De logica achter anthelmintica

Klopt, de strekking is hetzelfde!
Voor mij helpt om het iets kernachtiger te horen. Maar je zat absoluut, toen al*, goed.

Ff vraagje nog over je artikel:
Een virus is nucleinezuur (DNA of RNA), gewikkeld in een eiwitlaag, dat kristalliseert.
Mitochondrien bevatten DNA met een dubbele eiwitlaag en zijn daardoor moeilijker oplosbaar. Het zijn deze overblijfselen die een 'virus' worden genoemd.

Weet je iets meer over die eiwitlaag, hoe dit evt. ontstaat of wat de kenmerken hiervan zijn? Heeft dit een raakvlak met die 'spikes'?

Verder vind ik het nog interessant om deze gedachte te delen, wie weet kan iemand hier weer verder op borduren: klopt mijn gedachte dat mitochondriën per definitie géén menselijk genetisch materiaal bevatten aangezien het bacteriën zijn? Dus een virus is in die zin wél lichaamsvreemd DNA?

*ook al heb je geen ego meer om te strelen ; )
 
Oké... een virus bestaat niet?
Waar is het dan op gebaseerd?
Fragmentjes, reststukjes van stervende cellen!!

Dat vertelt deze dr. tussen 3:10 en 4:55 (rest van de video is ook de moeite waard hoor als je een kleine 10 min hebt en dit boeiend vindt)
Het virus heet angst en zit tussen de oren.
 
Het virus heet angst en zit tussen de oren.
Was het niet de legendarisch Jacob Cats die schreef:

Een mensch lijdt het meest,
Voor het lijden dat hij vreescht,
(en dat nooit op komt dagen)

Robert Long had daar ook een mooi liedje over: allemaal angst

Ge-edit wegens niet oplettend op lange en korte ei/ij :)
 
Laatst bewerkt:
Het virus heet angst en zit tussen de oren.
Ik ben het niet met je eens en zal het proberen uit te leggen:

Angst vindt een uitstekende voedingsbodem bij mensen met stress en een instabiele gedachtengang (waan van de dag/vatbaar voor sensatiemedia).
Helderheid ontstaat in je hoofd door een opgeruimd, uitgerust lichaam.

Weston Price leert ons dat een vrolijk, liefdevol, moedig mens leeft in een gezond lichaam.
Het voorbeeld met die Amerikaanse gevangenen vind ik altijd wel sprekend. Fysieke degeneratie leidt tot mentale degeneratie (resulterend in crimineel gedrag).

Wat mij betreft is het een (hardnekkige) mythe dat angst tussen de oren zit.

Je kunt het misschien vergelijken met een talent voor een sport, ik noem bijvoorbeeld schaatsen, een sport waar je relatief ver kunt komen als je niet per se veel talent hebt. Sommigen kunnen van kinds af aan goed schaatsen, dat zijn talenten. Anderen hebben uiteraard aanleg, maar moeten inventief trainen om tot de top te behoren. Mark Tuitert is hierin een goed voorbeeld. Hij was niet altijd de beste, maar wist uiteindelijk in 2010 olympisch goud te winnen op de 1.500 meter. Dus toch de beste!

Zo is het ook met moed (om angst te bestrijden). Sommige mensen hebben moed vanuit hun karakter. Anderen moeten trainen. Dan kun je maar beter uitstekend in vorm zijn. Als je mag kiezen tussen geestelijke training of lichamelijk is lichamelijke inspanning altijd het beste startpunt. Hopelijk is mijn analogie voldoende duidelijk. Naast beweging is er ook natuurlijk goede voeding. En anthelmintica om e.e.a. op te ruimen...

Niet te vergeten, naast het puur fysieke aspect is er nog het traumawerk. Een getraumatiseerd persoon* gaat "aan" op bepaald triggers. Dit kan ervaren worden als angst. Deze (vaak vervelende) ervaringen zitten niet tussen de oren maar in het gehele lijf. Zelf heb ik hieraan gewerkt door middel van EFT en psychedelische middelen, uiteraard gepaard met de nodige zelfreflectie. Hierdoor heb ik ervaren dat angst en trauma in het lichaam (en de ziel) zit. Slechts een relatief kleine component zit tussen de oren.

* iedereen, tenzij je er actief aan gewerkt hebt
 
Laatst bewerkt:
Ik heb denk ik een mooie aanvulling op bovenstaande post van Julian, maar dan in relatie tot Ivermectine als medicijn tegen angst!

Op de Forum Dag zei ik nog dat ik geen biochemicus ben en dus niet beschik over zeer gedetailleerde kennis over biochemische systemen in het menselijk lichaam. Ook zei ik dat ik wist dat het iets met GABA te maken heeft, een neurotransmitter, maar niet veel meer dan dat. Vanochtend had ik het hier met mijn vriendin over en omdat zij doorvroeg ben ik toch eens gaan spitten. Ik begon met het opzoeken van 'GABA' hier op mijn eigen forum. Ik vond bijdrages van forumleden die reguliere bronnen als Wikipedia aanhaalden die waarschuwden voor 'neurotoxiciteit' en 'hersenschade' a.g.v. de 'potentierende' werking van Ivermectine op GABA. En je weet dat als ze contraindicaties geven voor potentieel levensreddende, revolutionaire medicijnen je altijd het tegenovergestelde moet denken!

Dus wat doet GABA nu precies? Ik ben het volgende tegengekomen:

GABA is considered an inhibitory neurotransmitter because it blocks, or inhibits, certain brain signals and decreases activity in your nervous system. When GABA attaches to a protein in your brain known as a GABA receptor, it produces a calming effect. This can help with feelings of anxiety, stress, and fear.


Zoals ik het begrijp remt GABA specifieke neurale activiteiten, die te maken hebben met nervositeit en angst. Een aantal van ons, waaronder ikzelf, ervaart meer innerlijke kalmte, stabiliteit en rust door het gebruik van Ivermectine, dat dus de werking van GABA verhoogt. Hoe goed is het om in deze 'bange dagen' een medicijn te hebben dat niet alleen spike-eiwitten helpt opruimen maar ook je zenuwstelsel kalmeert, waardoor je emotioneel meer in balans bent?

Ik vond op dit forum ook een uitstekende bijdrage van Fries Foar Freihiid waarin hij had uitgezocht dat Ivermectine de binding tegengaat tussen s-eiwitten en de nanolipidelagen waarmee onze vijand deze eiwitten omwikkelt. Het lichaam is dan in staat om de s-eiwitten verder zelf af te voeren. Fantastisch spul, die Ivermectine!

Mike
 
Laatst bewerkt:
Ik drink niet of nauwelijks, nu en dan een of twee glaasjes wijn. Sinds ik ivermectine slik, doet de alcohol niets, er stijgt niets naar mijn hoofd. Een bekende van mij rookt af en toe een joint, hij heeft hetzelfde effect, het effect van de joint is heel veel minder.

Joost
 
Wat Mike goed kan, beter als wie dan ook - is een gave - is de verschillende reeds bekende wetenschap over eiwitten en aminozuren enz enz. met elkaar in verbinding brengen zodat wij als leken het ook een beetje kunnen begrijpen. Hoewel Mike ook een leek is op dit gebied.
Ik vraag me trouwens af of er op dit forum een viroloog meeleest?
Want ergens was hier een verhaal van een viroloog die al meer dan 20 jaar met virussen bezig was en wij willen hier in een forum in een vloek en een zucht te weten komen en ook nog eens begrijpen wat het verschil is tussen waarheid en leugens over virussen.

Plus dat ik begrijp uit alles wat we wel hebben gehoord van virus-wetenschappers is dat ze veel weten over virussen en vaccins maar dat de echte waarheid uit alle macht geheim wordt gehouden. Maar tegelijkertijd is "alles in ons gezicht".
Maar hier is jong en oud (ha ha) "weetgierig"
Misschien dat Nederlandse top virologen het Forum wel in de gaten houden,
Ab de dieren arts met een Masters virologie en een dikke bank Rey van farmaceutische producten.
Marjon ook dierenarts met een Masters virologie met een steeds oplopende bankrekening door iedere pcrtest.
Deze zogenaamde deskundigen zijn het best in eigen zak vullen.
 
Ik heb geen 3-daagse cursus virologie en geen nepdokterstitel nodig, ik gebruik gewoon mijn gezond verstand (en Ivermectine!).

Mike
 
Laatst bewerkt:
Ik heb denk ik een mooie aanvulling op bovenstaande post van Julian, maar dan in relatie tot Ivermectine als medicijn tegen angst!

Op de Forum Dag zei ik nog dat ik geen biochemicus ben en dus niet beschik over zeer gedetailleerde kennis over biochemische systemen in het menselijk lichaam. Ook zei ik dat ik wist dat het iets met GABA te maken heeft, een neurotransmitter, maar niet veel meer dan dat. Vanochtend had ik het hier met mijn vriendin over en omdat zij doorvroeg ben ik toch eens gaan spitten. Ik begon met het opzoeken van 'GABA' hier op mijn eigen forum. Ik vond bijdrages van forumleden die reguliere bronnen als Wikipedia aanhaalden die waarschuwden voor 'neurotoxiciteit' en 'hersenschade' a.g.v. de 'potentierende' werking van Ivermectine op GABA. En je weet dat als ze contraindicaties geven voor potentieel levensreddende, revolutionaire medicijnen je altijd het tegenovergestelde moet denken!

Dus wat doet GABA nu precies? Ik ben het volgende tegengekomen:




Zoals ik het begrijp remt GABA specifieke neurale activiteiten, die te maken hebben met nervositeit en angst. Een aantal van ons, waaronder ikzelf, ervaart meer innerlijke kalmte, stabiliteit en rust door het gebruik van Ivermectine, dat dus de werking van GABA verhoogt. Hoe goed is het om in deze 'bange dagen' een medicijn te hebben dat niet alleen spike-eiwitten helpt opruimen maar ook je zenuwstelsel kalmeert, waardoor je emotioneel meer in balans bent?

Ik vond op dit forum ook een uitstekende bijdrage van Fries Foar Freihiid waarin hij had uitgezocht dat Ivermectine de binding tegengaat tussen s-eiwitten en de nanolipidelagen waarmee onze vijand deze eiwitten omwikkelt. Het lichaam is dan in staat om de s-eiwitten verder zelf af te voeren. Fantastisch spul, die Ivermectine!

Mike
Hoi Mike, ik heb het nu gelezen. Goede input. Ik kan wel wat rust in mijn hoofd gebruiken.

Dorothé
 
Ik drink niet of nauwelijks, nu en dan een of twee glaasjes wijn. Sinds ik ivermectine slik, doet de alcohol niets, er stijgt niets naar mijn hoofd. Een bekende van mij rookt af en toe een joint, hij heeft hetzelfde effect, het effect van de joint is heel veel minder.

Joost
Ik ervaar idd hetzelfde! Ik gebruik THC olie en ik merk dat het effect velen malen milder is geworden sinds ik de Ivermectine gebruik.
 
Sinds vorige week maandag gebruik ik dagelijks Ivermectine. Ik begon met 3 tabletten, toen werden het er 4, en sinds paar dagen slik ik 5 per dag. En vandaag voor het eerst 6 ingenomen.

Ik voel me de laatste tijd best actief, ondanks dat ik niet super geweldig slaap... (mss komt dat ook door de ivermectine omdat het actief maakt?) ... Krachttraining gaat mij goed af (ondanks dat ik het lange tijd niet deed wegens lockdown)...
Ik heb minder last van honger/trek waardoor ik voor het slapen gaan niet meer zo ga lopen eten (ja dat deed ik weleens als domme gewoonte)

En volgens mij voel ik me ook rustiger en helderder in mijn hoofd... Minder snel last van stress en angst. Maar alsnog wil ik voorzichtig blijven met conclusies trekken. Maar ik ben zeker positief! Ik blijf doorgaan met slikken.
 
Als een virus niet bestaat, wat is dan immuniteit? En wat is bijvoorbeeld de rol van T-lymfocyten? Ik neem aan dat als er gif in het lichaam komt (of lichaamsoneigen eiwitbouwseltjes), er toch gewoon een uitscheidingsreactie aangewakkerd dient te worden? Graag jullie gedachten
 
Mike, je aanname lijkt te kloppen: Zoals ik het begrijp remt GABA specifieke neurale activiteiten, die te maken hebben met nervositeit en angst. Een aantal van ons, waaronder ikzelf, ervaart meer innerlijke kalmte, stabiliteit en rust door het gebruik van Ivermectine, dat dus de werking van GABA verhoogt. Hoe goed is het om in deze 'bange dagen' een medicijn te hebben dat niet alleen spike-eiwitten helpt opruimen maar ook je zenuwstelsel kalmeert, waardoor je emotioneel meer in balans bent?

Ben even in coachopleidingsboek van Richard de Leth gedoken. Daar staat: Zowel GABA als glutamaat worden uit glutaminezuur gemaakt. Glutamaat werkt stimulerend op andere zenuwcellen, terwijl GABA remmend werkt. Glutamaat is dus het gaspedaal en GABA is de rem. Glutamaat is betrokken bij het aanpassen van de verbindingen tussen twee zenuwcellen.
 
Romagi heeft ook weer een hint in het topic 'staar en floaters', ik link 'm hier voor het overzicht:


Heeft ook weer te maken met de opslag van onafgebroken eiwitten in lichaamsweefsel, die vervolgens problemen veroorzaken.
 
Als een virus niet bestaat, wat is dan immuniteit? En wat is bijvoorbeeld de rol van T-lymfocyten? Ik neem aan dat als er gif in het lichaam komt (of lichaamsoneigen eiwitbouwseltjes), er toch gewoon een uitscheidingsreactie aangewakkerd dient te worden? Graag jullie gedachten
Immuniteit (weerstand) is een lichaamseigen mechanisme om gifstoffen, met name LICHAAMSVREEMDE EIWITTEN, uit te scheiden. Daarbij is de SPIJSVERTERING de eerste verdedigingslinie en speelt MAAGZUUR een cruciale rol in het opruimen van deze eiwitten.

Daarnaast zijn er micro-organismes die wel degelijk bestaan, zoals bacterien en gisten, en vlak ook parasieten en wormen niet uit. De vraag is of dit pathogenen zijn of dat ze juist ONDERSTEUNEND zijn voor het immuunsysteem. T-cellen en andere witte bloedlichaampjes moeten gezien worden als 'soldaten'. Zij verzamelen zich daar waar VREEMDE EIWITTEN worden opgeslagen in lichaamsweefsel om te voorkomen dat ze in circulatie komen via het bloed, dat ze vervolgens aanvallen met waterstofperoxide, wat brandt zonder vuur en dat lichaamsweefsel aantast. Dit wordt een 'autoimmuunreactie' genoemd, terwijl het in werkelijkheid gewoon een IMMUUNREACTIE is, de suggestie wordt gewekt dat het lichaam zichzelf 'zomaar' aanvalt.

En dat noemen we 'geneeskunde'. Het is een OORLOGSMODEL op basis van hakken, snijden, branden en vergiftigen, waarbij ziekte een kwestie is van 'dom toeval', voortkomend uit een darwinistische en atheistische opvatting van een 'dood universum' dat door 'toeval' is ontstaan door een 'Big Bang', waarbij wij mensen geen bezielde wezens zijn in dienst van God, maar 'toevallige toeristen' op deze aarde die op even 'toevallige' wijze dus ook ziek kunnen worden van zelfzuchtige en roofzuchtige piepkleine organismes (de nieuwe 'boze geesten') en dus ook geen persoonlijke verantwoordelijkheid kunnen of hoeven te nemen voor onze eigen gezondheid en welzijn. Hoe volwassen, beschaafd en geavanceerd vind je dit klinken? Het komt op mij over als MODERN BIJGELOOF en uiterst PRIMITIEF.

Daarom kan alleen SPIRITUALITEIT ons redden. Atheisme = nihilisme = egoisme = amoreel = immoreel = do as thou wilst shall be the whole of the law. Het is een failliete (satanische) ideologie die we hopelijk binnenkort naar de ashoop van de geschiedenis kunnen verwijzen. Hopelijk kunnen we dan het menselijke immuunsysteem gaan zien als GODDELIJKE INTELLIGENTIE aan het werk. Beantwoordt dit je vraag nu, Julian? Je moet het breder trekken, naar het metafysische en spirituele, dit is veel groter dan het fysieke alleen.

Mike
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.779
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan