Dankbaarheids- en juich topic

Ineens valt me dit lied te binnen van zeker 11 jaar geleden. Herbert Grönemeyer - Der Weg. Een ode aan zijn gestorven vrouw en broer, beiden aan kanker verloren. Een lied vol met liefde en waarheid - Das Leben ist nicht fair.

Een mooi lied en voor iedereen die iemand in deze zware tijden heeft moeten verliezen.


Ik zet het in dit topic omdat ik dit lied zo mooi vind dat het me helemaal raakt. Een gevoel van blij zijn te leven en blij zijn te mogen leven om te ervaren wat liefde betekent. Het belangrijkste waarvoor we leven.

Guus Meeuwis heeft er zijn versie van gemaakt.

Dorothé
 
Dankbaar ben ik dat vandaag mijn eerste boerenzwaluw in de schuur is gearriveerd. 8000 kilometer gevlogen met die kleine vleugeltjes om in mijn schuur weer nakomelingen groot te brengen. Altijd weer een feest om dit van dichtbij mee te mogen maken!
En wat zijn ze mooi! Ze schijten wel alles onder, dat dan weer wel. ;)
1681304221988.png
 
Dankbaar ben ik dat vandaag mijn eerste boerenzwaluw in de schuur is gearriveerd. 8000 kilometer gevlogen met die kleine vleugeltjes om in mijn schuur weer nakomelingen groot te brengen. Altijd weer een feest om dit van dichtbij mee te mogen maken!
En wat zijn ze mooi! Ze schijten wel alles onder, dat dan weer wel. ;)
Bekijk bijlage 25044

Dat beestje gaat hier in Nederland snel door de pootjes zakken vanwege de stikstof. :(
 
Vandaag op zender Arte TV.
Niets is onmogelijk.
Een man zonder armen speelt Hoorn - Mozart.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.476
Berichten
503.401
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan