De logica achter anthelmintica

Conclusie van Hodkinson: we weten het nog niet. Zolang nog niets bewezen is, blijven het AANNAMES. En voor wat betreft narcistische, aandachtsgeile vrouwen op Facebook die beweren dat hun menstruatiecyclus verstoord is door contact met gevaccineerden: mag ik er nog even aan herinneren dat het hysterische VROUWEN waren die tijdens de zogeheten Salem Witch Trials 'demonen' in de lucht zagen zweven? Niet voor niets verwijst het woord 'hysterie' naar de baarmoeder, het is een VROUWELIJK fenomeen. Geen waanzin zo groot of vrouwen vallen ervoor, met hun subjectieve realiteitsbeleving en hun bipolaire natuur.

Mike
 
Nee, aan de gefermenteerde levertraan. Vit. D in geconcentreerde hoeveelheden kan voor een te hoge calciumopname zorgen. De natuur denkt niet in isolaten, dus als je suppleert kiezen voor echte voeding bestaande uit complexe gehelen met alle co-factoren.

Mike
Bedankt voor de tip. Levertraan ken ik wel en gebruik ik ook, dat het ook in gefermenteerde vorm bestaat wist ik niet. Weer iets om te verbeteren 😃
 
Nee, aan de gefermenteerde levertraan. Vit. D in geconcentreerde hoeveelheden kan voor een te hoge calciumopname zorgen. De natuur denkt niet in isolaten, dus als je suppleert kiezen voor echte voeding bestaande uit complexe gehelen met alle co-factoren.

Mike
Iig k2 erbij
 
Wellicht begrijp ik het dan helemaal verkeerd. Maar volgens mij gebruikt een virus een gastheercel. Spike eiwit heeft als functie om aan een celreceptor te binden (in het geval van SARS-CoV-2 zou dit de ACE2 receptor zijn). Maar spike eiwit is toch niet het hele virus? Er is toch een vorm van RNA/DNA nodig om de cel als het ware over te nemen? Of is het hele idee van repliceren binnen het eigen lichaam dan lariekoek?

1624804223317.png

PS: vergeef me als de terminologie af en toe door elkaar loopt ;)
 
Wellicht begrijp ik het dan helemaal verkeerd. Maar volgens mij gebruikt een virus een gastheercel. Spike eiwit heeft als functie om aan een celreceptor te binden (in het geval van SARS-CoV-2 zou dit de ACE2 receptor zijn). Maar spike eiwit is toch niet het hele virus? Er is toch een vorm van RNA/DNA nodig om de cel als het ware over te nemen? Of is het hele idee van repliceren binnen het eigen lichaam dan lariekoek?

Bekijk bijlage 847

PS: vergeef me als de terminologie af en toe door elkaar loopt ;)
Zeg me na, Julian: virussen bestaan niet. Nog een keer: virussen bestaan niet. Luider: virussen bestaan niet! Zo hard als je kan: VIRUSSEN BESTAAN NIET!!!


Mike
 
Virussen bestaan niet 😆

Ik zat al te zoeken naar dat stuk, fijn dat je het even plaatst!

Het ontbreken van bewijs en zuivere isolatie is me bekend.

Maar ik blijf zoeken naar de logica...
 
De logica is als volgt:

Als reactie op een vergiftigde omgeving van de celken vertonen deze een epigenetische reactie in de vorm van exosomen. Dit zijn boodschappereiwitten bedoeld om.nabijgelegen cellen te waarschuwen teneinde een immuunrespons op te roepen tegen de gifstoffen.

Deze LOGISCHE, NATUURLIJKE immuunreactie is men gaan zien als een pathologisch proces vanuit de pathogenentheorie van Pasteur. Het woord 'virus' (letterlijk: GIFSTOF) wordt hiervoor gehanteerd en de exosomen worden aangeduid als spike-eiwitten. Men doet hier weer hetzelfde als bijv. met cholesterol: de brandweermannen die de brand komen blussen aanduiden als de aanstichters.

Bedenk dat exosomen BOODSCHAPPERS zijn. Waar kennen we dat ook alweer van? mRNA, MESSENGER RNA? Begim je de satanische omkering te zien van oplossing naar probleem en.vice versa?

Mike
 
De werking van exosomen doet mij ook denken aan het verhaal van microbioloog Gabriel de Vriendt. Puur een gedachte (en zonder details).... In het kort komt het er op neer dat in Africa een plant groeit in een gebied dat zo groot is als Nederland. Deze plant is niet giftig, zolang de soort niet in gevaar is. Als er door dieren teveel van gegeten wordt kan in een tel, alle planten in het grote gebied ineens giftig zijn voor de dieren.

Ik denk dat ook mensen (onbewust) ook een vergelijkbaar waarschuwingssysteem (boodschappers) hebben, waardoor mensen met gifstoffen deze via exosomen (griepklachten) vrij laten komen.

Geert
 
Een virusdeeltje dat via spike-eiwit koppelt kan binnendringen en het DNA veranderen. Kan het zo zijn dat door deze genetische verandering een lichaamseigen cel wordt "overgenomen"? De reden dat ik hier benieuwd naar ben is dat de cel zich als het ware als een parasiet gaat gedragen. Als dit zo is, dan acht ik de kans ook groot dat het werkingsmechanisme hetzelfde is (geïnfecteerde cellen vs extern ingebrachte parasieten).

Graag ook jullie gedachten weer hierover. Dank.
Misschien noem ik wat geks, maar je zag dacht ik zo'n "zwart draadje" uit een sprinkhaan of zo komen wat uitgroeide tot allemaal vertakkingen. Als je dat in je lijf krijgt wat gebeurt er dan..
 

Enzymtherapie: behandeling van de toekomst​


Er zijn drie soorten enzymen: spijsverteringsenzymen, metabole of systemische enzymen die worden geproduceerd door het lichaam en voedingsenzymen die men opneemt van het levende voedsel dat we eten.
Enzymen zijn eiwitmoleculen aanwezig in alle levende cellen. In wezen zijn zij de katalysators die alle biochemische reacties aansturen die plaatsvinden in het lichaam. Er zijn ongeveer 2700 verschillende enzymen in het menselijk lichaam. De natuur heeft ons niet de capaciteit gegeven om alle enzymen die nodig zijn voor de spijsvertering aan te maken, met de bedoeling dat wij onze enzymvoorraad moeten binnen krijgen via levend voedsel.
Vastgesteld is dat de productie van enzymen bij de mens vermindert na de leeftijd van 27 jaar.
Voedsel opwarmen boven de 40 graden vernietigt al de vitale enzymen en dwingt ons om te vertrouwen op onze eigen enzymreserves om het werk van de spijsvertering af te maken.
Het is de overvloed aan enzymen die ons in staat stelt om snel te herstellen van ziekten en blessures. Bij het ouder worden, afhankelijk van onze levensstijl, voeding en inherent enzym potentieel zal ons spijsverteringssysteem extra belast worden waardoor meer gezondheidsproblemen zoals degeneratieve ziekten zich ontwikkelen. Het immuunsysteem moet harder werken en onze kracht, flexibiliteit, uithoudingsvermogen en mentale scherpte neemt zienderogen af.

Waarom zijn systemische enzymen zo cruciaal in het lichaam? • Leveren voedingsstoffen naar de cellen en weefsels voor voeding en regeneratie
• Coördineren en versnellen chemische reacties voor de productie van energie en ontgifting
• Leveren de energie die we gebruiken om onze spieren, cellen, zenuwen, weefsels, botten en klieren gezond te houden
• Cruciaal voor de hormonale balans
• Reguleren het immuunsysteem
• Productie van neurotransmitters die onze emoties moduleren en versterken van mentale helderheid
• Verminderen ontstekingen, activeren genezing en verlichten pijn
• Zuiveren het bloed van onverteerde voedseldeeltjes en ziekteverwekkers
• Oplossen van overtollig arteriële plaque, versterken de bloedvaten en voorkomen van bloedstolsels
• Ondersteuning genezing van littekenweefsel, verklevingen, tumoren en cysten
• Regelen de stofwisseling om een optimaal gewicht te verkrijgen
• Verjongen veroudering van spieren, gewrichten en huid

Als we tekort aan enzymen hebben door uitputting van reserves en onvoldoende inname van rauw voedsel, zijn er niet genoeg enzymen die overblijven voor de metabolische processen in het lichaam en zullen gezondheidsproblemen ontstaan. Meer dan waarschijnlijk, zullen er zelfs niet genoeg enzymen beschikbaar zijn om ons voedsel volledig te verteren. Door het innemen van VERTERINGSENZYMEN bij onze maaltijden en SYSTEMISCHE ENZYMEN tussen de maaltijden zullen veel van onze aandoeningen verminderen en genezen.

Bij een tekort aan het zetmeel verterend enzym amylase, kunnen in de bloedsuikerspiegel onevenwichtigheden ontstaan. Protease-deficiëntie kan leiden tot aandoeningen van het immuunsysteem.
Deficiëntie van het vetsplitsende enzym lipase kan bijdragen tot een hoog cholesterolgehalte, galblaasproblemen, hormonale onbalans, overgewicht, psoriasis en duizeligheid.
Maltasedeficiëntie kan gevoeligheid voor milieu-toxines veroorzaken.
Cellulase tekort kan slechte opname van voedingsstoffen, een opgeblazen gevoel en candida overgroei veroorzaken. Combinaties van gebreken kunnen leiden tot meer ernstige aandoeningen zoals de ziekte van Crohn, prikkelbare darm syndroom en kanker.

Proteolytische enzymen zoals protease breken eiwitten af. Inname van protease bij de maaltijd verhoogt de afbraak en opname van voedingseiwitten. Wanneer proteolytische enzymen worden genomen tussen de maaltijden zullen zij gebruikt worden voor het opruimen van toxische schadelijke eiwitten, waaronder PATHOGENE BACTERIEN, VIRUSSEN, PARASIETEN EN SCHIMMELS. De meeste pathogenen zijn ingekapseld in een bioflim waardoor ook gezonde cellen worden aangevallen.
Proteolytische enzymen kunnen deze beschermende eiwitcoating verteren en maken hierdoor de pathogenen onschadelijk voor het lichaam. Kankercellen hebben ook een eiwitcoating die gevoelig is voor proteolytische enzymen.

Door anti-inflammatoire eigenschappen van proteolytische enzymen, kunnen deze met succes gebruikt worden om ontstekingen te verminderen en de snelheid van de genezing van wonden te versnellen. Systemische enzymtherapie is ook effectief voor de behandeling van artritis, waaronder reumatoïde artritis en andere auto-immuunziekten zoals multiple sclerose.

In feite zijn velen van mening dat het ondersteunen en herstellen van de darmgezondheid, alsook de integriteit van de darmbarrière een van de belangrijkste doelen van de geneeskunde in de 21e eeuw is.
 
De werking van exosomen doet mij ook denken aan het verhaal van microbioloog Gabriel de Vriendt. Puur een gedachte (en zonder details).... In het kort komt het er op neer dat in Africa een plant groeit in een gebied dat zo groot is als Nederland. Deze plant is niet giftig, zolang de soort niet in gevaar is. Als er door dieren teveel van gegeten wordt kan in een tel, alle planten in het grote gebied ineens giftig zijn voor de dieren.

Ik denk dat ook mensen (onbewust) ook een vergelijkbaar waarschuwingssysteem (boodschappers) hebben, waardoor mensen met gifstoffen deze via exosomen (griepklachten) vrij laten komen.

Geert
Goede gedachte!

Mike
 
Maar zouden die exosomen - de eiwitboodschappers - ook in een aerosol deeltje kunnen zitten?
Of is de uitleg van aerosolen een verkeerde voorstelling van zaken?
 
Ze zitten in aerosolen en in (genetisch gemodificeerde) voeding en dranken. En in vaccins uiteraard.

Mike
 
Volgens mij is het gewoon hoe je het noemt... Nee natuurlijk, we trappen niet in het idee dat het virus een bende levende wezentjes is die je even ziek komen maken... 'k ben zo benieuwd naar wat het dan wel is. Het is een boodschap(per) dus klaarblijkelijk, die de functie heeft om andere cellen te waarschuwen. En zelfs buiten het eigen lichaam (bij andere menschen).
 
De logica is als volgt:

Als reactie op een vergiftigde omgeving van de celken vertonen deze een epigenetische reactie in de vorm van exosomen. Dit zijn boodschappereiwitten bedoeld om.nabijgelegen cellen te waarschuwen teneinde een immuunrespons op te roepen tegen de gifstoffen.

Deze LOGISCHE, NATUURLIJKE immuunreactie is men gaan zien als een pathologisch proces vanuit de pathogenentheorie van Pasteur. Het woord 'virus' (letterlijk: GIFSTOF) wordt hiervoor gehanteerd en de exosomen worden aangeduid als spike-eiwitten. Men doet hier weer hetzelfde als bijv. met cholesterol: de brandweermannen die de brand komen blussen aanduiden als de aanstichters.

Bedenk dat exosomen BOODSCHAPPERS zijn. Waar kennen we dat ook alweer van? mRNA, MESSENGER RNA? Begim je de satanische omkering te zien van oplossing naar probleem en.vice versa?

Mike
Oké maakt het lichaam dus spike proteïnen aan op basis van gifstoffen die worden aangetroffen? Hoe verhoudt dit zich tot bijv. aerosolen? Gaat jouw lichaam een ander lichaam (mens) waarschuwen? Zo ja, wat is hier de logica van? Waarom zou een lichaam s-eiwitten uit gaan scheiden?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.925
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan