Donaties

Nu we het er toch over hebben, graag aandacht voor de volgende actie, Help Mike De Winter Door 2021. Vorige maand hebben jullie 2000 euro op weten te brengen. Vorig jaar rond deze tijd was dit zelfs het dubbele, 4000 euro. Dat geld ging niet naar mij maar naar de verhuurder van mijn woning, anders dreigde uithuiszetting. Alcoholisten maken een financiele puinhoop en ik was daar geen uitzondering op. Gelukkig sprongen jullie bij, waardoor het forum kon blijven voortbestaan. En kijk eens wat een productief jaar het is geworrden: ik ben hoogstpersoonlijk een IVM-revolutie gestart in heel NL.

Maar vorige maand deed ik opnieuw een beroep op jullie om mij te onderrsteunen met twee openstaande bedragen die ook nog herinnerden aan mijn drinkgedrag, afgerond 2000 euro sanen. Ook dit is door jullie opgebracht middels donaties, waarvoor dank. De decemberactie Help Mike De Winter Door 2021 is n.a.v. de opmerking van een forumlid dat het mooi zou zijn als bij de volgende ronde donaties er een buffer zou ontstaan in mijn budget. Het feit dat een onverwachte kostenpost van een kat met een abces in zijn poot insnijdt op het opgehaalde bedrag geeft aan dat er niet veel hoeft te gebeuren of ik ben alweer een deel kwijt van dat geld aan andete dringende zaken die op dat moment voorrang krijgen.

Ik wil graag een symbolisch streefbedrag in het kader van de decemberactie Help Mike De Winter Door stellen van 2021 euro. We doen dit op de bekende wijze: ik trek alle op dat moment ontvangen donaties af van het totaal, net zo lang tot de 2021 euro behaald is. Met een structureel loonbeslag van de Belastingdienst ben ik mijn 13e maand in december kwijt. Met jullie hulp kan ik deze alsnog terug krijgen. Dit is het moment om te laten weten dat je dit UNIEKE en GRATIS forum steunt. En nee, ik zet het nog steeds niet achter een betaalmuur voor exclusiieve leden, ondanks de recente toename van trollen. De kennis en informatie die hier nu al 10 jaar gedeeld wordt is te waardevol om door financiele motieven te laten vertroebelen. Iedereen die mij bezig heeft gezien tijdens mijn lezingen in het land weet dat geld niet mijn primaire drijfveer is.

Help Mike De Winter Door met 2021 euro. Je kunt gebruik maken van de PayPal-knoppen op de homepage of mij mailen voor mijn IBAN: mikedonkers10(at)gmail(punt)com. Ik hoop en reken op jullie steun om deze decemberactie wederom tot een groot succes te maken.

Mike
 
Vergeet ook niet te doneren aan de Taliban. Er is nu een actie van de regering "Help de Taliban de winter door".

 
Sinterklaas is het land uit en de kerstman is alweer onderweg. Laten we de eindstreep in de komende weken gaan halen. We zitten nu iets boven de helft, op 1155 euro.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.836
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan