De agenda van Mike. (lezingen hoor niet zijn afspraakjes)

Hoi Lia

ik las dat het een hele leuke middag was met veel bezoekers

ik had graag willen komen

maar zit met mn jongste,het is een te lange middag om haar bij een ander onder te brengen,ze wordt erg eenkennig en slaapt niet makkelijk zonder mij

en diegene die dat wel lukt met haar konden/waren er niet

er komt vast een keer dat het wel kan

nu kan ik iig de middag beluisteren

bedankt daarvoor

groetjes Danielle

 
Hoi Lia,

Geweldig. Ziet er allemaal mooi uit. Weer genoeg studiemateriaal.

 
Zo, weer even bijgewerkt, de agenda van Mike:

woensdag 15 augustus:

Kennisavond op Gastenschip De Orca (www.gastenschiporca.nl/nl), van 19.30 u – 23.00 u. Entree: € 10,00. Aanmelden op westonprice.nl@gmail.com

zondag 9 september

Kennismiddag in Noord-Holland, van 13.00-17.00 uur.

informatie: [URL]http://www.voedingisgezondheid.nl/Agenda.html[/URL]

dinsdag 11 september

Gezond Verstand Avond, Stichting Lifejoy, Kerk-Avezaath, [URL]http://www.gezondverstandavonden.nl/pagina24.html[/URL]

Opgeven: 0345-523835, 06-18041925, info@essence.nu

donderdag 4 oktober

Kennisavond in Hengelo, basisschool de Timp in de Johan Buziaustraat 10, 7558 LA in Hengelo

Aanvang 19.30 uur. De avond duurt tot 22.30 uur.

Entree: € 10,00. Aanmelden bij Wim Kevelham en Hanneke Braakhuis: hannekeb@home.nl

donderdag 25 oktober

Gezond Verstand Avond, Werkendam, [URL]http://www.gezondverstandavonden.nl/pagina25.html[/URL]

Opgeven: 06-38764235, gva.werkendam@yahoo.nl

zaterdag 27 november

Lezing over zout, Woodbroke Hotel, Woodbrookersweg 1, Barchem. Aanvang: 11.00 u. Entree: €10,00.

Opgeven bij Barbara de Graaf, 0573-441252, degraaf9@planet.nl

maandag 5 november

Gezond Verstand Avond, Heerlen, [URL]http://www.gezondverstandavonden.nl/pagina26.html[/URL]

Opgeven: 06-19404382, suzan.gezondverstandavonden@live.nl

maandag 3 december

Gezond Verstand Avond, Helden, [URL]http://www.gezondverstandavonden.nl/pagina27.html[/URL]

Opgeven: 077-3072964, mkokkie20@hotmail.com

Lia

 
De agenda is aangepast, er is 4 oktober een kennisavond bijgekomen.

Dit n.a.v. de avond die Dirtsa heeft georganiseerd in juli in Beckum.

Leuk voor je Dirtsa.

Lia

 
Komt er in het najaar ook niet een avond in Zwolle? Of heb ik dat verkeerd vernomen.

 
Komen er ook nog lezingen van Mike in het zuiden van Nederland omdat Zwolle voor Eindhoven wel erg ver is. (het hoeft niet in Eindhoven maar rond 1 uur rijden als afstand)ook al bestaan er eigenlijk geen afstanden in Nederland als je bv Duitsland Frankrijk of UK kijkt :mrgreen: dan zie je pas wat ver is.

 
Weer even bijgewerkt:

vrijdag 31 augustus

Magneet Festival www.magneetfestival.nl, interview met Daan de Wit www.deepjournal.com

zondag 9 september

Kennismiddag in Wieringerwerf, biologische boerderij Dijkgatshoeve, van 13.00-17.00 uur.

informatie: www.voedingisgezondheid.nl/Agenda.html

dinsdag 11 september

Gezond Verstand Avond, Stichting Lifejoy, Kerk-Avezaath, www.gezondverstandavonden.nl/pagina24.html

Opgeven: 0345-523835, 06-18041925, info@essence.nu

maandag 17 september

Kennisavond op de Feijterhof, Itterbeck (D), www.defeijterhof.de

Aanvang: 19.30 u. Aanmelden bij Marianne de Feijter: info@defeijterhof.de

donderdag 4 oktober

Kennisavond in Hengelo, basisschool de Timp in de Johan Buziaustraat 10, 7558 LA in Hengelo

Aanvang 19.30 uur. De avond duurt tot 22.30 uur.

Entree: € 10,00. Aanmelden bij Wim Kevelham en Hanneke Braakhuis: hannekeb@home.nl

maandag 8 oktober

Kennisavond in Wijthmen (bij Zwolle) op boederij ‘t Ecoloar, www.ecoloar.nl

Aanvang: 19.30 U. Entree: € 10,00. Aanmelden bij Andre Mulder: info@ecoloar.nl

donderdag 25 oktober

Gezond Verstand Avond, Werkendam, www.gezondverstandavonden.nl/pagina25.html

Opgeven: 06-38764235, gva.werkendam@yahoo.nl

maandag 5 november

Gezond Verstand Avond, Heerlen, www.gezondverstandavonden.nl/pagina26.html

Opgeven: 06-19404382, suzan.gezondverstandavonden@live.nl

zaterdag 17 november

Lezing over zout, Woodbroke Hotel, Woodbrookersweg 1, Barchem. Aanvang: 11.00 u. Entree: €10,00.

Opgeven bij Barbara de Graaf, 0573-441252, degraaf9@planet.nl

maandag 3 december

Gezond Verstand Avond, Helden, www.gezondverstandavonden.nl/pagina27.html

Opgeven: 077-3072964, mkokkie20@hotmail.com

Lia

 
9 september dus weer een kennismiddag in ons mooie West-Friesland. In Wieringerwerf op biologische boerderij Dijkgatshoeve.

Met proeverij van rauwe melk en kefir van Paul en Ilse Blokker en van de producten van de Dijkgatshoeve, o.a. roomboter en kaas. (helaas niet rauw). Verder is er aan het eind van de middag een rondleiding over de boerderij.

Aanvang van de middag 13.00 uur. Afgelopen rond 17.00 uur. Investering in je gezondheid: € 10,00.

reserveren: www.voedingisgezondheid.nl/Agenda.html

We hopen weer op veel mensen, de laatste keer in juli waren er 86 enthousiastelingen.

Lia

 
Remco, Helden is toch vlakbij Eindhoven?! En Heerlen is Zuid Limburg, dus volop keus voor jou!

 
@Poekie
Quote:
Waarom jammer, het is toch nog lang geen 31 augustus?



Hallo Poekie inderdaad 31 is/was nog ver weg alleen heb ik in eerdere topic gemeld/geschreven dat ik recent een zwaar ongeval heb gehad en me er niet goed op heb kunnen voorbereiden.

@Lay
Quote:
Remco, Helden is toch vlakbij Eindhoven?! En Heerlen is Zuid Limburg, dus volop keus voor jou!

Helden is redelijk dichtbij klopt (40km) maar zie hierboven als antwoord op Poekie (het laatste deel) en ook dat dat pas op 3-12 is.

Het komt er op neer dat het te onzeker gaat met mij dit kun je ook zien hoeveel ik me op het forum meldt en ook actief mee doe.

 
Het was weer een goede kennismiddag, gisteren bij ons in Noord-Holland, Wieringerwerf, biologische boerderij Dijkgatshoeve om precies te zijn. Mike was helemaal 'weg' van de locatie.

Het was dus echt in de middle of nowhere. Als je er heen rijdt heb je het idee dat je naar het eind van de wereld gaat. Alleen maar polder wat je ziet.

Maar er waren 54 mensen die meer wilden weten over goede voeding en gezondheid. ca. 45% kwam voor het eerst naar een lezing met Mike.

Op onze website heb ik de opgenomen geluidsbestanden gezet.

Veel luisterplezier.

Lia

 
Ik heb nu verschillende keren op de site gekeken en geklikt maar er komt tot heden geen geluid ook niet als ik even wacht zoals de site vermeld: Het kan zijn dat het laden van het audiobestand iets langer duurt, het is een groot bestand.

Zoals ik het zie bij beide geluidsfragmenten. Of doe ik het fout? (lijkt me niet)

Remco

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.769
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan