Dotcom Radio

Mijn speech in Frankrijk voor de protest bijeenkomst a.s. Zaterdag

Afgelopen zaterdag ben ik het podium opgeklommen in Autun (fr) en mijn speech uit het hoofd gedaan met vertaling van William een Amerikaanse Fransman zullen we maar zeggen. Het leek me beter goed voorbereid te zijn om niets te vergeten en in zo kort mogelijke bewoordingen mijn standpunt van deze week uit te dragen. Volgende week kunnen we weer een andere inslag kiezen afhankelijk van recente gebeurtenissen !

 
Beste Aegon, ik heb moeite met jullie ‘moderne’ wereld & ‘klantenservice’ !

Als je 69 bent, actief met je eigen blog, een wekelijkse podcast maakt, via de computer een wekelijks muziek radio programma aanlevert, en tientallen andere zaken met de computer doet, dan ben je beslist geen digibeet. Als ik dan al moeite heb met bedrijven als Aegon die klantenservice tot rioolputjes communicatie ‘verheven’ hebben. Hoe moet het dan de generatie vergaan die nog steeds een bloedhekel hebben aan de computer?

 
Kan ik maar beter empathie voor een jaartje in de ban doen voor mijn -eigen- bestwil?

Empathie is inlevingsvermogen, het vermogen om zich in te leven in de situatie en gevoelens van anderen. Ik kan maar beter dat gevoel zoveel mogelijk onderdrukken. Dit is waarom !

Verdomd knap Henk hoe je iedere keer weer een goed artikel uit je hoge hoed weet te toveren. Vette complimenten! ;)
 
Kan ik maar beter empathie voor een jaartje in de ban doen voor mijn -eigen- bestwil?

Empathie is inlevingsvermogen, het vermogen om zich in te leven in de situatie en gevoelens van anderen. Ik kan maar beter dat gevoel zoveel mogelijk onderdrukken. Dit is waarom !

Ik denk dat opbergen onverstandig is, maar dat je er spaarzaam mee om moet gaan. Zie het als een investering. Daar denk je ook bij na voor je het geld besteedt.
 
Ik denk dat opbergen onverstandig is, maar dat je er spaarzaam mee om moet gaan. Zie het als een investering. Daar denk je ook bij na voor je het geld besteedt.

natuurlijk maak ik uitzonderingen, maar die zullen spaarzaam zijn, de meesten krijgen het recht voor zijn raap

EN BEDENK VOOR HUN EIGEN BESTWIL
 
natuurlijk maak ik uitzonderingen, maar die zullen spaarzaam zijn, de meesten krijgen het recht voor zijn raap

EN BEDENK VOOR HUN EIGEN BESTWIL
Inderdaad pas bij hulpvraag op eigen initiatief kan je beginnen met inleven, tot die tijd nul begrip.
 
dotcom.radio aflevering 273 van 22-08-2021

Deze week in aflevering 273 – Totale chaos arbeidsmarkt Frankrijk – Amerika aan de vooravond van onthullingen? – Weer manipulatie – Kan ik nog empathie opbrengen? – Afleiding in Afghanistan – Stembiljetten VS imprint code – Ivermectine & het FDA – COVID biowapen – Vaccinatie doden met gemak de 1 miljoen gepasseerd en meer, veel meer, …

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.950
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan