Donaties

540 nu. Met nog iets meer dan 500 euro te gaan blijf ik goede hoop houden dat het nulpunt voor 1 februari nog gehaald kan worden!

Mike
 
520 is de tussenstand. Nog iets meer dan 500 euro te gaan voor 1 februari. Dat moet toch lukken?!

Mike
 
465 euro. Ik roep dit uit tot de officiele eindstand van de decemberactie. Deze is met een maand verlengd, dus het is mooi geweest. Tenzij iemand nog het verschil wil bijpassen is dit het behaalde resultaat. Ik wil.iedereen bedanken voor jullie bijdrages, het is ook niet makkelijk allemaal met de stijgende kosten van energie en levensonderhoud.

Mike
 
Na de eindejaarsactie, doorgetrokken naar januari, heb ik in februari en maart niet meer om donaties gevraagd. Nu is echter het moment daar. Mijn vaste contract is per 1 april beeimdigd en ik kom nu in een uitkeringssituatie (WW) terecht, waardoor mijn inkomen daalt. Tegelijkertijd zijn de hosting-kosten voor dit forum.gestegen. Ik vraag dan ook om ondersteuning van jullie voor dit unieke en gratis forum, dat nog steeds lichtjaren op de muziek vooruitloopt. Als je dat iets waard is, geef dan eenmalig of vast via de PayPal-knoppen, of mail mij voor mijn IBAN: mikedonkers10(at)gmail(punt)com. Je kunt ook.overwegen om een Kangen-apparaat aan te schaffen. Alvast dank voor jullie bijdrages!

Mike
 
Ik.ben zo actief met posten dat mijn oproep 👆 van vandaag alweer naar de 2e pagina was verdwenen. Zo, nu is-ie weer zichtbaar.

Mike
 
Ik ben zo productief met posten dat mijn nieuwe oproep ☝️ voor donaties binnen no-time enkele pagina's verderop verdwijnt. Daarom breng ik hem.hier weer onder de aandacht.

Mike
 
En door de grote output van nieuws staat dit draadje alweer op de 3e pagina..Dank aan de mensen die gedoneerd hebben. Wie volgt?

Mike
 
Deze keer uitsluitend dankzegging vanuit mijn kant. Vanochtend bedankte ik al Angelface, maar er zijn andere vaste forumleden die dagelijks bijdragen aan dit forum: Medusa, Warrior of Light, Godsgeschenk, Henkie, KefirKev en wellicht nog anderen die ik vergeet (ik doe dit uit mijn hoofd). Bedankt ieder van jullie, jullie helpen dit forum mogelijk te maken met jullie inspanningen!

Mike
 
Laatst bewerkt:
Deze keer heb ik een speciale gelegenheid die ik meeneem in mijn maandelijkse verzoek om donaties: mijn verjaardag op 10 mei a.s. Ik word 56 dit jaar en als je me wat extra's wil toestoppen kun je gebruik maken van de PayPal-knoppen op de homepage van dit forum of je kunt mij mailen voor mijn IBAN: mikedonkers10(at)gmail(punt)com. Je bijdrage is daarmee een blijk van waardering niet alleen voor dit GRATIS forum maar ook voor de oprichter ervan. Alvast bedankt!

Mike
 
Deze keer uitsluitend dankzegging vanuit mijn kant. Vanochtend bedankte ik al Angelface, maar er zijn andere vaste forumleden die dagelijks bijdragen aan dit forum: Medusa, Warrior of Light, Godsgeschenk, Henkie, KefirKev en wellicht nog anderen die ik vergeet (ik doe dit uit mijn hoofd). Bedankt ieder van jullie, jullie helpen dit forum mogelijk te maken met jullie inspanningen!

Mike
Jij ook bedankt voor het faciliteren van dit forum.
 
Via PayPal heb ik een donatie mogen ontvangen. Dank daarvoor! Over 2 dagen word ik 56. Wie wil mij nog meer belonen voor nu bijna 12 jaar forum, bijna 15 jaar lezingen en bijna 11 jaar internetradio met Henk?

Mike
 
Via PayPal heb ik een donatie mogen ontvangen. Dank daarvoor! Over 2 dagen word ik 56. Wie wil mij nog meer belonen voor nu bijna 12 jaar forum, bijna 15 jaar lezingen en bijna 11 jaar internetradio met Henk?

Mike
Ik heb u een mail gestuurd, maar nog geen respons gehad.
Via paypal lukt mij niet te doneren dus graag een bank nr. of ideal
 
Geen mail.gezien, ik stuur je mijn IBAN via een PM op dit forum. In de tussentijd heb ik al.een aantal.kadootjes mogen ontvangen, waaronder een zeer originele donatie van 56 euro. Dank allen!

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.476
Berichten
503.902
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan