Dotcom Radio

ZE CREƋREN DE GROOTSTE HEKSENJACHT IN DE WERELD GESCHIEDENIS.

Als u vĆ³Ć³r deze pandemie alle ā€œonruststokersā€, ā€œonafhankelijke denkersā€ en ā€œnon-conformistenā€ uit onze samenleving had willen verwijderen, hoe zou u dat dan gedaan hebben?

Ik veronderstel dat iedereen een vragenlijst sturen om te vragen wat hij gelooft een manier zou zijn om dat te doen, maar natuurlijk zouden veel mensen valse antwoorden geven en zouden veel anderen de vragenlijst gewoon negeren. Sociale mediaprofielen bevatten een schat aan informatie, maar veel ā€œnon-conformistenā€ zitten niet eens op sociale media en het doorspitten van al die gegevens zou een buitengewone hoeveelheid tijd, geld en energie kosten. Tot voor kort was er gewoon geen gemakkelijke en efficiĆ«nte manier om diegenen te identificeren die het systeem niet graag dienen.

 
Leeft de Vereniging Ondernemers Geertruidenberg (VOG) in een andere realiteit?

De tegenstand tegen de 6,4 miljoen ongevaccineerden in Nederland groeit met de dag door de politieke druk en de media propaganda machine en wat schrijft de ondernemers vereniging van Geertruidenberg; ā€œNu het lijkt dat e.e.a. weer wat normaler gaat worden, alleen de horecasector blijft aan vele restricties gebonden, kunnen wij ons weer meer gaan richten op specifiek onze VOG ledenā€. Oeps denk ik dan; ā€œZeer dringend een communicatie cursus nodig, en meer, ā€¦. ?ā€

 
Uit artikel van Henk:

Wereldwijd melden bedrijven niet meer aan voldoende arbeidskrachten te kunnen komen, een raadsel? Where did all the people go?

Dit artikel van Frontnieuws sluit hier mooi bij aan.
Zoals Snyder opmerkt, kan het wereldwijde tekort aan arbeidskrachten ā€“ dat nu over de hele wereld wordt gemeld ā€“ alleen echt worden verklaard als een groot aantal volwassenen in de werkende leeftijd niet meer onder ons is.
 
Uit artikel van Henk:

Dit artikel van Frontnieuws sluit hier mooi bij aan.

Al die complottheorieƫn is niet bij te houden,
Ik wacht wel op de factcheck die zal de komende week wel ergens verschijnen met een debunk, weten ee gelijk weer dat het klopt.
Wanneer gaan we beginnen met de tribunalen....
 
Al die complottheorieƫn is niet bij te houden,
Ik wacht wel op de factcheck die zal de komende week wel ergens verschijnen met een debunk, weten ee gelijk weer dat het klopt.
Wanneer gaan we beginnen met de tribunalen....
Nou ja complottheorieen: man vriendin vriendin: ik had hem eens gesproken/ontmoet op een feestje bij vriendin, die belandde in het ziekenhuis met een hersenbloeding een half jaar geleden. Geen vaccinatie gehad, wel positief getest op de coronatest in het ziekenhuis. Op een gegeven moment was hij echt weer opgeknapt. Toen ineens werd hij overgeplaatst en de vrouw mocht er niet meer bij. Wat een ellende zeg. Volgende dag was hij ineens overleden. Had op zijn kin gelegen, zwarte kin. Echt een scary verhaal. Het klinkt echt als een nachtmerrieverhaal. Dit verhaal stinkt.
 
Nou ja complottheorieen: man vriendin vriendin: ik had hem eens gesproken/ontmoet op een feestje bij vriendin, die belandde in het ziekenhuis met een hersenbloeding een half jaar geleden. Geen vaccinatie gehad, wel positief getest op de coronatest in het ziekenhuis. Op een gegeven moment was hij echt weer opgeknapt. Toen ineens werd hij overgeplaatst en de vrouw mocht er niet meer bij. Wat een ellende zeg. Volgende dag was hij ineens overleden. Had op zijn kin gelegen, zwarte kin. Echt een scary verhaal. Het klinkt echt als een nachtmerrieverhaal. Dit verhaal stinkt.
Het is idioot, het stinkt inderdaad en niet een beetje ook.
Met complottheorieƫn zeg ik niet dat het onzin is, er gebeurt zo idioot veel er is zoveel informatie dat het niet meer bij te houden is, en bijna niet te filteren wat klopt en wat niet.
 
Het is idioot, het stinkt inderdaad en niet een beetje ook.
Met complottheorieƫn zeg ik niet dat het onzin is, er gebeurt zo idioot veel er is zoveel informatie dat het niet meer bij te houden is, en bijna niet te filteren wat klopt en wat niet.
Ja dat is waar wat je zegt. De verhalen duikelen over elkaar heen. En wij moeten er maar chocola van zien te maken.
 
dotcom.radio aflevering 277 van 19-09-2021

Deze week in aflevering 277: Stemmen over de grondwet, dit had nooit gemogen ā€“ Opnieuw politiek hoogverraad ā€“ QR code op paspoort ā€“ Top Speech Gideon FvD ā€“ Waarom komen bedrijven over de hele wereld personeel tekort? ā€“ Ziekenhuis betrapt op vervalsen cijfers ā€“ en meer, ā€¦ veel meer.

 
Jullie hadden het over het nieuwe ziekenhuis wat Reiner Fuelmich wil opzetten. Ik bracht het al eens onder de aandacht. Dus....voor mensen die dit nog even willen nakijken/lezen:
 
Wij nuchtere Hollanders voelen toch alles met onze klompen aan?

Dat oud Hollandse spreekwoord verteld mij; ā€œDat had je toch kunnen wetenā€, maar met de klompen schijnt ook de nuchtere gave van logisch nadenken verhuist te zijn naar de donkere spelonken van de grijze massa ergens in het achterhoofd, dat stukje verborgen hersencapaciteit waarvan men zegt; ā€œIk ben niet op het achterhoofd gevallenā€. Ook al zoā€™n mooie metafoor voor iemand die ā€˜het wel weetā€™ maar niet gelijk het achterste van zijn tong laat zien.

 
Wij nuchtere Hollanders voelen toch alles met onze klompen aan?

Dat oud Hollandse spreekwoord verteld mij; ā€œDat had je toch kunnen wetenā€, maar met de klompen schijnt ook de nuchtere gave van logisch nadenken verhuist te zijn naar de donkere spelonken van de grijze massa ergens in het achterhoofd, dat stukje verborgen hersencapaciteit waarvan men zegt; ā€œIk ben niet op het achterhoofd gevallenā€. Ook al zoā€™n mooie metafoor voor iemand die ā€˜het wel weetā€™ maar niet gelijk het achterste van zijn tong laat zien.

Bijna niemand loopt nog op klompen. Of misschien zijn ze te ver versleten.
Dat zal de oorzaak zijn .... :p ;)
Tegenwoordig:
"wij nuchtere hollanders voelen dat op onze (woke) Nike's aan" (met druppel bloed in de zool)
Have a Bon Jour Muhsjeu!
 

Discriminatie in Nederland (en de rest van de wereld​

Een leerzame video over wat het kabinet nu aan het doen is in navolging van marionetten regeringen overal ter wereld bij de uitrol van de Nieuwe Wereld Orde. Veel over geschreven en gesproken de laatste 15 jaar. Het is -NU- aan het gebeuren.

Vervreemding Verdrukking en Vervolging, de drie belangrijke Vā€™s

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.313
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan