijzer zullen we maar zeggen. Keep up the good work.;) Fijne dag
 
In september breekt de pleuris uit in de gehele wereld

Waren het eerst landen als Hong Kong en ergens heel ver weg in Zuid Amerika en Zuid Africa waar de pleuris uitgebroken was, nu zien we al maanden massa betogingen in Griekenland, Oosterijk, Spanje, Italië, en met name steden als Londen, Berlijn en Parijs. In geheel Frankrijk waar men de deelnemers overal telt bij elke manifestatie waren afgelopen zaterdag 28 augustus 3,609.200 miljoen mensen op de been tijdens de manifestaties in meer als 300 steden en plaatsen.

Deze maand gaat de pleuris uitbreken, alle maatregelen komen nu in het eigen domein. Net als in Frankrijk gaan steeds meer mensen hun vrijheid beperkt worden, geen toegang meer bij verschillende facetten van het ‘leven’. Recht in je gezicht ga je het zien, “Tweederangsburgers van nu af aan”. Ontdaan van alle logica worden deze maatregelen opgelegd met hoge straffen door de dictatuur.

 
Als jullie nieuws zien wat beslist in dotcom.radio moet komen, ik draai deze week op halve kracht. Sander is bij ons en we krijgen volgende week nog twee dagen visite, vakantie in eigen land zullen we maar zeggen Sander is mijn tuinhulp, heeft veel verstand van plantjes en bloemen. Hier zie je het resultaat van twee jaar permacultuur wat langzaam groeit tegen de onderdrukking in want planten kopen in het voorjaar ging niet vanwege de lockdowns

 
Als jullie nieuws zien wat beslist in dotcom.radio moet komen, ik draai deze week op halve kracht. Sander is bij ons en we krijgen volgende week nog twee dagen visite, vakantie in eigen land zullen we maar zeggen Sander is mijn tuinhulp, heeft veel verstand van plantjes en bloemen. Hier zie je het resultaat van twee jaar permacultuur wat langzaam groeit tegen de onderdrukking in want planten kopen in het voorjaar ging niet vanwege de lockdowns

Prachtig Henk, wat een paradijsje heb je daar toch!🍆🪴☘️🌰
 
Als jullie nieuws zien wat beslist in dotcom.radio moet komen, ik draai deze week op halve kracht. Sander is bij ons en we krijgen volgende week nog twee dagen visite, vakantie in eigen land zullen we maar zeggen Sander is mijn tuinhulp, heeft veel verstand van plantjes en bloemen. Hier zie je het resultaat van twee jaar permacultuur wat langzaam groeit tegen de onderdrukking in want planten kopen in het voorjaar ging niet vanwege de lockdowns

Ongelooflijk geweldig. En wat een gevoel van ruimte en vrijheid. Fantastisch!

Dorothé
 
Als jullie nieuws zien wat beslist in dotcom.radio moet komen, ik draai deze week op halve kracht. Sander is bij ons en we krijgen volgende week nog twee dagen visite, vakantie in eigen land zullen we maar zeggen Sander is mijn tuinhulp, heeft veel verstand van plantjes en bloemen. Hier zie je het resultaat van twee jaar permacultuur wat langzaam groeit tegen de onderdrukking in want planten kopen in het voorjaar ging niet vanwege de lockdowns

Schön!
 
Dé gezondheid springploeg loopt ver voorop, … ver voor ’t peloton.

Als je de huidige gezondheidscrisis vergelijkt met een ‘Tour de France’ etappe dan krijgen we een wedstrijd beeld wat nog nooit vertoont is in de gehele geschiedenis. Een bezemwagen die hulp in moet roepen van extra eenheden omdat ze de massa “afstappers” niet meer mee kunnen nemen, overal langs de route vindt je de uitvallers, her en der langs het parcours.

 
dotcom.radio aflevering 275 van 05-09-2021

Deze week in aflevering 275 van de dotcom war journal – Vaccineren voor vrijheid – In september breekt de pleuris uit – Vrijheid beperkingen in het eigen domein – De eerste schreden in een slavenbestaan – Of maak jij een andere keuze? Vaccin 3, 4 en 5 zijn reeds besteld en veel meer, …

 
Ingezonden brief van een trouwe luisteraar


Beste Henk en Mike,

Met veel plezier heb ik mijn koptelefoon op en zit ik lekker in het zonnetje. Ik hoor jullie praten in de uitzending (vanaf 20 min) over straling en een oorzakelijk verband met covid/spike eiwitten. Dat dit een dwaalspoor zou zijn. Zelf denk ik dit absoluut niet. En zeker geen verloren tijd om dit te onderzoeken.

De link is m.i. nogal eenvoudig:
EMF verhoogt de bloeddruk (bewezen) > er ontstaat schade aan de kleine bloedvaten > lichaam maakt exosomen aan om bloed te laten klonteren en reparaties uit te kunnen voeren. De ligands van deze exosomen zijn spike-eiwitten. Ook al noem je dit anders, het gedrag is in ieder geval hetzelfde. Het is een compleet lichaamseigen verschijnsel.

De stelling "covid komt door 5G" is natuurlijk klinkklare onzin. Om twee redenen:
  1. 5G is (in NL) nauwelijks uitgerold, zeker niet de hogere gigahertzfrequenties (small cells). Echter, er is géén grote griepgolf, laat staan een ECHTE pandemie geweest. Het zijn louter door de media opgeklopte verhalen gebaseerd op fake rtPCR-testen. Hypothetisch: wat gebeurt er als morgen 5G in zijn potentie in NL geactiveerd zou worden? Dus inclusief alle small cells: bushokjes, putdeksels, lantaarnpalen?
  2. Daarnaast is electromagnetische straling (slechts) één van de stressoren waar we mee te kampen hebben. De link tussen stralingsbelasting en hogere bloeddruk is bekend. Uiteraard zijn er vele andere factoren die bij kunnen dragen aan een gestresst lichaam. Iedere stressor zorgt voor een grotere kans op haarvatbeschadigingen. Daarmee een vergrootte noodzaak voor bloedklontering om herstelwerkzaamheden uit te voeren.
Hiermee sluit ik niet uit dat er synthetische s-eiwitten kunnen bestaan en dat deze een vergelijkbare uitwerking hebbeb op het lichaam. Namelijk o.a. het klonteren van bloed.

Jullie zullen het compleet niet met mij eens zijn. En dat is ok. Blijf zo doorgaan met het hoge niveau van het radioprogramma! Jullie weten me van begin tot eind te boeien!

Groet, Julian
 
Ik vermoed dat de grote hoeveelheid haarvaatjes in de longen de reden is dat covid een longziekte 'is'. Als deze beschadigd raken vermindert het tevens de mogelijkheid tot adequate zuurstofopname, waardoor elders in het lichaam, (waar de rode bloedcellen inmiddels ook al klonteren) er grote moeite is om zuurstof op alle plaatsen te krijgen. Resultaat is dat het lichaam de noodsystemen activeert, hetgeen wij herkennen als 'symptomen' van covid, griep of hoe je het ook wil noemen.
Screenshot_20210905-164137__01.jpg
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.476
Berichten
503.868
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan