De agenda van Mike. (lezingen hoor niet zijn afspraakjes)

Oh, dan heb ik je inderdaad gezien. Nee, heb het helaas niet gehoord.

Anders had ik graag ook even kennisgemaakt.

Was naar buiten gegaan tijdens de pauze.

 
Update agenda:

Zie verder de agenda van Mike op:

vrijdagavond 1 juni in Papendrecht entree € 10,00

Geinteresserden kunnen zich aanmelden via bastiaan@selfmatters.nl

dinsdagavond 12 juni, GVA in Kerk-Avezaath: info

Aanmelden: info@essense.nu, 0345-523835 of 06-18041925

woensdagavond 13 juni, Gastenschip De Orca, Nijmegen

Aanmelden: westonprice.nl@gmail.com, aanvang: 19.30 u, entree: € 10,00.

maandagavond 18 juni in van der Valk de Biltsche Hoek, Holle Bilt 1, de Bilt.

Event over het werk van dr. Otto Warburg en prof. Brian Peskin inzake kanker-preventie en -eliminatie.

Succesboeken.nl organiseert een avond om pers en publiek te informeren over het belangrijke onderzoek van professor Brian Peskin gebaseerd op de onderzoekingen van tweevoudig Nobelprijswinnaar dokter Otto Warburg uit de dertiger jaren van de vorige eeuw.

Maandagavond is een lezing voor de particulier; dinsdag overdag een training voor de professional (scroll naar onderen).

Het programma zal er als volgt uitzien:

Zaal open: 19.00 u.

Start event: 20.00 u.

Pauze in het midden van de avond

Sluiting: ± 23.00 u.

Locatie: van der Valk de Biltsche Hoek, Holle Bilt 1, de Bilt.

Aan de deur kunnen geen tickets worden verkocht.

Reserveren.

zondag 24 juni van 13.30-17.00 uur in Soest

Entree € 10,00. aanmelden

maandagavond 25 juni 19.30-22.30 uur op ecologische boerderij 't Ecoloar in Wijthmen, www.ecoloar.nl

Entree: € 10,00. Aanmelden: info@ecoloar.nl, 0529-401929 of 06-10705341

zondagmiddag 1 juli:

kennismiddag met Mike en Paul Blokker

De middag start om 12.00 uur. Paul praat tot ca. 13.00 uur. Dan gaan we zijn boerderij bezoeken.

Om 14.00 uur gaat Mike verder tot ca. 17.00 uur.

Investering in uw gezondheid: € 10,00.

reserveren via www.voedingisgezondheid.nl

donderdag 5 juli

Kennisavond met Mike en Ado Bloemendal van http://www.puregraze.com/

in ‘t Proggiehoes, Beckmerschoolweg 38 in Beckum (bij Hengelo)

Tijdens de pauze kunt u proeven van rauwe melk en er is een proeverij van de Feijterhof.

Aanvang 19.00 uur. Entree € 10,00, incl. koffie/thee en een drankje in de pauze.

Inschrijven: via deze site

 
Over de info avond in Papendrecht te spreken,

We kunnen nog wel wat belangstellenden gebruiken.

Dus bij deze nogmaals: aanstaande vrijdag 1 juni spreekt Mike in Papendrecht. De zaal is open om 19:30, start van de avond om 20:00. entree 10,--.

Aanmelden via bastiaan@selfmatters.nl

 
18 juni is er een avond met als spreker Brian Peskin. Dit n.a.v. zijn naar het NL vertaalde boek: Het verzwegen verhaal over kanker.

Mijn man is net in het boek begonnen en vind het zeer interessant.

Wij hebben ons van de week al opgegeven voor deze lezing.

Wie gaat er nog meer heen?

 
Zo weer even een update wat betreft de kennismiddag/avonden met Mike.

Dacht dat hij na juli wel op vakantie kon maar vanaf september staat hij alweer geboekt.

Mooi, dan kunnen steeds meer mensen kennis nemen van alle informatie die Mike beschikbaar heeft.

Wat zullen er steeds meer mensen gezonder worden. Hopen we dan maar.

maandagavond 25 juni 19.30-22.30 uur op ecologische boerderij ‘t Ecoloar in Wijthmen, www.ecoloar.nl

Entree: € 10,00. Aanmelden: info@ecoloar.nl, 0529-401929 of 06-10705341

zondag 1 juli ochtend:

Your Own Impact, Centrum DJOJ, Rotterdam (www.djoj.nl), 10.30 u -12.00 u. Toegang gratis

zondag 1 juli middag:

Kennismiddag met als sprekers: Mike Donkers en Paul Blokker veehouder in Midwoud, bekend van zijn kefir.

De lezing start om 12.00 uur met Paul. Dan is er een rondleiding over de boerderij daarna gaat Mike verder.

Vooraf en tijdens de pauze kunt u proeven van: rauwe melk, kefir, kwark, rauwmelkse kaas en rauwmelkse roomboter.

Café de Post, Tripkouw 28 in Midwoud.

Zie ook www.voedingisgezondheid.nl

Investering in uw gezondheid: € 10,00.

reserveren: lezingmikedonkers@gmail.com

donderdag 5 juli

Kennisavond met Mike en Ado Bloemendal van www.puregraze.com

in ‘t Proggiehoes, Beckmerschoolweg 38 in Beckum (bij Hengelo)

Tijdens de pauze kunt u proeven van rauwe melk en er is een proeverij van de Feijterhof.

Aanvang 19.00 uur. Entree € 10,00, incl. koffie/thee en een drankje in de pauze.

Inschrijven: via deze site.

dinsdag 11 september

Gezond Verstand Avond, Stichting Lifejoy, Kerk-Avezaath, www.gezondverstandavonden.nl/pagina24.html

Öpgeven: 0345-523835, 06-18041925, info@essence.nu

donderdag 25 oktober

Gezond Verstand Avond, Werkendam, www.gezondverstandavonden.nl/pagina25.html

Opgeven: 06-38764235, gva.werkendam@yahoo.nl

zaterdag 27 november

Lezing over zout, Woodbroke Hotel, Woodbrookersweg 1, Barchem. Aanvang: 11.00 u. Entree: €10,00.

Opgeven bij Barbara de Graaf, 0573-441252, degraaf9@planet.nl

maandag 5 november

Gezond Verstand Avond, Heerlen, www.gezondverstandavonden.nl/pagina26.html

Opgeven: 06-19404382, suzan.gezondverstandavonden@live.nl

maandag 3 december

Gezond Verstand Avond, Helden, www.gezondverstandavonden.nl/pagina27.html

Opgeven: 077-3072964, mkokkie20@hotmail.com

Lia

 
Poekie, ik kom graag 1 juli! Ik ga me aanmelden en dan kom ik samen met mijn moeder denk ik. Die kunnen we ook nog één en ander bijbrengen. Ik ben ook benieuwd welke forumleden nog meer komen. Dirtsa? Lijkt me leuk jullie allemaal eens te ontmoeten!

 
Ik zou graag willen, maar te ver weg, en ik mag/kan geen auto meer rijden :cry:

Vandaar dat wij zelf een avond hebben georganiseerd bij ons in Beckum, dan kan ik er rollend heen.

Maar je bent van harte welkom in Beckum hoor, ik wil jou ook wel ontmoeten.

 
@Lay,

Leuk dat je van plan bent te komen, het wordt een leuke middag.

Ik wacht jouw aanmelding af.

Lia

 
Jammer, maar de hierboven genoemde locaties zijn me allemaal te ver weg.

Heb begrepen dat de maandelijkse kennisavond is Soest is komen te vervallen.

Jammer, want die werd altijd goed bezocht en de sfeer was er altijd heel goed!

Heb begrepen dat die avonden in Soest zijn verplaatst naar een vaste maandelijkse middag.

Maar toen ik daar onlangs naar toe wilde, bleek ook die geannuleerd te zijn.

Ik zie in de lijst hierboven ook geen andere middagen in Soest meer staan dit jaar.

Jammer hoor!!

 
Dirtsa, Beckum is juist weer wat ver voor mij :(. Midwoud is maar een uurtje rijden.

Poekie, ik heb me aangemeld via de mail! Heb er zin in!

 
Als het niet zo ver rijden was Dirtsa dan kwam ik je wel halen... :) We zien elkaar vast een keer bij een andere kennismiddag!

 
@Ufo,

Hier vind je de agenda voor avonden/middagen in Soest.

Mike komt daar alleen nog als gast, niet zo vaak meer dus, inderdaad erg jammer.

Je beschreef het goed, het werd goed bezocht en de sfeer was prima.

Maar je zou zelf eens een middag/avond kunnen organiseren met Mike als spreker.

Hij komt zo naar je toe hoor.

Je mag me gerust even mailen hoor op info@voedingisgezondheid.nl als je daar wat meer over weten wilt.

Lia

 
Zie hier de agenda (hij staat ook wat meer naar boven in dit topic)

Mike komt zondag a.s. in Midwoud in Noord-Holland (wij organiseren dat). Dus als je nog wilt komen, je bent van harte welkom.

We hebben al 63 aanmeldingen, helemaal toppie. En ook weer heel veel nieuwe gezichten.

Allemaal mensen die meer willen weten over goede voeding en een goede gezondheid.

We hebben bovendien ook als spreker Paul Blokker, hij was ook aanwezig op de 1e WP dag in de Bilt.

We gaan ook zijn kefirboerderij bezoeken. Het wordt vast allemaal weer erg interessant.

Zie hier voor meer informatie.

Lia

 
Goed hoor poekie, ik vind het jammer dat paul blokker zo ver weg woont met zijn boerderij, wij waren echt onder de indruk van zijn verhaal.

 
Ha Dirtsa,

bij deze mijn complimenten voor de avond in het Proggiehoes te Beckum. Ik vond het iig weer een inspirerende avond met interessante onderwerpen/sprekers, waaronder naast Mike, ook Natural Graze en de varkens van boerderij De Feijter. De thuisblijvers hadden weer eens ongelijk...Je had een mooie opkomst en ik weet zeker dat ze hierover in Twente nog wel eens zult 'kuiern'. Wat ervan blijft hangen moet je natuurlijk altijd maar afwachten maar het begin is er! Wat mij betreft voor herhaling vatbaar. (Oh ja, en Mike de volgende keer niet meer laten 'buurten' als hij eenmaal binnen is :wink:)

 
Dankje voor het compliment, ik was wel behoorlijk zenuwachtig voor de avond hoor. maar al met al geslaagde avond. Doordat ik 2 sprekers had, kwam Mike uiteraard tijd te kort :mrgreen:

Marjan de Feijter was zeer tevreden over de avond, zij had ook echt heerlijke hapjes bij zich en Jose en frans hadden flink rauwe melk meegenomen om te laten proeven.

Er waren 51 mensen, dus zeker mooie opkomst en ik weet ook zeker dat er nagekuierd gaat worden.

Erg leuk dat jullie er ook waren.

(en niet te vergeten Poekie en man)

 
Ja, hij was goed. Bedankt hiervoor, Dirtsa! Overigens is het niet Natural Graze, maar Pure Graze (www.puregraze.com). Hier is dat filmpje van graasvarkens waar Ado het over had.

Mike

 
Hoi Poekie,

Wat leuk dat je de lezing van Mike van 1-7 ook op jullie site hebt gezet. Klopt het dat ik het bestand nog niet kan bekijken/ beluisteren ?

 
Op onze website vind je hier de geluidsopnames van de kennismiddag op 1 juli met Mike en Paul Blokker van kefirboerderij Annahoeve.

Tevens zijn mijn man en ik op 5 juli op de kennismiddag geweest in Beckum, georganiseerd door Dirtsa.

Die geluidsopnames staan ook op onze site, zelfde link.

In Beckum was de gastspreker Ado Bloemendal van Pure Graze.

Veel luisterplezier.

Lia

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.511
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan