dirtsa

G

Guest

Guest
Weet iemand van het forum hoe het met dirtsa gaat? ben wel heel erg benieuwd hoe met haar is.Moet toch wel veel aan haar denken.

grt lola

 
Volgens het forum heeft ze 4 uur geleden nog ergens op gereageerd.

Waar doel je precies op?

Ik heb weleens gedacht een item te openen met de vraag: Hoe gaat het nu met .....................?

Zo mis ik bijvoorbeeld Rapunzel al een tijdje, daar ben ik bezorgd over. Weet iemand iets?

 
nou ik doel eigenlijk gewoon op hoe het nu met haar gaat,zou graag willen weten of beterder of slechter met haar ging. En ja idd Rapunzel dat zeker een tijd geleden.En ik dacht dat dirtsa vandaag nog niet had gereageerd ergens op.

grl lola

 
Wat een onzin topic is dit, zeg...

Als iemand 4 uur niet op het forum actief is, gelijk paniek??

Dit gaat helemaal nergens over!

 
Dirtsa,

Je hebt gisteren een gesprek gehad met je huisarts, ben je wat 'wijzer' geworden?

Als je er niet over wilt forummen ook goed hoor, alle begrip.

maar we zijn wel een beetje nieuwsgierig hoe het met je gaat.

Lia

 
Nou, van mij mag Mike deze onzin gauw wissen, om het forum op te schonen.

Laten we het hier volwassen houden.

Dit soort flauwekul voegt helemaal niets toe aan het forum.

Okee, als iemand onverwacht 4 weken niet meer reageert hier...

Maar wat is nou 4 uurtjes?

 
@Angela,

Ten eerste wist ik niet dat Dirtsa naar de huisarts was. Dat lees ik net hierboven in het schrijven van Poekie. Ten tweede geloof ik best dat Lola het met de beste bedoelingen gepost heeft. Ten derde ben ik toch echt van mening dat dit niet op het forum thuis hoort.

Daar zijn andere media denkelijk meer geschikt voor.

 
en daar ben ik helemaal mee eens angela.

maarja ieder mag vinden wat ie vindt, dus eigenlijk ook ufo.

grt lola

 
Tsja, dan is het laatste woord aan Mike...

Als hij er vrede mee heeft, heb ik dat ook.

Maar waar ligt dan de grens? Als die er is...

Volgende week moet er iemand naar de tandarts, en de week daarop moet er iemand naar de chirurg, en weer een week later moet er iemand naar de fysiotherapeut...

Gaan we dan nu allemaal topics krijgen, hoe gaat het met die en die...??

Lijkt mij niet waar dit forum voor bedoeld is.

Maar dat is inderdaad slechts mijn mening...

 
Ik ben ook wel benieuwd naar Dirtsa en Rapunzel zeker ook omdat ze laatst ook zo met haar gezondheid kampte (en anders ook).

 
Ufo,

Ik denk dat je niet helemaal op de hoogte bent van de situatie van Dirtsa.

En vind je reactie sterk overdreven.

We zijn met z'n allen bezorgd om Dirtsa haar gezondheid.

Ga je hier maar even inlezen.

Lia

 
@Poekie,

Ik was inderdaad niet op de hoogte van de situatie van Dirtsa.

Bedankt voor je link.

Aangezien ik onwetend was over de situatie vind ik mijn reactie totaal niet overdreven.

Maar natuurlijk waardeer ik net als jullie de bijdragen van Dirtsa aan dit forum en hoop ik dat haar gezondheid zich zeer zal verbeteren!!

@Dirtsa, ik wens je met heel mijn hart veel sterkte toe in deze moeilijke periode!!

 
Het gaat niet goed met mij, de dokter is er gisteren geweest, en het is niet gemakkelijk om daar over te praten, Het ging niet over behandelingen maar over wilsbeschikking, en thuiszorg. En ik heb dus echt moeilijke gesprekken moeten voeren.

Maar ik snap ook wel de reactie hoor van Ufo, ik heb ook liever inhoudelijke discussies en ervaringen en tips.

Ik heb mij ook wel eens geergerd op het ms forum waar haast ieder topic volloopt met bloemtjes, lieve wensen etc. En toch heeft het mij ook wel goed gedaan hoor.

 
@Dirtsa,

Aangezien je aangeeft, dat het het niet gemakkelijk voor je is, om er over te praten, veel respect voor je kracht en wil, om hier toch even wat van je te laten horen!

 
ook daar ben ik het met ufo eens,ik hoop echt dat het gauw weer wat positiever voor jou mag worden.

grt lola

 
@Dirtsa,

Ik kweek in dit topic kennelijk toch al geen vrienden, dus dan kan dit er ook nog wel bij:

Wil voorop stellen dat ik hier op het forum niet zo actief ben als jij, en ken je voorgeschiedenis niet zo goed.

Maar ik wil je toch motiveren om zelf na te denken en te luisteren naar je eigen lichaam.

Ik had een tante. Streng gelovig.

Bidden voor het eten; bidden na het eten.

Ze verloor haar man.

Bidden voor het eten; bidden na het eten.

Ze verloor haar gezichtsvermogen, werd volledig blind.

Bidden voor het eten; bidden na het eten.

Ze kreeg haar gezichtsvermogen niet meer terug en ging dood.

Ondanks al haar vertrouwen in haar geloof, en alles wat ze deed om mensen te helpen, kwam voornamelijk ellende op haar pad en werd ze niet beter.

Ik wil hiermee niet zeggen dat bidden verkeerd is, of dat geloven in iets of iemand verkeerd is.

Maar ik denk dat er ook niets verkeerd mee is om te luisteren naar je eigen lichaam, of met je eigen verstand beredeneren of je wel goed bezig bent.

Ik geloof er ook heilig in, dat wat Mike hier verteld, waar is.

Maar als het voor jou niet werkt...

Ieder mens is uniek. De mening van Mike is goed onderbouwd, maar er zijn ook andere goed onderbouwde meningen. Er van uit gaande en dus niet wetende, dat je al langere tijd, de WAPF principes aanhoudt, en dat het je kennelijk niet beter doet voelen, denk dan eens na over andere mogelijkheden.

Probeer desnoods eens een maand volledig veganistisch te leven. Heb daar zelf geen ervaring mee, maar wie weet knap je er toch van op, ondanks alle nadelen die er aan verbonden zijn, en waar Mike ons ook telkens voor waarschuwd.

Er is maar een Dirtsa hier, en dat ben jij!!

Doe eens gek, en gooi het eens een tijdje over een ander boeg.

Zie het eens als een fictief verkeersongeluk.

Jij kwam van rechts, had voorrang en nam voorrang.

Lig je dan vervolgens in het ziekenhuis te juichen met je gebroken been: Ik had toch voorrang, ik had gelijk....

Welnee, je ligt daar te balen als een stekker, gelijk of niet, voorrang of niet.

Kortom, het is prachtig om ergens in te geloven, of in iets of iemand te geloven, maar als dat je niet brengt naar wat wat je er van verwacht is het misschien helemaal niet verkeerd, om ook eens een andere weg naar Rome te bewandelen.

Wens je echt heel veel sterkte!!!

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.781
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan