• Beste forumleden, we maken nu gebruik van nieuw forum software. Je oude wachtwoord werkt hier niet meer. Klik op aanmelden en dan op de link "wachtwoord vergeten". Je kunt dan je wachtwoord opnieuw instellen.

De nieuwe media

Godsgeschenk

Well-known member
Marijn z'n nieuwe film 'Pandamned' staat online.
Indien gewenst zelf even ondertiteling inschakelen (CC-dutch):
Marijn heeft weer een geweldige film gemaakt. Fantastisch.

Dorothé

Medusa

Well-known member

Wat is de illusie nu? Shohreh Feshtali en Brecht Arnaert (deel 1)​

Medusa

Well-known member

Voorbij totalitarisme en rationalisme (Deel 2)​

Wida

Well-known member

De enige uitweg is naar binnen gaan. Shohreh Feshtali en Brecht Arnaert (deel 2)​

In dit vervolggesprek gaat Brecht Arnaert dieper in op de vraag hoe we uit deze culturele en economische crisis komen, en zijn antwoord is dat we ons moeten terugtrekken uit de buitenwereld, richting onze eigen binnenwereld, en eerst daar de crisis gaan oplossen, waarna de oplossing van de externe, culturele crisis, moet volgen. Pas als we onze eigen schaduw omarmen, en ook de angst die daarmee gepaard gaat, kunnen we ook de samenleving helen. Hij koppelt dit aan een paradoxale visie op het goddelijke, en brengt een nieuw verhaal over onze rol als mens in dit aardse bestaan.

Medusa

Well-known member
Column van Janneman maar even hier. Past ook in andere topics.

Tot zover mijn voorspellingen die hun houdbaarheidsdatum zijn gepasseerd.

Een gestoord stuk als dit, zou echter niet compleet zijn als ik het niet zou durven een volgende, krankzinnige profetie te doen.

Zwart op wit, zodat jullie me er straks smakelijk om kunnen uitlachen.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.348
Leden
8.419
Nieuwste lid
JanSR
Word vaste donateur van dit forum
Bovenaan