Dankbaarheids- en juich topic

Zojuist liep er een muisje van de ene hoek van de (slaap) kamer naar de andere hoek. Hij had zich al aangekondigd door -s.nachts onder de vloer te knagen. Gelukkig geen rat.
Ik verzin dit niet.
Ooit in een ander huis kwam er ,s-avonds ook een muisje de woonkamer in.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou blij zijn als de zomer is afgelopen en de winter eindelijk begint. Dan is die pestherrie buiten van de klussers weer weg. Nu hoor ik niks anders dan schuren, slijpen, hakken, zagen, boren. De hele dag door, altijd bij een paar zonnestralen.
 
Ik zou blij zijn als de zomer is afgelopen en de winter eindelijk begint. Dan is die pestherrie buiten van de klussers weer weg. Nu hoor ik niks anders dan schuren, slijpen, hakken, zagen, boren. De hele dag door, altijd bij een paar zonnestralen.
We moeten de zomer gewoon afschaffen, tis alleen maar heet en druk.
 
Ik heb mijn rijbewijs al wel 12 jaar en gelukkig ook verlengd, maar lijd aan ongelooflijke rij-angst. Heb daarom mijn gehele leven zo ingericht dat ik alles te voet, met bus of trein kon doen. Heel ellendig, zeker met het vinden van een baan. Nu heb ik mijn diploma POH GGZ behaald en werk al bij een huisarts in Sittard. Maar wat als ik patiëntenvisite moet gaan doen? Ik kan niet te voet gaan. Dus heb ik toch maar de stoute schoenen aangetrokken en ben weer opnieuw rijlessen gaan volgen. Het is een geweldige rijschool. Welnu, ik heb nu zelfs al een autootje gekocht, een Smart Occasion automaat, ga hem dinsdag ophalen en het gaat allemaal best goed met de rijlessen. Dat is wel een heel grote overwinning en het uit mijn comfortzone gaan. Ik ben daar ongelooflijk blij om en ook wel trots op.

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.907
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan