Donaties

Rond de kerst nog een symbolische donatie ontvangen van 17,17 euro en een van 20,22 euro. Dank!

Mike
 
Dankzij een gulle gever is in 1 klap de nulgrens bereikt. Dank jullie allen, de actie Help Mike De Winter Door 2021 is geslaagd en nog voor de kerst! Doneren mag natuurlijk altijd, voel je vrij om je dankbaarheid en waardering voor dit gratis forum te blijven tonen!

Mike
Wat ontzettend fijn!! Wij blijven jou ook in 2022 ondersteunen
 
Ik zie net dat mijn autommatische donatie ten behoeve van het forum op niet-actief is gezet.
Vanaf morgen ontvang je weer een jaar lang een maandelijkse donatie.
 
Klopt, ik zag het ook. Soms hebben mensen goede redenen om hun abonnement stop te zetten en die hoef ik niet te weten en ik dring er bij hen ook verder niet op aan, het blijft vrijwillig. Dank voor de voortzetting van je abonnement!

Dan maak ik meteen maar van de gelegenheid gebruik om ieder van jullie te wijzen op de mogelijkheid om te doneren aan dit UNIEKE en GRATIS forum. Dit kan via de PayPal-knoppen op de homepage (een abonnement nemen hoeft niet, eenmalig doneren mag ook). Mocht PayPal niet jouw ding zijn, dan kan je me ook een mail sturen voor mijn IBAN: mikedonkers10(at)gmail(punt)com.

Alvast bedankt, iedereen!

Mike
 
Klopt, ik zag het ook. Soms hebben mensen goede redenen om hun abonnement stop te zetten en die hoef ik niet te weten en ik dring er bij hen ook verder niet op aan, het blijft vrijwillig. Dank voor de voortzetting van je abonnement!

Dan maak ik meteen maar van de gelegenheid gebruik om ieder van jullie te wijzen op de mogelijkheid om te doneren aan dit UNIEKE en GRATIS forum. Dit kan via de PayPal-knoppen op de homepage (een abonnement nemen hoeft niet, eenmalig doneren mag ook). Mocht PayPal niet jouw ding zijn, dan kan je me ook een mail sturen voor mijn IBAN: mikedonkers10(at)gmail(punt)com.

Alvast bedankt, iedereen!

Mike
Ik was me er niet bewust van dat de betaling was stopgezet.
 
Klopt, maar dat ging meteen goed. Ineens gaat het dan toch mis met PayPal na maanden lang wel goed te zijn gegaan. Maakt niet uit, want FFF heeft het al hersteld of gaat dit alsnog doen!

Mike
 
Ik wil diegenen die na mijn laatste oproep gedoneerd hebben bedanken, met name KaMaMa die mij ook nog speciaal bedankt heeft via PM. Er komen nu ook bedankjes voor Henk en mij voor Dotcom Radio.

Momenteel sta ik voor onverwacht hoge autokosten en kan dus wel wat financiele ondersteuning gebruiken, temeer omdat ik die auto nodig heb om lezingen te kunnen geven.

Dus als jullie nog wat kunnen missen graag! Gelieve geen gebruik te maken van PayPal, ik ga dat afbouwen nu GoFundMe zich zo fascistisch opstelt en PayPal reeds een geschiedenis van censuur heeft. Als je nog niet beschikt over mijn IBAN mail mij dan (mikedonkers10@gmail.com) of stuur me een PM. Alvast bedankt!

Mike
 
Heb alles met PP geannuleerd. En heb mijn bijdrage met Gofund terug gevraagd. Haha. Wat doe ik nu voor mijn maandelijkse bijdrage Mike?
Ah ya, ik herlees en zie dat je graag hebt dat we juist een overschrijving doen. right?
 
Laatst bewerkt:
Net PP de deur uitgedaan. Ik gebruikte het toch niet meer.
Heb ik een jaar geleden ook gedaan. Koste nogal wat moeite. Ik moest mijzelf legitimeren met een kopie van mijn paspoort of mijn paypal-tegoed zou automatisch naar een 'goed doel' overgeschreven worden,
27 eurocent paypal-tegoed naar een 'goed doel' overgeschreven.. 😁
 
Laatst bewerkt:
Ik vond net vrij eenvoudig. Gettr was lastiger maar is inmiddels vereenvoudigd en ook de deur uit.
Momenteel alleen accounts op Odysee, Fatsforum en Nu.nl qua socials.
 
Dank aan diegenen die hebben gedoneerd. Ik kan nog wel wat steun gebruiken, dus wie nog wat diepe zakken heeft...

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.806
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan