De agenda van Mike. (lezingen hoor niet zijn afspraakjes)

Remco,

Dat is vreemd, je doet niets fout hoor. Wij hebben het hier geprobeerd op twee verschillende computers en het gaat prima.

We kunnen ze gewoon beluisteren. Kan het zijn dat je computer misschien niet zo snel is?

Heb je quicktime op je computer staan, dat is het enige wat ik kan verzinnen.

Lia

 
Bij werkt het (ook) niet lekker: ik krijg geen geluid uit de website.

(niet met chrome, IE of firefox, maar ik heb (en wil) dan ook geen quicktime geïnstalleerd hebben)

Wel is het redelijk makkelijk het geluidsbestand van de website te downloaden.

Voor firefox kan ik uitleggen hoe het werkt:

Ga naar de website en dan bijvoorbeeld hier naartoe:

http://www.voedingisgezondheid.nl/A..._Kennismiddag_15_april_2012_in_spierdijk.html

-klik met de rechtermuisknop op de foto

-klik met links op "Afbeeldingsinfo bekijken"

-zoek in de lijst naar het enige Type: video/quicktime en klik dan op "opslaan als" (rechts onderin) en sla het op.

Nog makkelijker. (kom ik net achter)

volg deze link: (die doet het bij mij in firefox wel meteen)

http://www.voedingisgezondheid.nl/Media/Spierdijk 15-04-2012.mp3

of deze:

http://www.voedingisgezondheid.nl/Media/MD 2012-07-01 Midwoud deel 1.mp3

en deel 2:

http://www.voedingisgezondheid.nl/Media/MD 2012-07-01 Midwoud deel 2.mp3

@Poekie: Ik ga er even vanuit dat je dit goed vindt. Als deze info voor jouw website nadelig is dan zal ik het natuurlijk aanpassen.

 
Wij geven 17 september een rondleiding bij de weidevarkens met aansluitend een lezing met Mike Donkers. De locatie is Doosendiek 5 in Itterbeck,Duitsland. Zijn er nog gegadigden voor deze avond. Ik heb nog niet voldoende mensen. Misschien nog familie,vrienden of bekenden van jullie hier uit de regio die interesse zouden hebben. Mail of bel zie de site www.slagerijdefeijter.nl

 
Wij willen graag komen maar op een heen en weertje vanuit Noord-Holland vinden we toch effe te ver.

We hebben vorige keer op de lezing in Beckum producten gekocht en die waren heerlijk.

Veel plezier voor diegene die heen gaan.

Lia

 
Jp,

Ik vind het prima hoor, hoe meer mensen horen van Mike zijn kennis op gebied van voeding en gezondheid hoe beter.

Lia

 
Ik denk er ernstig over na. Moet hiervoor een fietsplannetje maken en gaan kamperen. Als er in de buurt van jullie boerderij een (natuur)camping is lijkt dit me een leuke afsluiter van de zomer.

Hilda

 
Haha.. zoals ik zonet in een ander topic al zei:

Quote:
Kijk, als dát me niet over de streep trekt.. :mrgreen:


 
@ JP bedankt voor de info en ja ik heb nu geluid had ook nog geen Quicktime vandaar maar wel 5 andere audio progjes dacht dat dat genoeg zou zijn.

@ Poekie bedankt voor het delen van de info en audio.

 
Weer even een update:

donderdag 4 oktober

Op deze dag stond een kennisavond in Hengelo maar die is verschoven naar 8 november (zie 8 november).

maandag 8 oktober

Kennisavond in Wijthmen (bij Zwolle) op boederij 't Ecoloar, www.ecoloar.nl

Aanvang: 19.30 U. Entree: € 10,00. Aanmelden bij Andre Mulder: info@ecoloar.nl

donderdag 11 oktober

Asten, gezondverstandavond: www.gezondverstandavonden.nl

Opgeven: 06-20623886 email: patamgama@gmail.com

woensdag 17 oktober

Avond in Nijmegen, Gastenschip de Orca, onder de Waalbrug, Waalkade, Lindeberghaven

entree € 10,00. Aanvang 19.30uur. Aanmelden: westonprice.nl@gmail.com

donderdag 25 oktober

Gezond Verstand Avond, Werkendam, www.gezondverstandavonden.nl

Opgeven: 06-38764235, gva.werkendam@yahoo.nl

maandag 5 november

Gezond Verstand Avond, Heerlen, www.gezondverstandavonden.nl

Opgeven: 06-19404382, suzan.gezondverstandavonden@live.nl

donderdag 8 november

Kennisavond in Hengelo, basisschool de Timp in de Johan Buziaustraat 10, 7558 LA in Hengelo

Aanvang 19.30 uur. De avond duurt tot 22.30 uur.

Entree: € 10,00. Aanmelden bij Wim Kevelham en Hanneke Braakhuis: Hannekeb@home.nl

zaterdag 17 november

Lezing over zout, Woodbroke Hotel, Woodbrookersweg 1, Barchem. Aanvang: 11.00 u. Entree: €10,00.

Opgeven bij Barbara de Graaf, 0573-441252, degraaf9@planet.nl

maandag 3 december

Gezond Verstand Avond, Helden, www.gezondverstandavonden.nl

Opgeven: 077-3072964, mkokkie20@hotmail.com

Lia

 
Zijn er mensen die morgen naar Geertje Verburgh komen luisteren in Soest?

 
Was net wat uitzendingen van gezondheidradio aan het beluisteren en werd daar attent gemaakt op de site van Mike zijn blues band.

Daar vond ik de andere kant van Mike zijn agenda:

Een optreden met zijn band Mike & The Mellotones in Monnickendam in café 1614, Middendam 6.

Vandaag, zondag 23 september tussen 16.00-19.00 uur vormen zij het hoofdprogramma.

Zie zijn site: Mike & the Mellotones voor meer optredens in het land.

Dus hou je van Blues ga je dan lekker uitleven in Monnickendam, trouwens ook erg leuk om door heen te lopen.

Lia

 
leuk om te lezen Mike, ondertussen hebben Peter en Kees jou CD ontvangen, ben benieuwd wat ze er van vinden. Ik draai de CD erg graag (behalve nummer 11 :mrgreen:)

 
Inschrijvingen voor de lezing in Wijthmen bij Zwolle op 8 oktober lopen wederom lekker: momenteel 35 aanmeldingen en het aantal is nog steeds stijgende!

Mike

 
Het zijn denk ik hele enthousiaste mensen. Ze mailden mij om te vragen of ik ze op onze site wil vermelden bij handige adresjes.

Dat ik anders maar referenties op moest vragen bij ene Mike Donkers.

Ik gaf aan dat jij je al heel lovend over hun had uitgelaten en heb ze op onze site gezet.

Lia

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.473
Berichten
502.487
Leden
8.634
Nieuwste lid
Marleen Vanderauwera
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan