Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb uit nieuwsgierigheid dit gesprek geluisterd, benieuwd naar wat Doutzen te vertellen had. Ze zei voor zo'n beetje alle podcasts uitgenodigd te zijn, maar had eerst tijd nodig om uit de boosheid te komen. Dit was haar eerste podcast. Maar ik vond 't behoorlijk saai en stroperig, er zat geen enkele lijn in het gesprek. (Even een inkoppertje: Het zijn vrouwen!) Ik had moeite om het gesprek uit te luisteren, maar ik was nieuwsgierig of er toch nog iets interessants kwam. Het is natuurlijk goed dat ze zich uitspreekt en dat ze haar rug recht houdt (niet meer werken met foute bedrijven etc, niet meedoen aan QR), maar ze is verder nogal naïef. Het helt richting de Christina von Dreien-hoek. Jammer.Luister hier naar mijn gesprek met Doutzen Kroes. Een opname van twee uur, waarvan letterlijk elke minuut is geüpload als nieuwe aflevering van Radio Isa. Het is de eerste keer dat Doutzen haar verhaal doet. Zij vertelt, en ik luister. Ze is ontzettend openhartig. We praten over de reden dat ze begin van “Corona” is gestopt met modellenwerk, wat haar ertoe bewoog zich uit te spreken, en hoe het voor haar is geweest dat zij werd geridiculiseerd door de media. Maar ze vertelt ook over haar proces. En hoe zij de dingen ziet, hoe ze deze tijd ervaart, hoe ze nu leeft.
#2 - Luisteren naar Doutzen - Isa Kriens
Luister hier naar mijn gesprek met Doutzen Kroes. Een opname van twee uur, waarvan letterlijk elke minuut is geüpload als nieuwe aflevering van Radio Isa. Het is de eerste keer dat Doutzen haar verhaal doet. Zij vertelt, en ik luister. Ze is ontzettend openhartig. We praten over de reden dat ze...isakriens.nl
Misschien moet je Doutzen wat credit geven wat haar manier van expressie betreft.Ik heb uit nieuwsgierigheid dit gesprek geluisterd, benieuwd naar wat Doutzen te vertellen had. Ze zei voor zo'n beetje alle podcasts uitgenodigd te zijn, maar had eerst tijd nodig om uit de boosheid te komen. Dit was haar eerste podcast. Maar ik vond 't behoorlijk saai en stroperig, er zat geen enkele lijn in het gesprek. (Even een inkoppertje: Het zijn vrouwen!) Ik had moeite om het gesprek uit te luisteren, maar ik was nieuwsgierig of er toch nog iets interessants kwam. Het is natuurlijk goed dat ze zich uitspreekt en dat ze haar rug recht houdt (niet meer werken met foute bedrijven etc, niet meedoen aan QR), maar ze is verder nogal naïef. Het helt richting de Christina von Dreien-hoek. Jammer.
Vorig jaar heb ik Doutzen toevallig ontmoet en we hebben toch wel een uur kunnen praten over de toestand in de wereld. Waardevol. Ik vond haar een mooi mens, en dan heb ik het over de binnenkant! (Ik herkende haar eerst dus niet eens, even later bleek dat zij dé Doutzen was!) Ze heeft ook een goede jeugd gehad, een stevige basis. Daarom heeft ze nooit een reden gehad om op dubieuze aanbiedingen in te gaan om aan de top te komen. (Dit zegt ze ook in de podcast.) Ze is op zichzelf blijven vertrouwen. Heel mooi. Het was net alsof zij licht gaf. Ik was er nog een week blij van. Ik denk dat ze veel meer in haar mars heeft dan dit wat ze heeft verteld bij Radio Isa. Ik heb Doutzen toen nog de tip gegeven om X22 Report te kijken en ik heb ook dit forum nog genoemd. Maar heeft vooralsnog niet mogen baten...
Deze week in de podcast Fotograaf Ad Nuis & Journalist Jeroen Arents. Vanuit het ziekenhuis praat ik met de herstellende Ad Nuis. Na in een intensieve 'covid coma vertelt Ad hoe hij de laatste maanden heeft beleefd. Journalist Jeroen Arents praat ons bij over de protesterende truckers in Canada en Convoy NL in Nederland.
@Godsgeschenk, in deze aflevering vertelt Ad Nuis over zijn ervaringen met 'çovid coma'. Lijkt volgens mij wel wat op jouw ervaring...