Dankbaarheids- en juich topic

KaMaMa

Well-known member
Als tegenhanger voor het frustratietopic open ik deze graag. Wij gaan dit winnen met liefde en dat begint zich nu te manifesteren dus laten we elkaar liefde en hoop blijven geven ❤️🙏🏻💫🥰.

Ik heb Mike afgelopen week al een persoonlijk bericht gestuurd, maar hier dan ook nog even. Ik ben echt ontzettend dankbaar voor alles wat hij hier de afgelopen jaren gedeeld heeft. De puzzelstukjes beginnen op zijn plek te vallen 😀. Dankbaar dat ik deze tijd mee mag maken en daar een taak in heb ❤️. Ik overwin mijn angsten en ga enorm in mijn kracht staan vol liefde! Ik stroom zelfs over van al dat licht en voel een enorme vrede in mijn hart. Dat wens ik jullie ook allemaal toe 😀.
 
Ik wil Mike enorm bedanken voor het beschikbaar stellen van dit forum en de Teleggramgroep die er bij hoort. Ook wil ik de actieve bijdragers bedanken voor het delen van heel veel interessante informatie en de kennis en de morele steun die ik er uithaal.

Ga zo door!

Welke TG groep is da??
 
Kronakreuners. Je kunt uitsluitend meedoen op uitnodiging. Wie wil Zathras uitnodigen/toevoegen? Zelf doe ik niet mee, heb meer dan genoeg aan dit forum, X22 en VW.

Mike
 
Kronakreuners. Je kunt uitsluitend meedoen op uitnodiging. Wie wil Zathras uitnodigen/toevoegen? Zelf doe ik niet mee, heb meer dan genoeg aan dit forum, X22 en VW.

Mike
Wil ik wel doen. Als je dróp wil Zathras, stuur dan maar ff PB met gegevens. We hebben deze groep destijds opgezet als een soort back up voor mocht het forum uitvallen...
 
Verstoppertje met de hele buurt deden we ook. Alle jeugd kwam erop af was zo gaaf. Ik was sowieso een buitenkind, was soms hele dag buiten en liet amper me gezicht thuis zien tot grote ergernis van mijn moeder. Maar waar eet je en drink je dan??? Uuuh ja ach genoeg vriendjes en vriendinnetjes, ik schoof gewoon ergens aan😂 heerlijk dat kon toen gewoon allemaal en het was veilig( geen cojona) 😝
 
Dat heitje voor karweitje is in Corona tijd echt top. De mensen laten mijn zoon geen karweitje doen, maar hij krijgt wel geld 😅. En hij komt iedere dag nat en vol modder thuis. Buiten spelen gebeurt nog steeds volop hier in het dorp 😅, ze spreken dan af als ze samen online gamen dat ze daarna naar buiten gaan 👍
 
Verstoppertje met de hele buurt deden we ook. Alle jeugd kwam erop af was zo gaaf. Ik was sowieso een buitenkind, was soms hele dag buiten en liet amper me gezicht thuis zien tot grote ergernis van mijn moeder. Maar waar eet je en drink je dan??? Uuuh ja ach genoeg vriendjes en vriendinnetjes, ik schoof gewoon ergens aan😂 heerlijk dat kon toen gewoon allemaal en het was veilig( geen cojona) 😝
..naar huis als de lantaarnpaal aangaat.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.855
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan