Dankbaarheids- en juich topic

Er was vanavond op ARD I een documentaire over de beroemdste violiste in de wereld, Anne Sophie Mutter. Is vandaag 60 jaar geworden.
Ze is niet alleen de beste, maar speelt ook alles uit haar hoofd.
Hier in nederland heb ik nog nooit van haar gehoord.
 
Laatst bewerkt:

(y)
 

(y)
Wow, wat indrukwekkend! Touw zit erg diep ingesneden in de hals, hopen dat de schildpad dit (op langere duur) overleeft.
 
Vandaag (iedere zondag) weer op de Duitse TV ZDF vanaf 12 uur een 2 uur durend programma Fernsehen Garten. Onderwijl kan ik artikelen op dit Forum lezen. 2 vliegen in klap. Mocht je een dipje hebben dan verdwijnt dat als sneeuw ......... iets met zon.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb alle examens en opdrachten voor mijn opleiding gehaald. De beoordeling is alleen mogelijk als onvoldoende of voldoende. Mijn docente van Fontys had een gesprek met mijn stagebegeleider in Sittard en ze waren allebei zeer tevreden over mij. Beoordeling: een hele dikke voldoende. Daarmee heb ik het dus gehaald. Tot oktober nog wel colleges en stage. Maar ik ben natuurlijk hartstikke blij.

Dorothé
 
Ik heb alle examens en opdrachten voor mijn opleiding gehaald. De beoordeling is alleen mogelijk als onvoldoende of voldoende. Mijn docente van Fontys had een gesprek met mijn stagebegeleider in Sittard en ze waren allebei zeer tevreden over mij. Beoordeling: een hele dikke voldoende. Daarmee heb ik het dus gehaald. Tot oktober nog wel colleges en stage. Maar ik ben natuurlijk hartstikke blij.

Dorothé
Goed zo, gefeliciteerd (y)
 
Dankbaar voor de huidige normale temperaturen en ik eindelijk de vriezer weer uit kan.

De temperaturen zijn nu niet normaal. Het is kouder dan het langjarig gemiddelde.
Natuurlijk komt dat niet door het klimaat, maar door het weer.
 
Vandaag (zondag 12 uur) weer een uizending van Fernsehen op ZDF.
Muziek en van alles wat.
Ik zit momenteel in een behoorlijk dip. dus straks ook maar zelf wat muziek maken.
 
Heel lang bij hen gespeeld. Er staan korte fragmenten.
orkest heeft 4 partijen, 1e, 2e, 3e en Bas/slagwerk.
Speel thuis mijn eigen muziek. tango,s. licht klassiek ed.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.906
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan