Donaties

En met deze donaties zit ik op (afgerond) 1301 euro. Dank, nog 1300 te gaan. Wie volgt?

Mike
 
We zitten nu op 1111 euro. Een mooi getal, maar nog mooier als we voor het eind van de maand op nul zitten. Wie helpt mij met mijn lenteplan?

Mike
 
828 euro is de srand nu. Kunnen we de score nog naar nul brengen voor de Pasen? Ik.hoop het. Anders nog voor het eind van de maand?

Mike
 
739 euro is de tussenstand nu. Het nulpunt halen voor de pasen is niet gelukt, dus we verschuiven de deadline naar ofwel het eind van de maand of in ieder geval voor mijn 55e verjaardag op 10 mei. Dat moet lukken, toch?

Laatste update van mijn werk: het is officieel, ik heb een burnout en ik verkeer momenteel in onderhandelingen over een transitievergoeding. M.a.w. ik ga iets anders doen, ik kan en wil daar niet langer meer werken.

Mike
 
739 euro is de tussenstand nu. Het nulpunt halen voor de pasen is niet gelukt, dus we verschuiven de deadline naar ofwel het eind van de maand of in ieder geval voor mijn 55e verjaardag op 10 mei. Dat moet lukken, toch?

Laatste update van mijn werk: het is officieel, ik heb een burnout en ik verkeer momenteel in onderhandelingen over een transitievergoeding. M.a.w. ik ga iets anders doen, ik kan en wil daar niet langer meer werken.

Mike
Sterkte man, burnout is kut en een zegen.
 
Sterkte en vertrouwen wens ik je. Ik hoop dat er na de nodige rust gauw een mooie kans voor energiegevend i.p.v. energienemend werk komt!
 
Ik weet niet wat je ambities zijn Mike maar uit eigen ervaring in de familie kwamen de oplossingen vanzelf voorbij.
Gedachten zijn krachten.
 
Dank voor het medeleven. Jullie hoeven je om mij geen zorgen te maken, ik kom wel op mijn pootjes terecht. Bovendien vertrouw ik op en geloof ik in mijn Hogere Macht.

De tussenstand is nu 692 euro. Wie helpt me nog voor het eind van de maand naar het nulpunt? Muziek maken is een gezonde uitlastklep! Het gaat om deze beauty:

qidzvrta2kyprxt7gvcj.jpg

Mike
 
672 euro nu. Het druppelt slechts mondjesmaat binnen. En dat terwijl er nu juist zoveel goed nieuws te melden is, we zitten op een kantelpunt in de geschiedenis en nu valt het eindelijk onze kant op! Ik kan mezelf geen betere manier indenken om het leven te vieren dan het maken van muziek live op een podium. 10 mei ben ik jarig en jullie kunnen mij geen beter kado geven dan de resterende 672 euro, zodat ik deze droomversterker kan kopen. Kunnen jullie mij ook eens in een hele andere hoedanigheid ergens in het land bezig horen en zien! Email mij voor mijn IBAN: mikedonkers10(at)gmail(punt)com. Of stuur mij een PM via dit forum. Ik reken op jullie steun, dit wordt een mooie verjaardag. 2022 will be glorious!

Mike
 
  • Leuk
Waarderingen: gse
Dankzij een strategische gift zit ik nu op 599 euro, waarvoor dank..Gaan we de nulgrens halen nog voor het eind van deze maand?

Mike
 
Sorry, ik heb niks meer over na mijn maandelijkse donaties aan De Postcode Loterij, Rode Kruis, Artsen zonder Grenzen en andere goede doelen.
 
582 nu. Nog 4 dagen te gaan tot het eind van de maand, nog 2 weken tot mijn verjaardag. Help Mike met zijn lenteplan!

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.769
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan