Donaties

Het is 1 maart, tijd om de migelijkheid tot doneren weer onder de aandacht te brengen. Bedenk hoe verloren en verward je was geweest als dit forum er niet was om het alsmaar veranderende en snelopvolgende nieuws te duiden! Als je dat wat waard is, mail me dan voor mijn IBAN op mikedonkers10(at)gmail(punt)com. Liever geen donaties meer via PayPal. Ik reken op jullie steun en spreek alvast mijn dank uit voor de bijdrages die ik mag ontvangen.

Mike
 
Het is 1 maart, tijd om de migelijkheid tot doneren weer onder de aandacht te brengen. Bedenk hoe verloren en verward je was geweest als dit forum er niet was om het alsmaar veranderende en snelopvolgende nieuws te duiden! Als je dat wat waard is, mail me dan voor mijn IBAN op mikedonkers10(at)gmail(punt)com. Liever geen donaties meer via PayPal. Ik reken op jullie steun en spreek alvast mijn dank uit voor de bijdrages die ik mag ontvangen.

Mike
Wordt het geen tijd om donaties met bitcoin te gaan regelen 🤣🤣🤣🤣🤣
 
Wordt het geen tijd om donaties met bitcoin te gaan regelen 🤣🤣🤣🤣🤣
Geen gek idee overigens. Een kleine Umbrel server neer te zetten en via lightning donaties te gaan doen...

Maarja, ik zou ook graag weer zo'n acceptgiro in een gratis envelop versturen....
 
Geen gek idee overigens. Een kleine Umbrel server neer te zetten en via lightning donaties te gaan doen...

Maarja, ik zou ook graag weer zo'n acceptgiro in een gratis envelop versturen....
En iedere vrijdag je salaris in zo'n zakje 🤣🤣🤣
 
Ik wil.iedereen bedanken die tot nu toe heeft gedoneerd, maar in het bijzonder Leny en Arie Kikkert van Landhuis De Bult in Texel. Ik ken Leny al vele jaren, uit de tijd dat ik uitsluitend lezingen gaf over voeding en gezondheid. Telkens als ik lezingen gaf in Noord-Holland (georganiseerd door Co en Lia Keizer van voedingisgezondheid.nl) kwam Leny speciaal vanuit Texel om deze lezingen bij te wonen. De afgelopen twee jaar heeft het vakantie-eiland Texel het moeilijk gehad en dus ook Leny en Arie. Als je een weekendje of weekje Texel overweegt, omdat je zonder QR-code toch niet internationaal kunt reizen, waarom niet overnachten in De Bult? We moeten elkaar steunen, nietwaar? We gaan Landhuis De Bult ook toevoegen bij de Vrienden van dit forum.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Oh so sorry Mike. Ik was t weer even vergeten. Ik zal je ipv de maandelijkse 10 via Paypal een overschrijving doen voor heel dit jaar. Stuur me weer even je Iban door. Sorry zoveel emails, Telegrams, calls, etc en mijn leven (huis, tuin en marriage) dat ik soms vergeet wat eigenlijk het belangrijkste is. Me / I and what I want. Geven is mooi, teveel geven is ......
 
Nadat ik jullie in de afgelopen 2 jaar heb gevraagd om donaties om achterstallige spoken uit het verleden die ik zelf had gecreeerd te helpen wegwerken (waarvoor nogmaals hartelijk dank!) wil ik deze keer een beroep doen op jullie om mij te helpen met iets positiefs.

Nu het weer 'mag' ben ik druk doende om mij voor te bereiden op mijn terugkeer op het podium als muzikant. Ik heb een voorkeur voor oude gitaarversterkers, zowel buizen als transistor, en koop regelmatig oude amps op voor een appel en een ei. De trend vandaag de dag is klein en licht en het mag niet teveel lawaai maken, dus die lompe, zware herriebakken moeten de deur uit, vaak voor weinig. Interessant is ook om te vermelden dat als je regelmatig zaken doet op marktplaats je steeds vaker te maken krijgt met verkopen i.v.m. een 'nalatenschap'. Er is een stille genocide gaande, mensen!

Nu heb ik mijn oog laten vallen op twee oude Fender buizenversters die echt zeldzaam en uniek zijn. 1 daarvan heb ik voor een maand vast weten te leggen en voor de ander kan dit alleen maar bij vooruitbetaling. Afgerond komt de totaalsom voor beide amps neer op 1500 euro, een bedrag dat ik zonder hulp niet kan ophoesten op deze termijn. Ik.zou het heel fijn vinden als jullie me hier bij kunnen helpen, we kunnen dit weer doen op dezelfde manier als voorheen waarbij ik bij iedere donatie naar beneden tel naar nul en daarmee volledige transparantie geef. Zie het maar als een vervroegd verjaardagscadeau, aangezien ik op 10 mei a.s. jarig ben.

Dit bedrag moet toch voor het eind van de maand op te brengen zijn, lijkt mij zo. Wie weet zie je mij binnenkort eens in een hele andere rol, die van bluesgitarist en -zanger. Een nieuwe lente, een oud geluid, zullen we maar zeggen. Mail mij voor mijn IBAN: mikedonkers10(at)gmail(punt)com. Je kunt ook overwegen om een Kangen-apparaat aan te schaffen, vanaf de eerstvolgende sale krijg ik 4 x de commissie uitbetaald. Alvast bedankt voor jullie hulp!

Mike
 
Laatst bewerkt:
Interessant is ook om te vermelden dat als je regelmatig zaken doet op marktplaats je steeds vaker te maken krijgt met verkopen i.v.m. een 'nalatenschap'. Er is een stille genocide gaande, mensen!

Een zoekopdracht op Marktplaats met de term "nalatenschap" geeft 3500 hits. :oops: Waarom iemand dat woord in een advertentie zet weet ik niet, lijkt me niet relevant, maar het is wel bizar.
 
Kom op mensen, toen ik eerder om hogere bedragen vroeg waren deze binnen 2 weken behaald. Mensen reageren beter op negativiteit dan op positiviteit, lijkt het wel.

Toen ik eind 2020 aankondigde dat ik mogelijk het huis uit werd gezet i.v.m. achterstallige huur schoten jullie meteen te hulp. Immers, het voortbestaan van het forum kwam in gevaar. Nu vraag ik om iets positiefs wat mij helpt om op de been te blijven in turbulente tijden, nl. het beleven van mijn passie: muziek maken. Ook dit is van belang voor het voortbestaan van dit GRATIS forum.

Willen jullie dan toch een dramatisch tintje? Is het je niet opgevallen dat ik ineens opvallend actief ben op het forum? Vraag je je niet af hoe ik dit kan combineren met mijn werk als docent? Ik zit al vanaf begin februari thuis in de ziektewet. Ik heb vanmiddag met de bedrijfsarts een gesprek, maar ik denk dat de diagnose 'burnout' wordt en de conclusie getrokken moet worden dat ik iets anders moet gaan doen.

Let wel, mijn ziektemelding is geen tactische zet, het is echt zo. Ik zie huizenhoog op tegen mijn werk en heb veel rust nodig, ook overdag. Daarom is muziek voor mij nu een zeer noodzakelijke uitlaatklep en ik hoop dat jullie mij dit genoeg gunnen om mij te helpen met de aanschaf van deze twee vintage Fender versterkers.

Positiviteit is wat ons op de been houdt, dus als je mijn inspanningen waardeert help mij dan om een passie te kunnen beleven die ik gedurende 2 jaar heb moeten missen. Alvast bedankt voor jullie steun.

Mike
 
Ik had eerlijk gezegd de oproep gemist. Bij deze een donatie gedaan.

Heel veel sterkte gewenst, pas goed op jezelf en neem voldoende rust!
 
Jeetje Mike wat naar allemaal weer....
Helaas zit ik zelf momenteel erg krap bij kas maar ik ga toch een symbolisch bedrag overmaken. 3 keer mijn geluksgetal met ergens een komma.
Mijn ex was ook muzikant en altijd op zoek naar die buizenverstrekers van Fender dus ik weet een beetje hoeveel dit kan betekenen en hoeveel positieve energie iemand kan krijgen van muziek maken.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.552
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan