De agenda van Mike. (lezingen hoor niet zijn afspraakjes)

Hoi Dirtsa,

Zo, de kogel is door de kerk. Leuk joh, dat je een kennisavond hebt georganiseerd.

En toppie dat Ado ook komt spreken.

Samen met Mike levert dat gewoon een volle zaal op.

 
Ik hoop het wel, volle zaal :D Ik ga een stukje schrijven voor ons dorpsblad, en proberen een artikel te krijgen in hengelo's weekblad en die van Delden/Haaksbergen.

Verder posters/flyers in de natuurwinkels van Hengevelde/Haaksbergen/Hengelo/Enschede.

En ik wil de feiterhof nog vragen of ze willen komen met wat vlees en folders over hun bedrijf. Zij verkopen ook vlees van pure graz. Dus dat zou mooi zijn.

 
zaterdag 31 maart

De Weston Price middag vindt plaats in Van der Valk-hotel De Biltsche Hoek, Holle Bilt 1 in de Bilt, van 12.00 u tot 18.00 uur.

De entree is € 10,00 dit is inclusief 1 consumptie.

Via deze link kunt u reserveren. De betaling gebeurt vooraf. Je krijgt dit ticket dan met de post toegestuurd.

Wees er snel bij, want opnieuw geldt: vol = vol.

donderdag 12 april

Gezondheidscentrum Kos, Zwolle, http://www.gezondheidscentrumkos.nl/

Entree € 10,00. Aanvang 20.00 u.

zondag 15 april

Na een goed bezochte kennismiddag- en avond op 29 januari in Midden-Beemster en Spierdijk komt er een vervolg:

Kennismiddag in de Pianokamer, Spierdijkerweg 112 in Spierdijk.

Aanvang 13.00 uur, welkom vanaf 12.00uur.

Organisatie Co en Lia Keizer

Investering in uw gezondheid: € 10,00

Aanmelden: lezingmikedonkers@gmail.com

vrijdag 20 april

Kennisavond in Soest.

Aanvang 20.00uur, zaal open 19.30uur, entree: € 10,00

Meld je aan via: www.leefbewust.com

maandag 7 mei

Gezond Verstand Avond, Heerlen, suzan.gezondverstandavonden@live.nl

Entree €10,00. Aanvang: 20.00 u.

donderdag 5 juli

Kennisavond met Mike en Ado Bloemendal van http://www.puregraze.com/

in Beckum (bij Hengelo)

gegevens volgen.

 
Mijn vriendin komt woensdag om mij tehelpen, het lijkt mij handig om een site te hebben ( www.?????.nl) waar mensen informatie kunnen vinden over de kennisavond in Beckum en zich kunnen aanmelden.

Erik's idee was om hier een site van te maken die ook door anderen na de kennisavond in beckum gebruikt en aangepast kan worden dus.

Ik zoek nog een passende naam, ik dacht eerst aan : kennisavondvoedingbeckum of MikeDonkersBeckum maar dan is deze niet te gebruiken door anderen.

Wie heeft een idee voor een pakkende naam?

Erik belt net: www.eerlijkevoeding.info is als demeinnaam nog vrij. Hij wil deze vastleggen, vinden jullie dit wat?

 
Nog even wat wijzigingen voor de agenda van deze maand:

Ik ga de kennisavond in Soest op 20 april niet doen. Frits van der Blom neemt hem over. Opnieuw is de reden dat de agenda van mijn band botst met mijn spreekagenda. Ik ga kijken wat voor mouw hier aan te passen is, misschien dat we in Soest een kennismiddag gaan organiseren op de zondag. Ik kom er nog op terug!

Verder kan ik jullie melden dat ik i.s.m. Eef Jansen opnieuw een kennisavond doe op woensdag 25 april. Deze keer zal het onderwerp de doorbloeding zijn. Zoveel mensen hebben een gebrekkige doorstroming van het bloed. De avond is opnieuw in Het Witte Paard in Zelhem en begint om 19.30 u en kost 10 euro.

Mike

 
Zou ik toch bijna de avond in mijn eigen Nijmegen vergeten op 19 april! Deze vindt wederom plaats op Gastenschip De Orca. Dit wordt de derde keer, de vorige twee keer waren erg succesvol. Aanvang: 19.30 u., entree: 10 euro. Aanmelden: westonprice.nl@gmail.com.

Denk er ook aan dat ik op 15 april voor de tweede keer in Noord-Holland spreek, dankzij de inspanningen van Poekie. Aanmelden: lezingmikedonkers@gmail.com.

Mike

 
donderdag 12 april

Gezondheidscentrum Kos, Zwolle, http://www.gezondheidscentrumkos.nl/

Entree € 10,00. Aanvang 20.00 u.

zondag 15 april

Na een goed bezochte kennismiddag- en avond op 29 januari in Midden-Beemster en Spierdijk komt er een vervolg:

Kennismiddag in de Pianokamer, Spierdijkerweg 112 in Spierdijk.

Aanvang 13.00 uur, welkom vanaf 12.00uur.

Organisatie Co en Lia Keizer

Investering in uw gezondheid: € 10,00

Aanmelden: lezingmikedonkers@gmail.com

donderdag 19 april

Kennisavond op Gastenschip De Orca, Nijmegen, www.gastenschipdeorca.nl. Aanvang: 19.30u. Entree: € 10,00. Aanmelden: westonprice.nl@gmail.com

vrijdag 20 april

Kennisavond in Soest. Mike zal hier niet spreken, maar Frits van der Blom, die een indrukwekkende presentatie gaf op de Weston Price-dag van 31 maart jl.

Aanvang 20.00uur, zaal open 19.30uur, entree: € 10,00

Meld je aan via: www.leefbewust.com

woensdag 25 april

Kennisavond in Het Witte Paard in Zelhem, in samenwerking met Eef Jansen: www.eefjansen.nl. Het onderwerp is de doorbloeding. Veel mensen ervaren problemen met een goede doorstroming van hun bloed. Mike vertelt wat je hier aan kunt doen. Aanvang: 19.30 u, zaal open 19.00 u, entree: € 10,00. Aanmelden via: info@eefjansen.nl of 0314-622630

maandag 7 mei

Gezond Verstand Avond, Heerlen, suzan.gezondverstandavonden@live.nl

Entree €10,00. Aanvang: 20.00 u.

donderdag 5 juli

Kennisavond met Mike en Ado Bloemendal van http://www.puregraze.com/

in Beckum (bij Hengelo)

gegevens volgen.

 
www.eerlijkevoeding.info

Dit is de website waar mensen info kunnen vinden over 5 juli en zich kunnen aanmelden.

Met dank ook aan Poekie, wij hebben lekker bij haar kunnen lenen voor de plaatjes en de informatie.

 
Hier weer een agenda die up-to-date is:

zondag 7 mei

Gezond Verstand Avond, Heerlen, suzan.gezondverstandavonden@live.nl

Entree €10,00. Aanvang: 20.00 u.

zondag 1 juli

Kennismiddag met als sprekers: Mike Donkers en Paul Blokker veehouder in Midwoud, bekend van zijn kefir.

De lezing start om 12.00 uur met Paul. Dan is er een rondleiding over de boerderij daarna gaat Mike verder.

Vooraf en tijdens de pauze kunt u proeven van: rauwe melk, kefir, kwark, rauwmelkse kaas en rauwmelkse roomboter.

Café de Post, Tripkouw 28 in Midwoud.

Investering in uw gezondheid: € 10,00.

reserveren: lezingmikedonkers@gmail.com

donderdag 5 juli

Kennisavond met Mike en Ado Bloemendal van http://www.puregraze.com/

in ‘t Proggiehoes, Beckmerschoolweg 38 in Beckum (bij Hengelo)

Tijdens de pauze kunt u proeven van rauwe melk en er is een proeverij van de Feijterhof.

Aanvang 19.00 uur. Entree € 10,00, incl. koffie/thee en een drankje in de pauze.

Inschrijven: via deze site.

 
Komt dat nog een keer van die doorbloeding? Jammer dat ik die heb gemist. Ik moet dit topic maar even beter volgen.

 
Over de doorbloeding heeft Mike het vorige week gehad in Zelhem, interessante avond.

Eigenlijk maakt het niet uit hoe vaak je een avond bijwoont, iedere keer hoor ik weer nieuwe dingen.

 
Zoals Dirtsa al zei ging daar vorige week een lezing over in combinatie met een kennisavond geloof ik.

Zelf heb ik enorm last van koude handen namelijk, iets wat ik helemaal zat ben.

 
Hallo, even een vraag..komt er binnenkort ook een lezing in omgeving zuid-holland? Ik woon in Alphen a/d Rijn. Waar de lezingen nu gegeven worden is voor mij echt te ver weg..

Zou wel heel graag een lezing bij wonen..

 
Desi,

Je herinnert me eraan dat ik met Bastiaan nog een nieuwe afspraak moet maken voor een avond in Papendrecht. Ik ga hem nu mailen!

Mike

 
Desi, je kunt ook zelf een avond organiseren bij jou in de buurt. ik doe dit 5 juli, best spannend hoor. Ik heb ook pure graze gevraagd en de feijterhof, maar je kunt ook alleen Mike vragen hoor. Die praat moeiteloos een hele avond aan elkaar.

Mijn man maakt de posters die we ophangen in natuurwinkels, een stukje in het plaatselijke blaadje, je kunt van alles bedenken om reclame te maken.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.314
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan