Dotcom Radio

waarom meldt mijn pc: HENKIE VOLGT JOU 😂 😂 😂

Dat zal ik je vertellen.

Sommige mensen weten het verschil niet tussen een forum en sociale media als facebook. Die zitten er lekker op los te kwebbelen. Als ik dan in tijdnood zit en snel de belangrijke berichten wil volgen lezen voor dotcom, dan kan ik snel de mensen volgen die in het verleden ook belangrijke bijdragen gaven voor de podcast. Dus zie het als een eer als ik mensen volg, en ... ontvolg
 
“Wij”, … hebben oorlog, niet onze dictators

Wij zijn de swamp, het moeras in gedreven en zie er maar weer uit te komen? Met een informatie oorlog waar een ieder een doos kreeg met puzzelstukjes, niet van een enkele puzzel maar meerdere tegelijk van van geen van deze puzzels kregen we een duidelijke afbeelding. Zo kan ik het probleem het beste omschrijven.

 
Een jaar gelden kwamen de meeste bezoekers op mijn website van het forum vandaan, wat is er veranderd ?
 
Apart dat zelfs Duckduck mist, of is dat maar een kleine speler in de markt?

2 mogelijkheden, bepaalde zoekwoorden worden niet in de top 10 weergegeven
STARTPAGE IS DAN VEILIG MAAR GEBRUIKT WEL GOOGLE ZIJN DATABASE EN LOGO RYTMEN (oeps caps aan)
2 de mogelijkheid mensen zoeken niet meer naar wat ik in de aanbieding heb
 
Medische monsters op vrije voeten

Hebben we niet genoeg manieren om mensen te doden? Dus wat voor soort mensen zijn bezig om nieuwe manieren toe te voegen om anderen te doden? En zullen zij op een dag de ultieme prijs betalen? In zijn nieuwe boek noemt Robert Kennedy Dr. Anthony Fauci misschien wel de meest succesvolle massamoordenaar in de geschiedenis, de “belangrijkste architect van “agency capture” – “de ondermijning van de democratie door een geneesmiddelenindustrie die regelgevers manipuleert als marionetten”. Fauci heeft niet alleen de verkeerde potentieel desastreuze pandemie-oplossing gepusht, hij heeft ook de juiste geblokkeerd.

 
2 mogelijkheden, bepaalde zoekwoorden worden niet in de top 10 weergegeven
STARTPAGE IS DAN VEILIG MAAR GEBRUIKT WEL GOOGLE ZIJN DATABASE EN LOGO RYTMEN (oeps caps aan)
2 de mogelijkheid mensen zoeken niet meer naar wat ik in de aanbieding heb
Duck gebruikt google

Tja, van je vrienden moet je het hebben ["google is your best friend"]
 
Zijn er zoekmachines die niet de Google database gebruiken?
Ja Yandex Baidou maar ik ga ervan uit dat je Russisch en Chinees onvoldoende is om daar te zoeken 😇😇, het probleem is niet het Gebr uit van de Google database opzich, maar je moet de rest van Google uit zien te zetten maar ook microschoft fakebook en rotteapple en dat valt niet mee
 
Zijn er zoekmachines die niet de Google database gebruiken?
Gebruik wel eens Qwant, die werkt geloof ik met de Bing crawler. Maar DuckDuck geeft wel net iets betere resultaten m.i.

Ja en als ik aan het werk ben en een vraag heb over 'how to...' m.b.t. een software programma. Toch echt nog wel Google...
 
Waarom, en door Wie, wordt JIJ belazerd ?

In deze video wordt duidelijk en zakelijk uitgelegd dat iedereen zonder uitzondering, deelnemer van het grootste complot is aller tijden, of zo je wilt het slachtoffer. Voor de club van uitverkorenen werden geen uitnodigingen verstuurd. De vraag is niet meer, of je mij wilt geloven, of niet? De vraag is, wil je bij de mensen behoren die -kans- maken dit te overleven. We zitten midden in een transitie tussen leven en dood, je doet mee, of je doet niet mee? Een -ieder- maakt -zelf- de -keuze- !!

 
Waarom, en door Wie, wordt JIJ belazerd ?

In deze video wordt duidelijk en zakelijk uitgelegd dat iedereen zonder uitzondering, deelnemer van het grootste complot is aller tijden, of zo je wilt het slachtoffer. Voor de club van uitverkorenen werden geen uitnodigingen verstuurd. De vraag is niet meer, of je mij wilt geloven, of niet? De vraag is, wil je bij de mensen behoren die -kans- maken dit te overleven. We zitten midden in een transitie tussen leven en dood, je doet mee, of je doet niet mee? Een -ieder- maakt -zelf- de -keuze- !!

Ik ga hem bekijken. Deze man was ook in een video bij Reiner Fuellmich.
Dank.

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.476
Berichten
503.879
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan