Dikke teek op hoofd van mijn dochter.

hoi Debsy, ik heb het gelezen wat Ryke Geerd Hamer schrijft over de ziekte van lyme. Ik merk dat het schuurt in mij als ik lees wat Hamer schrijft over de ziekte van lyme. En dan moet je weten dat ik hem hoog heb zitten als het gaat over wat hij schrijft over kanker en de rol van de psyche erbij. Heel lastig als iemand op 1 gebied dingen zegt die zo ontzettend resoneren: dan denk ik graag: wat een licht, die ziet alles vast heel goed. Maar zo werkt het dus gewoon niet jammer genoeg. Dit weet ik allang, maar toch werkt het zo bij me. De ziekte van lyme is bij mij door een arts en op basis van regulier laboratoriumonderzoek geconstateerd zonder dat ik me ooit bewust was van een tekenbeet, geen erythema migrans, of van wat de ziekte van lyme was. In die tijd dat ik naar de dokter ging, had ik veel stress, dus minimaal bijnieruitputting. Dus wat nou wat veroorzaakt is heel lastig. Dat hele lymegebeuren is wel heel overzichtelijk als je aanneemt dat het klopt wat een behandelaar me zei: namelijk, dat 95 procent van de mensen de borreliabacterie in zich draagt volgens zijn microscopisch onderzoek. Dus er zijn veel meer factoren dan alleen de aanwezigheid van een bacterie in een lijf of iemand last van die bacterie krijgt. De psyche dicht ik een grote kracht toe, net als Hamer, maar ik denk wel dat hij anders zou redeneren als hij zich meer verdiept had in de ziekte van lyme.
 
hoi Jhanne, nav jouw verhaal:
-antibiotica en ook doxycycline maar ook de ceftriaxon van de infusen: dat soort antibiotica's kan de lymebacterie hoogstens een tijdje onderdrukken, maar niet voor lang: de lymebacterie heeft zeer veel verstoptechnieken waartegen antibiotica niet of nauwelijks bestand is: antibiotica werkt op de lymebacterie uit als het schieten met een kanon op een mug;
Dus doet zich de vraag voor bij mij in elk geval in hoeverre je nu niet nog steeds of weer last hebt van dezelfde bacterie in je lijf;
-de gewrichtsproblemen van de collega van je ex die afgedaan worden als "restklachten": als men regulier geen interesse heeft in of kunde heeft om die klachten )te) verhelpen wil dat niet zeggen dat die klachten niet verholpen kunnen worden. Ik heb ook veel gewrichtsklachten gehad en die zijn ook allemaal weg inmiddels.
 
Eng hoor allemaal.
Heb als kind een teekgehad, die 2 dagen later verwijderd werd met pincet.
Altijd wel bang geweest voor Lyme, maar ik denk niet dat de teek besmet was =)
 
hoi Devotion, zo´n prik maakt mensen ziek. Als je niet gelijk geen klachten krijgt van die prik, betekent het alleen dat je immuunsysteem nog slechter is dan mensen die er niet gelijk helemaal gek van worden. Er is geeneen prik die beschermt tegen een infectie, alleen al niet omdat bacterien en virussen continue muteren. Belangrijker is dat in dergelijke shots zeer veel andere ziekmakende stoffen zitten. Het lyme-vaccin lymerix heeft zeer veel mensen ziek gemaakt. In hoeverre ben je niet opnieuw weer een proefkonijn als je deze prik laat zetten? Het is de angst die bij mensen opgewekt wordt, waardoor ze zich met die prik inlaten. Heel erg! Deze persoon https://thepowerofozone.wordpress.com/about/ bijv. heeft een lange weg achter de rug nadat ze ziek werd na een vaccin ¨tegen¨ lyme. Weet verder dat een tekenbeet meer kans op een andere infectie oplevert dan die van de lymebacterie zelf.
 
Hoi Pike, mijn dochter had een teek op dr hoofd toen ze 3 was.
Ik heb de assistent van de huisarts de teek laten verwijderen.
Verder zei ze niks, ik had wel eens gelezen over lyme dus maakte me wel zorgen. Ben toen naar mijn natuurarts geweest en die heeft haar op basis van fytotherapie celzouten en tincturen gegeven voor het lymfatisch systeem . (soort antibiotica vd fytotherapie). Hij zei ook dat ik me er niet te druk over moeste maken. Hij vertelde een verhaal dat in Australie mensen heel veel worden gebeten door teken en daar niemand ziek wer ervan. (zoiets vertelde hij weet het niet meer precies).

Anyways heb me wel altijd een beetje zorgen gemaakt, sterker nog ik maakte me altijd zorgen om haar omdat ze heel wild en onbezonnen was. Met 3 jaar had ik al 4x op de eerste hulp met haar gezeten. Ze deed alles in haar mond, kende geen angst, klimde op de hoogste dingen, liep op de bruutste honden af. Op een gegeven moment durfde ik niet eens meer een dagje weg te gaan bang dat er op dat moment iets met haar zou gebeuren.

Dat past binnen de GMN omdat moeder en kind energetisch heel sterk verbonden zijn.

Anyways....met 4 jaar was ze heel moeiig. School was te veel, ze speelde amper thuis kon uren bankhangen. Dit was niet mijn kind. Iemand vertelde mij over bioresonantie en heb haar daar laten meten. Ze meette de borrelia, en ook een verstoring aan de zijkant van dr nek. (ze was aan die kant gebeten achter haar oor). En een half jaar daarvoor was ze heel ziek (koorts/overgeven en had ze dar een flinke bult..lymfe??)
Maar goed na 3 behandelingen was haar energie al 10 x beter.
Na een half jaar zijn we gestopt met behandelingen.
Na de zomervakantie (vorig jaar was dat)had ze 2 weken lang koorts, keelpijn, nachtzweten, overgeven.
Toen ging ik me weer mega zorgen maken , mar ze werd beter en ze ging nar een nieuwe school (vrije school) waar ze veel gelukkiger was dan dr oude school.

Het ging goed met haar.
Vanaf het nieuwe jaar wilde ik toch nog laten testen en ben naar een bioresonantietherapeut gegaan die werkt met kleurentherapie. Die heeft boeken en je ziet precies alle stadia van de bacterieen en nevenbacterieen(coinfecties?)aan de hand van jkleuren en biotensor...ze zagen dat de andere behandelingen hadden geholpen maar dat hij nog niet weg was. Nu zijn we weer even geminderd ivm verzekeringsgeld wat op is.
Maar je ziet iedere keer dat ze iets van 30 kleurtjes vooruit gaat. Aan haarzelf merk je eigenlijk niks meer qua verschijnselen. Ze is inmiddels 6.5.



 
hoi Debsy, ik heb het gelezen wat Ryke Geerd Hamer schrijft over de ziekte van lyme. Ik merk dat het schuurt in mij als ik lees wat Hamer schrijft over de ziekte van lyme. En dan moet je weten dat ik hem hoog heb zitten als het gaat over wat hij schrijft over kanker en de rol van de psyche erbij.



Ik heb dus precies hetzelfde :)
Ik heb destijds met Olof Smit gemailt en die vroeg of er aanwezige stress was toen ze werd geinfecteerd. Dus wellicht heeft dat er mee te maken.
 
hoi Debsy, geen idee wat Olof Smit bedoelt met stress: kinderen krijgen bijv. ook stress van toxinen die ze zelf aanmaken door allergieen alleen al.
Dat kan ook de reden zijn geweest dat je dochter heftig kon reageren op een tekenbeet: omdat ze al veel met toxinen te maken had en dat die tekenbeet erbij een grote klap was voor haar (elke infectie levert ook weer toxinen op)?
Zie deze post https://www.fatsforum.nl/topic/adhdadd/page/3/#post-138810 over dat hyperactiviteit (je had het over het eerdere wilde gedrag van je dochter) gek genoeg in feite een uiting is van vermoeidheid bij kinderen.
Later wordt je kind ook juist rustiger eerder dan wild als ik het goed begrepen heb.
Ik heb ook lang profijt gehad van de kleurentherapie en resonantietherapie: kinderen reageren er helemaal goed op: ook op homeopathie en acupunctuur e.d., maar je moet ook weten op tijd weg te gaan als het niet meer zo goed helpt, want inderdaad: je loopt er op leeg financieel.
 
Heb teek proberen te verwijderen maar kop kreeg ik niet er uit, nu h2o2 druppelen?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.187
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan