Dotcom Radio

Kruisboog en luchtbuksen, mag ook in Duitsland opduiken is ook toegestaan.
Kruisboog compound 150 lbs of meer met carbon pijlen en Aliexp jacht pijlpunten van die dikkere
Heb je mss ook kennis paraat wat er mag in Portugal#durftevragen 😁
 
Heb je mss ook kennis paraat wat er mag in Portugal#durftevragen 😁
Globaal het zelfde als Nederland al is het krijgen van vergunning een stuk makkelijker mits je de weg weet....
Armas Portugal zou wapens leveren zonder vergunning maar daar zou ik voorzichtig mee zijn dus kruisbogen co2 ed mag gewoon.
Armas Portugal zou je kunnen onderzoeken zou een optie kunnen zijn
 
Globaal het zelfde als Nederland al is het krijgen van vergunning een stuk makkelijker mits je de weg weet....
Armas Portugal zou wapens leveren zonder vergunning maar daar zou ik voorzichtig mee zijn dus kruisbogen co2 ed mag gewoon.
Armas Portugal zou je kunnen onderzoeken zou een optie kunnen zijn
Super super dank Sailor!
Ik denk dat t richting een CO2 pistool, mss merk Umarex zal gaan.

Ik ga even zoeken wat Armas te bieden heeft. Nogmaals grote dank.

Sandra
 
Mijn nieuwe vriendschap turbo staat op de hoogste stand,…

In de afgelopen 2 jaar ging ik beseffen dat het nieuws steeds sneller en sneller ging. Zonder het nieuws te verwerken in teamverband met gelijk gestemde mensen was het niet meer mogelijk een goed beeld te krijgen. Samenwerken met gelijkgestemde mensen bleek niet alleen een verademing maar voelde meer en meer als een noodzaak.

Nu ervaar ik dat ook het begrip vriendschap meer en meer onder druk komt te staan.

 
Mijn nieuwe vriendschap turbo staat op de hoogste stand,…

In de afgelopen 2 jaar ging ik beseffen dat het nieuws steeds sneller en sneller ging. Zonder het nieuws te verwerken in teamverband met gelijk gestemde mensen was het niet meer mogelijk een goed beeld te krijgen. Samenwerken met gelijkgestemde mensen bleek niet alleen een verademing maar voelde meer en meer als een noodzaak.

Nu ervaar ik dat ook het begrip vriendschap meer en meer onder druk komt te staan.


zaterdag met de demo contact gelegd met een permacultuur groep in de regio, eerste afspraak is al in the works / en cours de réalisation
 
zaterdag met de demo contact gelegd met een permacultuur groep in de regio, eerste afspraak is al in the works / en cours de réalisation
Gaaaaaaaf, zo wil ik hier ook gaan tuinieren. Maar nu eerste jaar hier de groentes maar "gewoon" geplant om het eten groei proces maar op gang te hebben. En we leggen hier zo snel contacten met wakkeren die biologische quinta's hebben en overvloed aan eten. Er begint al mooie ruilhandel te ontstaan. Afgelopen zaterdag 40kilo bio aardappelen gekregen in ruil voor jam en chutney die ik dan weer zelf gemaakt heb. (met perziken van eigen boom!) Laatst sla geruild voor vijgen. Ik hou ervan. Alles onderling en vooral ZONDER BELASTING!!!! Want ze krijgen t liefst geen cent meer........

Maar tuinieren is leuk maar nieuw voor mij. Wel verbaasd te zien hoe t groeit en bloeit zelfs met 30+ graden. De kool, prei, spinazie etc. groeit als een bezetene. Maar soms vraag ik mij af waarom ik een eigen tuin heb want we krijgen vanuit ons hele dorp (drie straatjes welgeteld) eten en eten en eten aangereikt.

Sandra
 
Ziekenhuis staf OP CAMERA BETRAPT bij het vervalsen van cijfers om publiek angst aan te jagen!

(Natural News) Toen de covid plandemie voor het eerst begon in 2020, herinner ik me dat ik dacht (in het begin) dat dit op geen enkele manier nep kon zijn, omdat ziekenhuisbestuurders en artsen geen covid sterftecijfers zouden vervalsen of mensen valselijk bang zouden proberen te maken door middel van misleiding.

Maar wat zat ik er naast !!

 
FAKE NEWS! Het College van de Rechten van de Mens is zo Deep State als maar zijn kan. Een tijdje terug heeft Jeroen Pols een rapport van hen behandeld waarin het CRM concludeert dat het kabinet de mensenrechten prima waarborgt gedurende deze coronacrisis. Wie gehoor geeft aan deze oproep zet zichzelf in de kijker, nu wetem ze precies wie je bent en waar je staat in dit verhaal. Niemand komt je redden van hogerhand, alles is corrupt. Wij moeten onszelf redden en elkaar.

Mike
 
FAKE NEWS! Het College van de Rechten van de Mens is zo Deep State als maar zijn kan. Een tijdje terug heeft Jeroen Pols een rapport van hen behandeld waarin het CRM concludeert dat het kabinet de mensenrechten prima waarborgt gedurende deze coronacrisis. Wie gehoor geeft aan deze oproep zet zichzelf in de kijker, nu wetem ze precies wie je bent en waar je staat in dit verhaal. Niemand komt je redden van hogerhand, alles is corrupt. Wij moeten onszelf redden en elkaar.

Mike

Het was ook te mooi om waar te zijn. Bedankt Mike!
 
FAKE NEWS! Het College van de Rechten van de Mens is zo Deep State als maar zijn kan. Een tijdje terug heeft Jeroen Pols een rapport van hen behandeld waarin het CRM concludeert dat het kabinet de mensenrechten prima waarborgt gedurende deze coronacrisis. Wie gehoor geeft aan deze oproep zet zichzelf in de kijker, nu wetem ze precies wie je bent en waar je staat in dit verhaal. Niemand komt je redden van hogerhand, alles is corrupt. Wij moeten onszelf redden en elkaar.

Mike
Maar als 1000 mensen zo'n briefje sturen krijgen ze het wel bizonder druk, en dat zou winst zijn lijkt me.
 
Wat ben je dom, … [geweest (?)]

Wellicht begin je in te zien dat het hele COVID verhaal rammelt aan alle kanten? Kan ik je boos krijgen door je dom te noemen? Dat is precies de bedoeling dus vooruit, laten we eens kijken hoe boos ik je kan krijgen of wellicht woedend en razend is nog beter? Maar vergeet niet voor de spiegel te gaan staan want jij was dom en ik vertel het alleen maar hoe dom je was, of erger, hoe dom je nog steeds bent (?)

 
Mijn artikelen post ik altijd vroeg in de ochtend, tegen de tijd dat veel mensen pas kijken rond het middag uur dan is mijn bijdrage al niet meer op de eerste pagina te zien maar de tweede of derde. Vorig jaar was het forum de No #1 leverancier van bezoekers. Nu zijn ze afgezakt naar een magere 2de plaats. Ik heb zelf al een favorieten lijst gemaakt met mensen die ik wil volgen als ik niet veel tijd heb. Wellicht ook een idee?

De titel voor morgen is;
ZE CREËREN DE GROOTSTE HEKSENJACHT IN DE WERELD GESCHIEDENIS.

rand-van-het-ravijn.jpg
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
501.392
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan